مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

مشاوره حقوقی حضوری

مالیم گروه | سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ب.ظ

مشاوره حقوقی رایگان چرا در روانشناسی پزشکی قانونی مهم است

هنوز هم بسیاری از افراد قربانی جرم هستند. در گذشته ، این قربانیان بسیار کمتر از جنایتکارانی که قربانی آنها شده بودند ، مورد مطالعه قرار می گرفتند. اما اکنون ، با آسیب شناسی ، این تغییر می کند. و این اثبات می شود که بخش مهمی از سیستم دادرسی کیفری به طور کلی و به ویژه در روانشناسی پزشکی قانونی است.

روانشناسی پزشکی قانونی چیست و آسیب شناسی چیست؟

برای دریافت مشاوره تلفنی با ما تماس حاصل فرمایید

43 52 907 909

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

به بیان ساده ، روانشناسی پزشکی قانونی جایی است که روانشناسی و سیستم عدالت کیفری با یکدیگر ملاقات می کنند. کسانی که مشاغل روانشناسی پزشکی قانونی دارند ، از اصول علمی روانشناسی برای انجام نقشهای متنوع ، مانند کمک به بازرسان صحنه جرم ، مشاوره برای زندانیان در مراکز درمانی ، مشاوره با وکلای دفاع و دادستان ، کمک به طراحی برنامه های پیشگیری از جرم و موارد دیگر استفاده می کنند.

امروز بیشتر بیاموزید    

مطالعه علمی اثرات روانی جرم و رابطه قربانیان و مجرم است. این الگوهای و تمایلات قربانی را بررسی می کند. نحوه تعامل قربانیان با پلیس و سیستم حقوقی را مطالعه می کند. و چگونگی تأثیر عوامل طبقه ، نژاد و گرایش جنسی را در درک قربانی توسط افراد مختلف ، از جمله مردم ، سیستم دادگاه و رسانه تأثیر می گذارد.

چگونه آسیب شناسی به تمرین روانشناسی پزشکی قانونی کمک می کند؟

زمینه قربانی شناسی ، درک متخصصان روانشناسی پزشکی قانونی است که می توانند در مناطق مختلفی از سیستم دادرسی کیفری اعمال شوند. آسیب شناسی به بهبود کمک می کند:

مرکز مشاوره حقوقی

پیشگیری از جرم

مشاوره حقوقی رایگان برخی از عوامل خطر می تواند باعث شود شما قربانی جرم شوید. این موارد شامل همه چیز از سن شما تا سطح درآمد شما است – و این عوامل خطر بسته به نوع جرم ممکن است تغییر کنند. آسیب شناسی این عوامل خطر را مورد مطالعه قرار داده و متخصصان روانشناسی پزشکی قانونی از این تحقیق برای کمک به سازمان های دولتی و غیرانتفاعی در تهیه برنامه هایی با هدف کاهش خطرات جرم در گروه های پرخطر استفاده می کنند.

اجرای قانون

مشاوره طلاق رایگان در تهران  اغلب ، یکی از اعضای اجرای قانون اولین شخصی است که یک قربانی پس از یک جرم با او تعامل می کند. متخصصان روانشناسی پزشکی قانونی می توانند از تحقیقات مربوط به آسیب شناسی برای کمک به آماده سازی متخصصان اجرای قانون برای برخورد با قربانیان ، آموزش آنها در مورد نحوه پاسخگویی با همدلی مناسب و در عین حال کسب جزئیات حیاتی در مورد جرم استفاده کنند.

متخصصان روانشناسی پزشکی قانونی همچنین می توانند از تحقیقات در مورد عوامل خطر قربانی برای کمک به پلیس محلی و سازمان های اجرای قانون کمک کنند تا به جامعه های آسیب پذیر بهتر خدمت کنند. علاوه بر این ، برخی از متخصصان روانشناسی پزشکی قانونی مواضع متخصص قربانی را در دولت ایالتی و دولت فدرال انتخاب می کنند که بطور خاص با قربانیان سروکار دارند. این یک نقش مشاوره نیست ، بلکه فرصتی برای ارائه کمک و منابع به قربانیان نیازمند است.

مشاوره حقوقی حضوری

اصلاحات

هنگام برخورد با مجرمان محکوم ، متخصصان روانشناسی پزشکی قانونی مرتباً به رابطه یک مجرم و مقتول وی می پردازند. آسیب شناسی به این متخصصان روانشناسی می دهد تا درک بهتری از آن روابط و تأثیر روانشناختی جرم داشته باشند ، که می تواند به آنها در ارائه بازخورد مؤثرتر و در نهایت کاهش عود مجدد کمک کند.

دادرسی کیفری

قربانی یک جرم غالباً شاهد محاکمه متهم است. در مواردی که قربانی نیازی به حضور در دادگاه نداشته باشد ، اما اجازه شهادت داده می شود ، متخصصان روانشناسی پزشکی قانونی می توانند از تحقیقات مربوط به آسیب شناسی برای هدایت مصاحبه های پزشکی قانونی طراحی شده برای اطمینان از صحت شهادت استفاده کنند. در مواردی که قربانی در دادگاه ظاهر می شود ، متخصصان روانشناسی پزشکی قانونی می توانند به وکلای مدافع ، دادستان ها و مأموران دادگاه کمک کنند تا به طور مناسب با این قربانیان ارتباط برقرار کنند. آنها همچنین می توانند به وکلا کمک کنند تا سوالات مؤثر را در معاینه متقابل انتخاب کنند

واکنشهای بدنبال یک جرم

مشاوره حقوقی رایگان قربانی شدن جرم و جنایت می تواند یک واقعه زندگی پریشان کننده باشد. احساساتی که قربانیان تجربه می کنند ، ممکن است واکنشی عادی نسبت به یک رویداد غیر طبیعی باشد. بسیاری از این واکنش ها ممکن است در طی چند هفته از بین بروند ، گرچه برخی ممکن است بیشتر طول بکشند. قربانیان می توانند به طرق مختلف کنار بیایند

 

  • مالیم گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.