مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

۷۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

مالیم گروه | شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد با هدف اطلاع رسانی عظیم برای ساکنین شهر مشهد صورت می گیرد.

در این نوشته سعی داریم به بررسی ثبت نام و ارائه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد در دو نیم سال مهر و بهمن سال جاری بپردازیم.

برای اطلاع و انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

دانشگاه آزاد مشهد در دو نیم سال تحصیلی سال جاری در دو ورودی مهرماه و بهمن ماه در رشته هایی که در ادامه بیان می کنیم اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می کند.

برخلاف اطلاع رسانی دقیق و عظیم هنوز هم تعداد بسیار زیادی از ساکنان مشهد نسبت به ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد بی اطلاع هستند.

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

در نوشته های قبل در مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مطالبی را ارائه دادیم.

برخلاف تصور داوطلبان عزیز در ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد تفاوتی از نظر شهریه و مدرک وجود ندارد.تنها تفاوت آن ها این است دانشجویانی که به صورت بدون کنکور در دانشگاه ازاد ثبت نام می کنند از امتیاز مهمانی و جا به جایی محروم اند.

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

دانشگاه آزاد مشهد در مقطع کارشناسی پیوسته در دو نیم سال تحصیلی سال جاری در دو ورودی مهر و بهمن ماه در رشته های زیر اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می کند:

زبان و ادبیات عربی،مدیریت صنعتی،علوم سیاسی،مدیریت مالی،حسابداری،مطالعات خانواده،نقاشی ،طراحی صنعتی و…

دانشگاه ازاد مشهد در مقطع کارشناسی ناپیوسته(کاردانی به کارشناسی) در دو نیم سال تحصیلی سال جاری در دو ورودی مهر و بهمن ماه در رشته های زیر اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می کند:

تربیت دبیر تربیت بدنی وعلوم ورزشی،آمار ،معماری،آموزش و پرورش ابتدایی،آموزش ریاضی ،مهندسی آبیاری و …

باید بگوییم که بیش از ۹۵ درصد از رشته های دانشگاه آزاد مشهد بدون کنکور ارائه می شود.

دانشگاه آزاد مشهد در مقطع کاردانی پیوسته (فوق دیپلم) در دو نیم سال تحصیلی سال جاری ورودی مهر و بهمن ماه در رشته های زیر اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند:

علمی و کاربردی بهداشت مدارس،تربیت بدنی،علمی و کاربردی نقشه کشی معماری گرایش معماری و…

برای اطلاع دقیق از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد مشهد با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

  • مالیم گروه

آدرس مراکز مشاوره کودکان در تهران

مالیم گروه | شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۴ ب.ظ

آدرس مراکز مشاوره کودکان در تهران

آدرس مراکز مشاوره کودکان در تهران در مواقعی احترام به ارزش ها و رعایت اصول اساسی زندگی رعایت نشود و نحوه ادامه زندگی از بنیان اساسی خانواده جای خود را به ناهنجاری ها بدهد روابط بین اعضای خانواده تیره و دشوار می شود و هیچ عضوی برای عضو دیگر ارزش ، احترام و اعتباری قائل نمی شود.

برای دریافت مشاوره تربیت کودک با ما تماس بگیرید.

بروز اختلاف بین پدر و مادر خانواده ،اختلاف بین فرزندان ، شان خالی کردن اعضا از انجام وظایف خود ،بی توجهی به حقوق فرزندان ، تبعیض ، ناتوانی والدین در اداره امور خانه ، جدایی بین پدر و مادر ، گرفتار شدن یکی از اعضای خانواده به بیماری سخت و خطرناک ، بی توجهی به ارزش ها و مسائلی خانوادگی ، از دنیا رفتن پدر یا مادر خانواده ، اعتیاد و بسیاری از موارد دیگر ، عواملی هستند که در نابه سامانی خانواده تاثیر گذارند.

آدرس مراکز مشاوره کودکان

اگر احساس می کنید در زمینه نگه داشتن گرمای زندگی و تربیت فرزند خود دچار مشکل شده اید بهترین راه مراجعه به مشاور می بشاد.شما عزیزان برای دریافت مشاوره خانواده می توانید با مرکز مالیم گروه تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی رایگان تربیت  فرزند

فرزندان در خانواده های نا به سامان اولین قربانیان محسوب می شوند ، در این خانواده پس از بر هم زدن نظم ، امنیت و آرامش خانواده ، عواطف انسانی ، اجتماعی و دینی نابو.د می شود و همه ی اجزای خانواده با هرج و مرج مواجه می شود و این نا به سامانی در آسیب پذیری جامعه نیز نقش موثری دارند.منظور از نا به سامانی  ، واژه ایست که آن را در رابطه با وضع متعادل ، نابهنجار یا غیر طبیعی باشد.

برای حفظ هنجار های اصول اساسی بنیان خانواده نیاز به آگاهی های کامل در خضوض نظام خانواده است.شما عزیزان برای آشنایی کامل و دریافت اطلاعات کامل در این خصوص می توانید با مشاوره خانواده تلفنی مالیم گروه تماس بگیرید.

  • مالیم گروه

راهنمای بازاریابی نهایی برای مبتدیان

مالیم گروه | شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ

راهنمای بازاریابی نهایی برای مبتدیان

راهنمای بازاریابی نهایی برای مبتدیان و بازاریابی وابسته یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد آنلاین از وبلاگ شما است . این به شما اجازه می دهد یک جریان درآمد ثابت را برای استراتژی کسب درآمد وبلاگ خود اضافه کنید. در این راهنمای بازاریابی وابسته برای مبتدیان، ما توضیح خواهیم داد که چگونه بازاریابی وابسته کار می کند و چگونگی شروع به کار از آن استفاده می شود.

بازاریابی وابسته چیست؟

با تعریف، بازاریابی وابسته یک توافق ارجاعی است که در آن یک خرده فروش آنلاین (تبلیغ کننده) به شما یک کمیسیون را پرداخت می کند زمانی که کاربران محصولات خود را از لینک ارجاع خود خریداری می کنند.

بر خلاف سایر انواع تبلیغاتی که براساس کلیک یا دیدگاه پرداخت می کنند، بازاریابی وابسته بر اساس CPA (هزینه برای هر کسب و کار)  انجام می شود. به عبارت دیگر، هنگامی که کسی اقدام می کند (یعنی محصول یا ثبت نام برای یک محاکمه آزاد)، فقط یک کمیسیون را کسب می کنید.

از آنجا که خطر برای مخاطبان کم است، برنامه های وابسته، نسبت به گوگل AdSense یا سایر انواع تبلیغات، به ناشران نسبت به گوگل و یا سایر تبلیغات بیشتر پرداخت می کنند.

راهنمای بازاریابی اینترنتی نهایی برای مبتدیان

بازاریابی وابسته به یک رویکرد دست دوم نیاز دارد. شما باید یک محصول یا سرویس پیدا کنید که برای کاربران شما مفید خواهد بود. پس از آن شما باید به طور استراتژیک آن را در پست های وبلاگ و سایر سایت های خود اضافه کنید، بنابراین کاربران می توانند محصول را با استفاده از لینک ارجاع خود خریداری کنند.

چگونه بازاریابی وابسته / ردیابی کار می کند؟

اول، شما باید یک شرکت یا محصولی را که می خواهید تبلیغ کنید پیدا کنید. شما باید یک محصول یا سرویس را انتخاب کنید که به اعتقاد شما مربوط به موضوع وبلاگ شما خواهد بود و برای مخاطبان شما مفید خواهد بود. محصول یا شرکتی که انتخاب می کنید، نام تجاری Merchant نامیده می شود.

بعدا، با پیوستن به برنامه شریک زندگی خود، باید با شرکت همکاری کنید. این باعث می شود شما “وابسته” خود را. برخی از شرکت ها نیز از شرط شرکا، شرکا و غیره استفاده می کنند.

پس از پیوستن به برنامه شریک خود (همچنین به عنوان برنامه وابسته نامیده می شود)، یک شناسه وابسته منحصر به فرد دریافت خواهید کرد. شما باید از این شناسه وابسته در تمام لینک های وابسته استفاده کنید که در وب سایت خود برای ارتقاء محصول اضافه می کنید.

شما می توانید محصول را با اضافه کردن یک بررسی عمیق محصول ، توصیه آن را در مقالات خود، تبلیغ بنر ، ارسال خبرنامه الکترونیکی و غیره، تبلیغ کنید . تمام ترافیک که به وب سایت بازرگان ارسال می کنید با شناسه منحصر به فرد شما ردیابی می شود.

هنگامی که یک کاربر خرید می کند، شما یک کمیسیون را دریافت خواهید کرد. پرداخت شما پس از آن که درآمد شما به یک آستانه خاص رسید 45 تا 60 روز می رسد.

  • مالیم گروه

شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک

مالیم گروه | شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۸ ب.ظ

شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک

شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک چیست؟ آیا امکان فراهم کردن شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک وجود دارد؟ در این نوشته قصد داریم به بررسی کامل شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک بپردازیم.

گرفتن پذیرش برای تحصیل رشته دندانپزشکی در چک چگونه است؟ آیا برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی کشور چک گزینه مناسبی است؟ گرفتن ویزای تحصیلی در کشور چک به چه صورت انجام می شود؟

رشته های گروه پزشکی نظیر دندانپزشکی و داروسازی به دلیل آینده شغلی و موقعیت مناسب اجتماعی از استقبال بسیاری به خصوص در کشور خودمان برخوردارند.از آن جاییکه قبولی در کنکور این رشته ها سخت به نظر می رسد بسیاری از متقاضیان حاضرند با پرداخت شهریه های هنکفت برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کنند.

مشاوره تحصیلی
مشاوره تحصیلی

کشور چک به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر و برخورداری از اساتید مجرب همه ساله پذیرای بسیاری از علاقه مندان و متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی می باشد.از جمله مزیت های تحصیل در جمهوری چک دریافت شهریه و پرداخت هزینه کم در مقابل دریافت خدمات آموزشی و رفاهی است.

شهر پراک یکی از شهرهای زیبای دنیا می باشد.تحصیل در دانشگاه های این شهرعلاوه بر دریافت خدمات آموزشی با کیفیت،لحظات خوش و به یادماندنی را برای شما فراهم می کند.با تحصیل در شهر پراگ این فرصت را به دست می آورید که مدرک MDDr که همان معادل DDS است را دریافت کنید.ویژگی این مدرک در این است که در کل اتحادیه اروپا و همچنین آمریکا مورد تایید قرار می گیرد و شخص می تواند با داشتن این مدرک در بهترین دانشگاه های اروپا و آمریکا ادامه تحصیل بدهد.

دانشگاه چارلز یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور چک می باشد که از نظر قدمت یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در قاره اروپا می باشد.این دانشگاه بعنوان اولین دانشگاه کشور چک توانست مدرک وزارت آموزش عالی ایالات متحده را کسب کند.

هزینه تحصیل در چک

قابل توجه متقاضیان تحصیل در این دانشگاه فعالیت های تحقیقاتی با پیاده سازی متدهای بروز تشخیص و روش های درمانی جدید و مدرن همراه است.مهم ترین این متدها به عبارت زیر است: جراحی انکولوژیک و براکی تراپی،تراوات بینی،ایمپلنت دندانی،بازسازی پروتز در افراد ناتوان،درمان بیماری هایی پریودنتال،داروی خوراکی،حفاظت و نگهداری دندانپزشکی از اشخاص مبتلا به اختلال روحی و روانی و….

دوره زمان تحصیلی در دانشگاه پراگ چک ۵ سال است که تدریس به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود.تعداد واحد های درسی قابل ارائه که باید توسط دانشجویان گذرانده شود ۳۰۰ واحد است و شهریه پرداختی برای تحصیل در این دانشگاه ۱۲ هزار یورو در سال است.

اخذ پذیرش تحصیلی در این دانشگاه مشروط به حضور و کسب نمره قبولی در امتحان SAT می باشد.این امتحان هرساله توسط مراکز خاصی در سراسر دنیا برگزار می شود.

این امتحان در حوزه های فیزیک،ریاضی،شیمی و زیست شناسی می باشد که دانشجو بنا به علاقه و توانایی خود در یکی از این حوزه ها شرکت می کند.متقاضیان معمولا در امتحانی که در ماه MAY برگزار می شود شرکت می کنند.نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری این آزمون اعلام می شود.برای ورود به دانشگاه باید امتیازی در حدود ۱۸۵۰ کسب کنید.

با در نظر گرفتن شرایط سخت در تایید و پذیرفتن دانشجوها برای ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های چک برخی از دانشگاه های معتبر این کشور با برگزاری دوره های تخصصی پزشکی به نام FOUNDATION دانشجویان را برای ورود به بهترین دانشگاه های این کشور آماده کنند.

دانش آموزان باید در این دوره های تخصصی به شدت و سختی درس بخوانند و با تمرکز بر دروس تخصصی خود را برای امتحان ورودیه دانشگاه های تراز اول آماده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس برقرار کنید.

  • مالیم گروه

مشاوره ازدواج مالیم گروه در چالوس

مالیم گروه | شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۶ ب.ظ

مشاوره ازدواج مالیم گروه در چالوس

مشاوره ازدواج مالیم گروه در چالوس : پیش از ازدواج باید به مسائل بسیاری مهمی توجه کرد و در مورد این مسائل باید دختر و پسر بایک دیگر صحبت کرده و عقاید و نظرات خود را مطرح کنند.

چرا که بسیاری از مشکلات بعد از ازدواج بخاطر حرف هایی بود که پیش از ازدواج باید طرح می شد اما متاسفانه توجهی به آن نشد.

شما می توانید پیش از ازدواج و راه های شناخت همسر آینده خود و نکات مهمی که در انتخاب همسر و شروع زندگی مشترک باید به آن تو.جه کنید ، با مرکز مشاوره مالیم گروه در نوشهر و چالوس تماس حاصل فرمایید و با مشاوران مرکز مشکلات و موضوعات خود را مطرح کنید.

مشاوره ازدواج مالیم گروه در چالوس
مشاوره ازدواج مالیم گروه در چالوس

برای دریافت مشاوره ازدواج  می توانید با سامانه مشاورین تلفنی مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

سامانه مشاوره تلفنی ازدواج در چالوس

مشاوره تلفنی از دواج در شهر چالوس و نوشهر این امکان را برای شما شهروندان چالوس فراهم کرده تا از طریق تلفن ثابت با مشاورین مورد نظر خود صحبت کرده و برای انتخابی دریت و یا حل مشکلات خود بهترین تصمیمات را دریافت کنند.

برای تماس با سامانه مشاورین مالیم گروه از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

نکات مهمی که پیش از ازدواج باید به آن ها توجه کرده وآن ها را مطرح کنید :

در مورد بچه و بچه دار شدن با طرف مقابل خود صحبت کنید. نظر و عقاید خود را مطرح کنید و حتما نظر او را نسبت به بچه بپرسید.

در مورد مسائل اقتصادی و شغلی صحبت کنید: در مورد درامد ماهینه زندگی صحبت کنید.یکی از اصلی ترین مسائلی که بعد از ازدواج زندگی مشترک  و روابط زناشویی را دچار مشکل می کند مسائل مالی است .

یکی از مهمترین مسائلی که  باید آن را مطرح کنید ، مسائل مذهبی و عقاید مذهبی خود است. مسائل مذهبی و عقاید مذهبی خود را یکی از اصلی ترین ملاک های انتخاب همسر آینده خود قرار دهید.

رعایت و توجه به نکات مربوط به انتخاب همسر و ازدواج می تواند باعث آینده مشترک موفقی برای شما و همسرتان باشد.

در زمینه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده می توانید با مشاورین مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با سامانه مشاوره ازدواج مالیم گروه از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

  • مالیم گروه

بت نام رشته طب سنتی بدون کنکور

مالیم گروه | شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ب.ظ

بت نام رشته طب سنتی بدون کنکور

ثبت نام رشته طب سنتی بدون کنکور به چه صورت است؟

شرایط ثبت نام رشته طب سنتی بدون کنکور چیست؟

زمان ثبت نام رشته طب سنتی بدون کنکور چه موقع است؟

در نوشته قبل مطالبی در مورد ثبت نام رشته گیاهان دارویی بدون کنکور ارائه دادیم.در این نوشته قصد داریم به بررسی ثبت نام رشته طب سنتی بدون کنکور بپردازیم.در ابتدا به تعریف و بررسی طب سنتی می پردازیم.

طب سنتی یکی از باسابقه ترین روش ها و شیوه های درمانی و پزشکی محسوب می شود که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان با استقبال مردم مواجه شده است.زمانی که مردم با مشکل جسمی مواجه می شوند به متخصصان این حوزه مراجعه می کنند.

در گذشته به دلیل نبود داروهای صنعتی و همچنین کلینیک ها و مراکز پزشکی طب سنتی از رونق خوبی برخوردار بوده است ولی به مرور زمان از رونق آن کاسته شده و مردم رو به سوی درمان و داروهای صنعتی آورده اند.ولی مجدد با توجه به زیان های داروها و روش های صنعتی پزشکی رونق طب سنتی افزایش یافت به طوریکه اکنون در کشور ما این رشته در دانشگاه های علوم پزشکی تدریس می شود.

به دلیل استفاده از گیاهان دارویی و مواد طبیعی استفاده رونق طب سنتی افزایش یافت زیرا ضرر و عوارض آن کمتر است.و خطر کمتری برای سلامتی فرد دارد.

شرایط ثبت نام رشته طب سنتی بدون کنکور

حال این سوال مطرح می شود طریق ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته طب سنتی چیست؟ باید بگوییم این رشته در مقطع دکتری ارائه می شود و شرط اولیه آن فارغ التحصیل شدن در رشته پزشکی عمومی است که در زمان انتخاب تخصص این رشته را برگزینند.

البته راه های دیگری برای ثبت نام و تحصیل در این رشته وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی مالیم گروه تماس برقرار کنید.

  • مالیم گروه

مشاوره ازدواج در مناطق غربی

مالیم گروه | پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۴۰ ب.ظ

مشاوره ازدواج در مناطق غربی  

مشاوره ازدواج در مناطق غربی  

هر دو خوب هستند درمانگر شما می تواند به عنوان یک داور عمل کند و به شما کمک کند تا احساسات ناشی از آن را کنار بگذارید.

شما می توانید با خودتان بروید اگر شریک شما حاضر به شرکت در جلسات مشاوره ازدواج نباشد، هنوز هم می توانید حضور پیدا کنید. به این ترتیب چالش برانگیز این رابطه است، اما می توانید از یادگیری بیشتر در مورد واکنش ها و رفتارهای خود بهره مند شوید.

مشاوره طلاق در اصفهان
مشاوره ازدواج رایگان
انگل سنج زندگی زناشویی

درمان اغلب کوتاه مدت است. بعضی افراد فقط چند جلسه مشاوره ازدواج نیاز دارند، در حالی که دیگران برای چند ماه نیاز دارند. برنامه درمان خاص به وضعیت شما بستگی دارد. گاهی مشاوره ازدواج به زوج ها کمک می کند کشف کنند که اختلافاتشان واقعا غیرقابل قبول هستند و بهتر است که رابطه را پایان دهند. جلسات پس از آن می توانند بر مهارت ها برای پایان دادن به رابطه در شرایط خوب متمرکز شوند.

شما ممکن است مشق شب را داشته باشید مشاور شما ممکن است تمرینات ارتباطی را در خانه برای کمک به تمرین آنچه که در جلسه شما آموخته اید، نشان دهد. برای مثال، صحبت کردن با همسرتان برای چند دقیقه هر روز در مورد چیزهای غیرقابل اعتماد - بدون وقفه از تلویزیون، تلفن و کودکان.

شما یا همسرتان ممکن است نیاز بیشتری به مراقبت داشته باشد. اگر یکی از شما با بیماری روحی، سوء مصرف مواد یا مسائل دیگر مقابله کند، درمانگر شما ممکن است با دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کار کند تا درمان کاملتری داشته باشد.سئو

تصمیم گیری برای مشاوره ازدواج می تواند سخت باشد. با این حال، اگر ارتباطی دشوار دارید، کمک به دنبال آن هستید، مؤثرتر از نادیده گرفتن مشکلات خود و یا امید به آنها برای بهبود خود. گاهی اوقات اولین گام را با قبول رابطه نیاز به کمک، سخت ترین بخش است. اکثر افراد این تجربه را به عنوان روشنگری و توانمند سازی پیدا می کنند.


  • مالیم گروه

مشاوره روانشناسی در غرب تهران

مالیم گروه | پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۳۸ ب.ظ

مشاوره روانشناسی در غرب تهران


مشاوره روانشناسی در غرب تهران قبل از برنامه ریزی جلسات با یک درمانگر خاص، در نظر بگیرید که آیا درمانگر مناسب مناسب شما و شریک زندگی شما خواهد بود. شما ممکن است سوالاتی در مورد:

آموزش و تجربه پس زمینه آموزش و پرورش شما چیست؟ آیا شما توسط دولت مجوز دارید؟ آیا شما توسط AAMFT معتبر هستید؟ تجربه شما با نوع موضوع ما چیست؟

تدارکات. دفتر شما کجاست؟ ساعات اداری شما چیست؟ آیا در موارد اضطراری در دسترس هستید؟

طرح درمان چند جلسه باید انتظار داشته باشیم؟ چه مدت جلسه ای است؟

هزینه ها و بیمه برای هر جلسه چقدر هزینه می کنید؟ آیا خدمات شما تحت پوشش بیمه درمانی ما است؟

چه انتظاری دارید؟

مشاوره ازدواج به طور معمول به همراه همسران یا همسران برای جلسات درمان مشترک انجام می شود. با همکاری یک درمانگر، مهارتهای خود را برای برقراری رابطه خود، از جمله:

ارتباطات باز

حل مسئله

نحوه بحث در مورد تفاوت ها منطقی است

شما در مورد بخش های خوب و بد روابط خود صحبت می کنید، همانطور که به طور دقیق مشخص و منابع درگیری های خود را درک می کنید. با هم می آموزید که چگونه بدون مشکلی مشکلات را شناسایی کرده و به جای آن بررسی کنید که چگونه می توان بهبود پیدا کرد.

 

در مواردی که مشاوره ازدواج دارید، باید موارد ذکر شده در اینجا را ذکر کنید:

 

ممکن است دشوار باشد در مورد مشکلات خود با مشاور صحبت کنید. جلسات ممکن است در حالت سکوت گذارده شوند، همانطور که شما و شریک زندگی خود را بیش از اشتباهات ادراک شده عصبانی کرده اید - یا ممکن است در جلسات فریاد بزنید یا بحث کنید. 


  • مالیم گروه

مشاوره خانواده در تهران

مالیم گروه | پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۳۵ ب.ظ

مشاوره خانواده در تهران و اینکه چرا انجام می شود

مشاوره ازدواج می تواند به زوج ها در تمام انواع روابط صمیمی کمک کند - صرف نظر از گرایش جنسی و یا وضعیت ازدواج.

برخی از زوج ها مشاوره ازدواج را برای تقویت مشارکت خود و به دست آوردن درک بهتر یکدیگر به دست می آورند. مشاوره ازدواج نیز می تواند به زوج هایی که قصد ازدواج دارند کمک کند. مشاوره قبل از ازدواج می تواند به زوجین کمک کند تا درک عمیق تر از یکدیگر داشته و اختلافات قبل از ازدواج را از بین ببرند.

در موارد دیگر، زوج به دنبال مشاوره ازدواج برای بهبود روابط مشکل هستند. شما می توانید از مشاوره ازدواج برای کمک به بسیاری از مسائل خاص استفاده کنید، از جمله:

مشکلات ارتباطی

مشکلات جنسی

تعارض در مورد پرورش کودک یا خانواده های مخلوط

سوء مصرف مواد

خشم

وفاداری

مشاوره ازدواج نیز ممکن است در موارد سوء استفاده داخلی مفید باشد. اگر خشونت به نقطه ای که شما می ترسید، افزایش یافته است، اما مشاوره به تنهایی کافی نیست. برای کمک های اضطراری، با پلیس یا یک پناهگاه محلی یا مرکز بحران تماس بگیرید.

 

درخواست انتصاب در درمانگاه Mayo

چگونه آماده می شوی

تنها آماده سازی برای مشاوره ازدواج، یافتن یک درمانگر است. شما می توانید از دکتر مراقبت های اولیه خود برای ارجاع به درمانگر درخواست کنید. دوستان، دوستان، بیمه بهداشت شما، برنامه کمک رسانی کارکنان، روحانیت، و یا سازمان های بهداشت روانی دولتی یا محلی می توانند توصیه های خود را ارائه دهند. قبل از تصمیم گیری در مورد یکی از آنها می توانید چندین درمانگر مصاحبه کنید.

  • مالیم گروه

نوع درمان خانواده

مالیم گروه | سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۱ ب.ظ

 نوع درمان خانواده

کان، اینها شایعترین نوع درمان خانواده هستند:

 

Bowenian: این نوع درمان خانوادگی مناسب است برای شرایطی که افراد نمی توانند یا نمی خواهند دیگر اعضای خانواده را در درمان دخالت دهند. درمان Bowenian بر اساس دو مفاهیم اصلی، مثلث (گرافت طبیعی به صحبت کردن با یک شخص ثالث) و تمایز (یادگیری برای تبدیل شدن به احساسات کمتر واکنشی در روابط خانوادگی) ساخته شده است.

ساختار: درمان ساختاری بر تنظیم و تقویت سیستم خانواده تأکید دارد تا اطمینان حاصل شود که والدین در کنترل هستند و هر دو کودک و بزرگسالان مرزهای مناسب را تعیین می کنند. در این نوع درمان، درمانگر "به" خانواده می پیوندد تا مشاهد، یاد بگیرد و توانایی خود را برای کمک به خانواده تقویت روابط خود را افزایش دهد.

  • مشاوره 24 ساعته ایدز

    1 هفته ago
  • سیستمیک: سیستم سیستمیک به نوع درمان اشاره دارد که بر ارتباطات ناخودآگاه و معنای رفتارهای اعضای خانواده متمرکز است. درمانگر در این نوع درمان خنثی و دور است، به اعضای خانواده اجازه می دهد که به عنوان یک خانواده به مسائل و مشکلات خود عمیق تر بکشند.

    استراتژیک: این فرم درمان کوتاه تر و مستقیم تر از دیگران است، که در آن متخصص درمانگر، مشق شب را به خانواده اختصاص می دهد. این تکلیف در نظر گرفته شده برای تغییر نحوه تعامل اعضای خانواده، ارزیابی و تنظیم نحوه ارتباط خانواده و تصمیم گیری است. درمانگر موضع قدرت را در این نوع درمان می گیرد، که به دیگر اعضای خانواده اجازه می دهد که به طور موثر قدرت بیشتری برای برقراری ارتباط موثر داشته باشند (King، 2017).

     

    مشاور خانواده برای چه چیزی آموزش دیده است؟

    "در این درمان، درمانگر مسئولیت نتیجه درمان است. این هیچ ارتباطی با خوب یا بد، گناه یا بی گناهی ندارد، درست یا غلط. این تصدیق ساده است که شما تفاوت می کنید. "- ایلین بابرو

     

    همانطور که انواع مختلف درمان در بالا توضیح داده شده است، ممکن است یک درمانگر خانواده مجبور شود نقش های مختلفی را بازی کند. این بسیاری از نقش ها نیاز به یک درمانگر خانوادگی دارند تا آموزش های زیادی، آموزش رسمی و تست های لازم را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که درمانگر در انجام این کار است.

     

    مشاوره ازدواج

    مشاوره ازدواج

    مشاوره روانشناسی بعد از طلاق

    در حالی که درمانگران ممکن است روش های متفاوت و تکنیک های درمان ترجیحی داشته باشند، آنها باید حداقل حداقل تجربه ای در درمان:

     

    مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان

    گریه کردن

    افسردگی و اضطراب

    مشکلات LGBTQ

    خشونت خانگی

    ناباروری

    درگیری های زناشویی

    سوء مصرف مواد (تمام مدارس روانشناسی، 2017)

    برای درمان این و سایر مسائل خانوادگی، درمانگران باید:

     

    مشاهده کنید که چگونه افراد در داخل واحدهای تعامل دارند

    ارزیابی و حل مشکلات ارتباطی

    تشخیص و درمان اختلالات روانی در یک زمینه خانوادگی

    مشتریان را از طریق بحران های انتقالی مانند طلاق یا مرگ راهنمایی کنید

    الگوهای الگوهای ارتباطی یا رفتاری مشکوک را برجسته کنید

    به جای جایگزینی سالم، رفتارهای ناکارآمد را جایگزین کنید

    رویکرد جامع ( ذهن و بدن ) به سلامتی (همه مدارس روانشناسی، 2017)


    • مالیم گروه