مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

۳۱ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مشاوره کودکان اوتیسم

مالیم گروه | شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۹ ب.ظ

مشاوره کودکان اوتیسم

مشاوره کودکان اوتیسم یکی از بیماری های بسیار پیچیده که هنوز عامل اصلی ان در دنیا مشخص نشده است که برای بهبود و کاهش روند ان می بایست مشاوره های را والدین کودکان اوتیسم و اطلاعات کلی و جامع از این بیماری داشته باشند مالیم گروه در خدمت شما دوستان می باشد تا با مشاوره و کمک به شما سهم کوچکی در این زمینه داشته و یاور و همراه شما باشد.

برای مشاهده  مشاوره اوتیسم در تهران وارد صفحه شوید.

مشاوره تلفنی اوتیسم

برای تماس با مشاورین مالیم فقط از طریق تلفن ثابت تماس برقرار کنید.

نشانه های هشدار دهنده اختلال اتیسم

این کودکان در برقراری ارتباط چشمی با دیگران مشکل دارند

به چیزهایی که علاقه دارند نمی توانند اشاره نمایند

لبخند اجتماعی به ندرت از خود نشان می دهند.

ممکن است مایل باشند زمان های طولانی رو گوشه گیر باشند و با دیگران ارتباط برقرار نکنند

معمولا برای جلب توجه دیگران به خودشان تلاشی نمی کنند.

در بازی های تخیلی، تعاملی و مشارکتی مشکلات فراوانی دارند

زمانی که همسالانشان می خواهند به آن ها نزدیک و یا با آنها ارتباط برقرار کنند از آن ها دوری می کنند

هنگامی اسمشان را دیگران صدا می زنید هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند، به طوری که به شنوایی آن ها مشکوک خواهید شد

خزانه لغات محدودی دارند و گفتارشان بسیار ممکن است نامفهوم باشد

از ایما و اشاره یا زبان بدن برای جبران نقصی که در گفتارشان دارند استفاده نمی کنند.

به اشاره ها و یا حالات چهره ای که توسط دیگران به کار برده می شود، پاسخی مناسب و بجایی نمی دهند

حرکات تکراری و کلیشه ای بدون هدف از خودشان نشان می دهند

واکنش های افراطی و تفریطی به محرک های اطرافشان مثل نور و صدا نشان می دهند

به اسباب بازی ها کم علاقه اند و یا به طور غیر معمول با آن ها بازی می کنند.

تغییرات محیط پیرامون باعث بهم ریختگی این کودکان می شود و تاکید بر یکنواختی و نظم بیش حد محیط اطرافشان دارند.

بعضا ترس های غیرمعمول دارند و ممکن است از والدین شان برای رهایی از این ترس ها درخواست کمک نکنند.

شروع کننده خوبی در برقراری ارتباط اجتماعی نیستند و اگر ارتباطی رو دیگران با آن ها شروع نمایید پاسخ مناسبی نمی دهند و نمی توانند تعامل دوجانبه را استمرار ببخشند

دامنه علائق بسیار محدودی دارند

خیلی اوقات این کودکان صحبت های دیگران را بدون هدف و شناخت بارها تکرار می کنند.

 

مالیم گروه نوشته شده توسط روح الله فتح آبادی، کارشناسی ارشد روانشناسی

  • مالیم گروه

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مالیم گروه | شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۷ ب.ظ

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی :مقطع کاردانی همان فوق دیپلم است. تمام افراد که دارای مدرک دیپلم در تمام رشته های دوره متوسطه از قبیل تجربی ، انسانی،ریاضی،فنی و کاردانش می باشند، می توانند با ارائه مدرارک مراحل ثبت نام دانشگاه بدون کنکور جامع علمی کاربردی را تکمیل کنند .

نکات مهم درثبت نام جامع علمی کاربردی

برای داوطلبان محدودیت تغییر رشته وجود ندارد. و به این منظور است که اگر دیپلم شما با رشته ای که قصد دارید ادامه تحصیل دهید سنخیت نداشت و غیر مرتبط بود،می توانید در هر رشته ای که در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی قرار دارد را انتخاب کنید.

تمام کسانی که دیپلم دارند میتوانند در هر رشته ای که در دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار دارد تحصیل کنند. و قابل ذکر است کهنیازی هم  به مدرک پیش دانشگاهی شما نیست پس داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند هم میتوانند در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنند.و در صورتی که شکا داوطلبان عزیز مدرک پیش دانشگاهی در رشته های ریاضی یا تجربی و یا انسنی دارید میتوان ثبت نام در دانشگاه آزاد را هم پیشنهاد کرد.چون دانشگاه آزاد هم بدون  آزمون کنکور در مقطع کارشناسی ثبت نام می کند.

به هر حال ثبت نام کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور است و تقریبا در ۴ الی ۵ ترمکه حدود دو سال نیم  زمان می برد. شهریه هر ترم  دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع فوق دیپلم بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان می باشد

قوانین ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

کارشناسی نا پیوسطه یا همان ادامه تحصیل از مقطع کاردانی به کارشناسی است.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی : این دانشگاه در مقطع لیسانس به صورت مستقیم از دپبلم و یا همان کارشناسی پیوسته دانشجو پذیزش نمیکند.و به این معنی است که شما نمیتوانید بعد از اخذ مدرک دیپلم ، به طور مستقیم بدون گرفتن مدرک کاردانی برای کارشناسی ادامه تحصیل بدهید، به زبان دانشجویی شما نمی توانید در دانشگاه علمی کار بردی در مقطع  کارشناسی پیوسته تحصیل کنید.

درهرصورت فقط کسانی که مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم دارند ، مجاز به ثبت نام و تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هستند. در دانشگاه علمی کاربردی محدودیت تغییر رشته وجود ندارند پس دانشچو نیازی ندارد که عنوان مدرک کاردانیش ،با رشته ای که قصد تحصیل در آن دارد یکی باشد . تحصیل در مقطع کارشناسی نا پیوسطه در دانشگاه علمی کاربردی تقریبا دو سال و نیم زمان میبرد و شهریه هر ترم میانگین ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان می شود.

شما عزیزان برای انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه،لیست رشته های دانشگاهی،و هرگونه مشاوره و راهنمایی با گروه مشاورین متخصص مالیم تماس بگیرید.مشاورین مالیم همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده هر گونه خدمت به شما عزیزان می باشند.

  • مالیم گروه

دانشگاه آزاد بدون کنکور

مالیم گروه | شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۶ ب.ظ

دانشگاه آزاد بدون کنکور

دانشگاه آزاد بدون کنکور : هرچند ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد داوطلبان زیادی را دارد ولی در سال های قبل دانشگاه ازاد تغیرات زیادی داشته و این تغیرات در سال گذشته باعث سردرگمی خیلی از متقاضیان شده است.

اما  امسال تحصیل در دانشگاه آزاد در مقطع فوق دیپلم  ،لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری در رشته های پزشکی ودکتری تخصصی ممکن است ، که  در کل هر ساله حداقل یک میلیون دانشجورا پذیرش می کند برای ثبت نام دانشگاه آزادکلیک کنید یا با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور

گروه مشاوره مالیم قصد دارد که در این محتوا در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در تمام مقاطع تحصیلی به داوطلبان مشاوره دقیق بدهد. در صورتی که  قصد دارید در دانشگاه ازاد در هر مقطع و هر رشته ثبت نام کنید ، با خواندن این محتوا و مشاوره گرفتن از مشاورین متخصص ما در مورد مبحث ثبت نام دانشگاه ازاد می توانید در انتخاب رشته و ثبت نام  دانشگاه راحت تر تصمیم گیری کنید.

داوطلبان عزیز باید بدانند که اگر قصد تحصیل در مقطع کاردانی را دارند باید حتما مدرک دیپلم داشته باشند.با مدرک دیپلم می توانید در مقطع کاردانی پیوسطه شرکت کنید و اگر در دموره دبیرستان در رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی تحصیل میکردین و ودرک پیش دانشگاهی دارید می توانید در مقطع کارشناسی شرکت کنید.و نکته مهم این است که دانشگاه آزاد در اکثر رشته ها بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند.

دانشگاه ازاد در اکثر رشته های خود مانند حقوق ، رشته های فنی، تربیت بدنی و خیلی از رشته های دیگر بدون ازمون کنکور دانشجو ثبت نام می کند ولی در بعضی از رشته هایی که در لیست این دانشگاه وجود دارد با رتبه کنکور ثبت نام می کند.رشته هایی کخه در گروه پیرا پزشکی قرار دارد. این رشته ها شامل پزشکی عمومی ، دندانپزشکی ، دارو سازی ، پرستاری ،و دیگر رشته های مشابه .

متقاضیانی که قصد تحصیل در این شاخه ها را دارند حتما باید در ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد شرکت کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور متقاضیان در دانشگاه آزاد و ورود در مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی،کارشناسی ارشد ، دکتری فقط با مدارک و مراحل زیر انجام می شود، شما برای اطلاعات بیشتر و مشاوره گرفتن برای انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه می توانید با تیم مشاوره مالیم تماس برقرار کنید:

الف_ ورود در سایت آزمون و گرفتن کد رهگیری

بدو سری کپی از کارت ملی و به همراه داشتن اصل آن

پدو سری کپی ازتمام  صفحات شناسنامه  و به همراه داشتن اصل آن

ج_ارائه آخرین مدرک تحصیلی

چ_ارئه برگه معافیت تحصیلی از از نظام وظیفه و دو سری کپی از آن

دارائه فیش واریزی هزینه خدمات آموزشی و هزینه بیمه دانشجو

شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر از نحوه ثبت نام دانشگاه ازاد ۹۶-۹۷ و ثبت نام در رشته هایی که نیاز به کنکور دارند با گروه مشاورین مالیم تماس بگیرید. مشاوران ما همه روزه از ساعت  ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل  آماده هرگونه راهنمایی دادن بهش ما عزیزان می باشد.

  • مالیم گروه

پزشکی بدون کنکور

مالیم گروه | شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۴ ب.ظ

پزشکی بدون کنکور

پزشکی بدون کنکور :تحصیل در رشته های پزشکی یکی از هدف های تمام دانش آموزانی است که در دوران مدرسه به رشته ی تجربی گرایش پیدا می کنند.

قبولی در رشته های پزشکی ارزوی خیلی از داوطبان تجربی در کنکور است و خیلی از این داوطلبان در مدت زمانی طولانی با برنامه ریزی های تحصیلی و مشاوره های کنکور برای قبولی در رشته های پزشکی تلاش می کنند.

اما از آنجایی که پذیرش در رشته های پزشکی محدود است ولی رقابت برای قبولی در آن زیاد است اکثرا پس از تلاش های زیاد موفق به قبولی رشته های پزشکی در دانشگاه های سراسری نمی شوند و این امر سبب می شود که خیلی از ان ها برای رسیدن به اهداف تحصیلی خود ناامید شوند . اما  ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پزشکی برای آن دسته از داوطبانی که موفق به قبولی در کنکور نشده اند خبر بسیار خوبی است.

بدون کنکور رشته های پزشکی

ثبت نام بدون کنکور پزشکی در دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی باعث شده که خیلی از کسانی که برای قبولی در رشته های پزشکی دانشگاه های سراسری مشقت و رنج های زیادی کشیدن بتوانند برای رسیدن به جایگاه پزشکی و پوشیدن لباس های سفیدی که از دوران جوانی آرزوی آن را داشته اند،دوباره به هدف خود امیدوار شوند.

این دسته از داوطلبانی که در رشته های پزشکی موفق به قبولی در دانشگاه های سراسری نشده اند و قصد دارند که بدون کنکور تحصیل در این رشته ها را ادامه دهند سوالات زیادی برای ان ها به وجود می اید.

پزشکی بدون کنکور در کیش

شما عزیزان برای اطلاع از نحوه ی ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی می توانید از مشاورین تحصیلی مالیم گروه راهنمایی بگیرید.

داوطلبان عزیز باید بدانند در چند رشته ی بخصوصی از پزشکی ثبت نام بدون کنکور در هیچ دانشگاهی صورت نمیگیرد.

این چند رشته شامل دندان پزشکی ،داروسازی می باشد و پذیرش در دانشگاه برای این رشته ها نیاز به قبولی در آزمون است.

رشته های پزشکی مانند کاردانی هوشبری ، کاردانی علوم آزمایشگاهی ،اتاق عمل ،کاردانی مامایی ،کاردانی دامپزشکی  از جمله رشته هایی هستند که بصورت بدون کنکور ثبت نام میگردد.اما رشته های دیگری مانند مهندسی پزشکی  و گیاه پزشکی و خیلی از رشته های دیگر از شاخه ی پزشکی  هستند که بدون کنکور ثبت نام  به عمل می اید.

اما جدا از این رشته مهم دانشگاه هایی هستند مانند پزشکی بدون کنکور کیش که رشته های پزشکی مورد نظر را در لیست انتخاب رشته ی بدون کنکور خود داشته باشند.

شما عزیزان برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بدون کنکور پزشکی می توانی بامشاورین مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

شما عزیزان برای مشاوره گرفتن می توانید از طریق تلفن ثابت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب با مشاورین مالیم گروه تماس برقرار کنید.

  • مالیم گروه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

مالیم گروه | شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۲ ب.ظ

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج : ثبت نام  بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال در رشته های مختلف دوبار در سال انجام می شود.برای اطلاعات در مورد رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد کرج می توانید به صورت حضوری به دانشگاه مربوطه مراجعه کنید و یا با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید

مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج :ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد پیش از سال ۹۳ بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب بوده است که در این چند سال اخیر پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع دکتری ،کارشناسی ارشد،کارشناسی و کاردانی تغییر داد.

برای اطلاعات در مورد ثبت نام دانشگاه ، انتخاب رشته و تمامی سوالات تحصیلی با مشاوره تلفنی کنکور و یا مشاوره تحصیلی کنکور مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو دوره مهر و بهمن ماه امکان پذیر می باشد. ثبت نام به صورت اینترنی می باشد و با خرید کارت اعتباری با کارت های عضو شتاب صورت می گیرد در گذشته وجود شرط معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پذیرش را سخت کرده بود ولی در حال حاضر این شرط بر داشته شده است و دیگر معدل شرط ثبت نام نمی باشد.

از آن جایی که ثبت نام دانشگاه آزاد در رشته های مختلف بدون کنکور می باشد شهریه ورود به رشته های مختلف کمی زیاد و متفاوت است.شهریه ثابت که در هنگام ثبت نام اولیه از طریق سایت انجام می شود در در مقطع مقطع یکسان است و شهریه دروس انتخاب شده بستگی به رشته ی تحصیلی دارد.

برای اطلاع از شهریه دانشگاه ازاد کلیک کنید.

مدت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

متقاضیان می توانند از مرداد ماه تا اوایل مهر ماه  ثبت نام خود را تکمیل کنند.داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ازمون و با وارد کردن اطلاعات خود به صورت اینترنتی و تکمیل کردن فرم ثبت نام در سایت مذکور و خرید کارت اعتباری در دانشگاه ثبت نام کنند.

با دریافت رسید در زمان مقرر از طرف دانشگاه و با کلیه مدارک لازم ثبت نام نهایی انجام می شود. پذیرش دانشگاه در ورودی مهر و بهمن انجام می گردد.

برای مشاوره ثبت نام دانشگاه و مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاورین مالیم گروه تماس بگیرید.

ساعت پسخ گویی به سوالات شما همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب می باشد.

 

  • مالیم گروه

شرایط ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی

مالیم گروه | شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۲ ب.ظ

شرایط ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی

شرایط ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی :قبولی در رشته های پزشکی برای خیلی از داوطلبان کنکور تجربی امکان پذیر نیست.خیلی از این داوطلبان زمان کنکور با کلی مشکلات تحصیلی و شخصی مواجه می شوند و همین امر سبب عدم قبولی و موفقیت در کنکور تجربی و مجاز شدن رشته های پزشکی می شود.

همچنین در کنار رشته ی دندان پزشکی میتوانید برای مشاهده رشته های پزشکی بدون کنکور کلیک کنید.

نحوه ی ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی

رشته های پزشکی برای اکثر دانش آموزانی که وارد رشته ی تجربی می شوند یک هدف و آرزوست اما به دلیل زیاد بودن متقاضی برای رشته های پزشکی و محدود بودن پذیرش در دانشگاه های سراسری خیلی از این داوطلبان موفق به قبولی در این رشته ها نمی شوند اما در راستای بالا بردن سطح کیفیت علمی و پژوهشی دانشگاه ها ثبت نام پزشکی بدون کنکور را با شرایط و سوابق تحصیلی متقاضی انجام ی شود.

ثبت نام در رشته ی دندانپزشکی همانند رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور هم دانشگاه ها ی ازاد و دانشگاه تهران و علوم پزشکی ثبت نام می کند اما این را هم باید در نظر داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی و ادامه تحصیل در دانشگاه هزینه های زیادی در بر دارد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی دانشگاه ازاد

رشته ی دندانپزشکی و داروسازی  جز رشته هایی هستند که نیاز به کنکور دارند و پذیرش در دانشگاه با قبولی در آزمون امکان پذیر است. ثبت نام بدون کنکور در رشته ی دندانپزشکی  و داروسازی با شرایط خاص و ضوابط و سوابق تحصیلی متقاضی پس از اعلام پذیرش بدون کنکور این رشته از سوی دانشکده علوم پزشکی انجام می شود.رشته ی دندان پزشکی در دانشگاه تهران و پردیس کیش مدرک آن با مدرک تحصیلی دانشگاه های روزانه برابری می کند  اماهزینه های آن زیاد است.

شما عزیزان برای ثبت نام  در رشته های پیرا پزشکی و علوم پزشکی شما عزیزان می توانید با مشاوران مالیم گروه ارتباط برقرار کنید.

شما عزیزان همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب از طریق تلفن ثابت با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.

  • مالیم گروه

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور

مالیم گروه | شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۰ ب.ظ

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور :قبل از سال ۹۳ معیار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب بوده است که در ای چند سال اخیر پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع کارشناسی و کاردانی را تغییر داد.دانشگاه ازاد طی این چند سال در جهت اهداف علمی پژوهشی و بهبود سطح کیفیت تحصیلی و جذب دانشجویان بورسیه از کشور های همسایه ثبت نام بدون کنکور در اکثر رشته ها را آغاز کرده.برای اطلاعات در مورد ثبت نام دانشگاه ، انتخاب رشته و تمامی سوالات تحصیلی با مشاوره تلفنی کنکور و یا مشاوره تحصیلی کنکور مالیم گروه تماس حاصل فرمایید

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام در مقطع کاردانی با مدرک دیپلم و ارائه مدارک تحصیلی و شخصی انجام می شود.در مقطع کارشناسی ثبت نام به دو دسته کارشناسی پیوسته وکارشناسی نا پیوسته تقسیم می شود. افرادی که در دوران مدرسه ئر رشته های انسانی ،تجربی ، انسانی تحصیل کرده اند و مدرک پیش دانشگاهی دارند می توانند به ظوره مستقیم در کارشناسی پیوسته شرکت کنند

نحوه ی ثبت نام بدون کنکور در مقاطع مختلف

برای مشاهده دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد ۹۶ کلیک کنید

کارشناسی ناپیوسته برای افرادی است که مدرک دیپلم ندارند و برای اخذ درک کارشناسی یا لیسانس باید مدرک کاردانی را دریافت کنند و این بشتر برای رشته های فنی حرفه ای و کاردانش است که مدرک پیش دانشگاهی ندارد.

کارشناسی ارشد:کارشناسی ارشد در اکثر رشته های خود نیاز به کنکور است اما در حال حاضر دانشگاه آزاد لیست رشته های بدون کتکور در مقطع کارشناسی ارشد خود قرار داده است و برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد  نیاز به مدرک کارشناسی است.

در مقطع دکتری قابل ذکر است که دانشگاه ازاد پذیرش بدون کنکور را انجام می دهد اما در مورد رشته های موجود در لیست بدون کنکور دانشگاه ازاد باید هنگام شروع ثبت نام حضوری دانشگاه ازادمراجعه کنید و یا می توانید با مشاورین انتخاب رشته تماس برقرار کنید

مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد را در مقاله های قبلی برای شما ارائه دادیم.

برای مشاوره تحصیلی ثبت نام دانشگاه و انتخاب رشته با مشاورین مالیم گروه تماس برقرار کنید.

  • مالیم گروه

دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد

مالیم گروه | سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۲ ب.ظ

دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.کلیه اطلاعات وارد شده هنگام ثبت نام قابل تغییر و می توان آن را ویرایش کرد.

و شما عزیزان می توانید از طرق دفترچه آزمون کارشناسی ارشد تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد ورود به دانشگاه با شرکت در آزمون کنکور را بدست آورید.

برای دانلود دفترچه ازمون دوره کارشناسی ارشد سال ۹۶ کلیک کنید.

و همچنین داوطلبانی که فرصت شرکت در آزمون کنکور را ندارند می توانند از طریق ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پذیرش شوند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد در مقطع کارشناسی ارشد یکی از راه های ورود و تحصیل در این مقطع برای افرادی که فرصت شرکت در آزمون کنکور را ندارند میباشد.متقاضیانی که بصورت بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کنند و داوطلبان باید در مدت زمانی که دانشگاه برای ثبت نام در صورت داشتن شرایط لازم ثبت نام تعیین کرده اقدام کنند.همچنین شما داوطلبان عزیز میتوانید برای ثبتنام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در رشته های مختلفی که در لیست دانشگاه آزاد , علمی کاربردی و غیر انتفاعی با مشاورین مالیم گروه نماس بگیرید

برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید

شرایط و زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

با اشاره به اینکه در دوره های  گذشته علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور  در دانشکاه ها زیاد شده لذا متقاضیان قبل از ثبت نام خود باید از شرایط  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه مطلع شده باشند و در زمان های تعیین شده از طرف دانشگاه ها نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند
و همچنین میتوانید از مشاوران تحصیلی مالیم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد  راهنمایی بگیرید و گروه مشاورین مالیم می تواند در  انتخاب رشته ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه در تمامی مقاطع ، بورسیه ، ثبت نام کنکور پاسخ تمامی سوال هایتان را بدهند.

  • مالیم گروه

دانشگاه بدون کنکور پرستاری

مالیم گروه | سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

دانشگاه بدون کنکور پرستاری

دانشگاه بدون کنکور پرستاری :رشته پرستاری جز رشته هایی است که علاقه مندان زیادی برای ادامه تحصیل در دانشگاه دارد و خیلی از داوطلبان هنگام انتخاب رشته کنکور جز اولین انتخاب های خود قرار می دهند.

بر اساس اطلاع رسانی از سوی سازمان سنجش از امروز مورخه ۱۷ /۷/۹۶ سامانه ثبت نام بدون کنکور در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.شما عزیزان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانیداز سایت سازمان سنجش اطلاعات کافی را بدست اورید همچنین می توانید ازمشاورین تحصیلی مالیم گروه راهنمایی بگیرید.

دانشگاه ازاد بدون کنکور پیراپزشکی

باید ذکر کنیم که این ثبت نام برای کاردانی دانشگاه ازاد و ثبت نام کارشناسی دانشگاه ازاد صدق نمی کند.در سال قبل هم در ثبت نام پیراپزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور در همچین تاریخی انجام شد.

رشته های پیراپزشکی شامل کاردانی اتاق عمل ،مهندسی پزشکی ،گیاه شناسی،کاردانی مامایی، علوم آزمایشگاهی و … است.در چند سال گذشته تحصیل در رشته های پیراپزشکی مانند پرستاری با قبولی در ازمون کنکور امکان پذیر بود و خیلی از افرادی که به هر دلیلی در این آزمون رتبه ی مناسبی کسب نمی کردند شانس ادامه تحصیل در این رشته را از دست می دادند.

اما با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته های پیرا پزشکی خیلی از نفراتی که برای ادامه تحصیل در رشته های مورد نظرشان نا امید شده بودند می توانند با مدارک و سوابق تحصیلی خود بدون کنکور در دانشگاه ثبت نام کنند.

لیست دانشگاه ازاد بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد همانند سال های گذشته است و چندین رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه های  علوم پزشکی و دانشگاه تهران شعبه کیش و صنعتی شریف به ان اضافه شده است.

شما عززان برای مشاوره تلفنی تحصیلی می توانی از طریق تلفن ثابت با مشاورین مالیم گروهتماس برقرار کنید

  • مالیم گروه

دندانپزشکی بدون کنکور در کیش

مالیم گروه | سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ

دندانپزشکی بدون کنکور در کیش

دندانپزشکی بدون کنکور در کیش:دانشگاه بین المللی پدیس کیش در جهت رسیدن به اهداف علمی پژوهشی خود و ادامه تحصیل علاقه مندان به رشته های پزشکی که موفق به قبولی در آزمون کنکور نشده اند در چندین رشته از پیرا پزشکی و دندان پزشکی ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پزشکی را انجام می دهد.

ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور در کیش

از آن جایی ادامه تحصیل در رشته های دندانپزشکی و داروسازی و پزشکی دغدغه خیلی از افرادی است که در کنکور پزشکی قبول نشدند از این رو هر چند سال یک بار از سوی وزارت علوم براساس شرایط و ضوابط خاص و سوابق تحصیلی ثبت نام پزشکی بدون کنکور ، ثبت نام بدون کنکور در رشته های دارو سازی و دندان پزشکی انجام می شود ولی در دانشگاه های آزاد و دانشگاه های علمی کاربردی این دورشته بدون کنکور دانشجو پذیرش نمی کنند.

شرایط ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور در کیش

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد :رشته ی دندانپزشکی و داروسازی  جز رشته هایی هستند که نیاز به کنکور دارند و پذیرش در دانشگاه با قبولی در آزمون امکان پذیر است.

ثبت نام بدون کنکور در رشته ی دندانپزشکی  و داروسازی با شرایط خاص و ضوابط و سوابق تحصیلی متقاضی پس از اعلام پذیرش بدون کنکور این رشته از سوی دانشکده علوم پزشکی انجام می شود اما دانشگاه پردیس کیش و دانشگاه تهران بنا به ظرفیت های محدودی که دارد می تواند دار رشته ی دندان پزشکی و رشته های پیرا پزشکی دانشجو می پذیرد.

ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور در کیش جدا از سوابق تحصیلی داوطلب، شرایط عمومی و خصوصی خود را دارد

شرایط عمومی ب طور خلاصه این که تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشد.عدم سوء پیشینه کیفری و از نظر نظام وظیفه ی عمومی داوطلب منع قانونی برای ادامه تحصیل نداشته باشد.

برای ارتباط با مشاوره مالیم گروه می توانید از طریق تلفن ثابت تماس برقرار کنید.مشاوریم مالیم گروه همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب آماده راهنمایی و پاسخ به سوالات شما عزیزان هستند.

  • مالیم گروه