مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

۴۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

مشاوره روانشناسی تلفنی

مالیم گروه | يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ب.ظ

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره روانشناسی تلفنی :یکی از راه های تقویت اعتماد به نفس ،ابراز کردن احساسات است.این تکنیک باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود.برای اینکه مهارت ابراز احساسات را در خود افزایش دهید نیاز دارید بعضی فاکتور ها را رعایت کنید.در این نوشته می خواهیم به بررسی دو فاکتور اساسی مشاوره روانشناسیبرای ابراز احساسات بپردازیم.

برای مشاوره روانشناسی با  مشاوره خانواده تلفنی  مالیم گروه تماس برقرار کنید

آزادی رای داشته باشید

یک اصل کلی را به یاد داشته باشید.هرگز نمی توانید همه را راضی نگه دارید.اگر این باور غلط را داشته باشید که همه باید شما را دوست داشته باشند و از شما راضی باشند،همواره در زحمتی بی نتیجه خواهید بود.خودتان باشید و رای خود را صادر کنید.آن کسی را که باید راضی نگه دارید خودتان هستید نه دیگران.

در دوران دانشجویی هنگامی که با همکلاسی ها به گردش و کوهنوردی می رفتیم یکی از دوستان ما در اواخر وقت عصبی می شد و قبل از پایان گرفتن برنامه گروه را ترک می کرد.همیشه سه روز قبل از برنامه ریزی در نهارخوری دانشگاه،رای گیری می کردیم و براساس توافق همگان به پیاده روی ،کوه نوردی یا فعالیت های دیگه می پرداختیم.

اما آن دوستی که اشاره کردم هرگز حرفی نمی زد و ظاهرا با تمام برنامه ها موافق بود.اما حقیقت غیر از این بود.او به قدری از برنامه های ما خسته می شد که بدون خداحافظی ترک مان می کرد.آن موقع نمی دانستم که چرا در روز رای گیری حرفی برخلاف نظر دیگران نمی زند و یا چرا در برنامه ای که دوست نداشت شرکت نمی کرد.

در حقیقت او ابراز رای خود می ترسید و فکر می کرد که اگر نظری ابراز کند با بی اعتنایی و بی توجهی دیگران روبرو می شود.از اینکه در برنامه ها شرکت نکند هم می ترسید زیرا فکر میکرد دیگران عدم حضورش را به دل بگیرند و از جمع ما طرد شود.به هرحال می آمد و در پایان خسته و عصبی از انجام فعالیتی که دوست نداشت ما را ترک می کرد.

رای خود را ابراز کنید و اگر رای اکثریت برخلاف شما بود وضعیت را بسنجید.اگر می بینید که نمی تواند برنامه ای را تحمل کنید به راحتی به کار دیگری بپردازید.شما آزادید که خودتان باشید.

در جمع صحبت کنید

صدای شما زیباست.آن را از دیگراندریغ نکنید.همه ما کسانی را می شناسیم که به راحتی در مجامع مختلف راجع به آنچه دوست دارند صحبت می کنند وبرای جلب توجه دیگران زحمت زیادی نمی کشند این قبیل افراد کسانی هستند که از صحبت کردن با دیگران نمی ترسند.

بنابراین با اعتماد به نفس کامل،بدون لرزش صدا صدا راجع به آنچه می خواهند صحبت کنند.حتی دیدن اینگونه رفتار حاکی از اعتماد به نفس ،جالب و لذت بخش است.ابتدا کمی تمرین کنید.در جمع دوستان و خانواده خود با صدای بلند داستانی را تعریف کنید.سپس در جمع های بزرگتر این کار را ادامه دهید.

مطمئن باشید که سخنان شما و نحوه صحبت کردنتان شیوا و دلپذیر است.در عین حال توقع نداشته باشید که همگان مطلب و نحوه صحبت کردن شما را بپسندند.

نگران این مسئله نباشید که احساسات شما کسی را نگران و ناراحت کند.در عین حال توقع نداشته باشید که همگان مطلب و نحوه صحبت کردن شما را بپسندند.

قاطعانه حرف بزنید،رای بدهید،اطهار نظر کنید و خسته نشوید.

شما ، شما هستید.

  • مالیم گروه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

مالیم گروه | يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۲ ب.ظ

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم : ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه آزاد در بهمن ماه اغاز می شود و داوطلبان برای ثبت نام باید به مراحلی که در مقاله ذکر شده توجه کنند.

برای اطلاع دقیق از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با  مشاوره تحصیلی  مالیم گروه تماس بگیرید

هرچند ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد داوطلبان زیادی را دارد ولی در سال های قبل دانشگاه ازاد تغیرات زیادی داشته و این تغیرات در سال گذشته باعث سردرگمی خیلی از متقاضیان شده است.

در ابتدا به تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اشاره میکنیم.داوطلبانی که به هردلیلی موفقف به ثبت نام دانشگاه نشده اند می تواند در ثبت نام تکمیل ظرفیت شرکت کنند.انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ممکن است خیلی از داوطلبان را دچار سردر گمی کند اما مالیم گروه برای این دسته از متقاضیان نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را ارائه داده است.

اما در حال حاضر تحصیل در نیمسال دوم دانشگاه آزاد در مقطع فوق دیپلم  ، لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری در رشته های پزشکی و دکتری تخصصی ممکن است ، که در کل هر ساله حداقل یک میلیون دانشجورا پذیرش می کند.

نحوه ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه ازاد

گروه مشاوره مالیم قصد دارد که در این محتوا در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمه دوم در تمام مقاطع تحصیلی به داوطلبان مشاوره دقیق بدهد. در صورتی که  قصد دارید در دانشگاه ازاد در هر مقطع و هر رشته ثبت نام کنید ، با خواندن این محتوا و مشاوره گرفتن از مشاورین متخصص ما در مورد مبحث ثبت نام دانشگاه ازاد می توانید در انتخاب رشته و ثبت نام  دانشگاه راحت تر تصمیم گیری کنید.

داوطلبان عزیز باید بدانند که اگر قصد تحصیل در مقطع کاردانی را دارند باید حتما مدرک دیپلم داشته باشند.با مدرک دیپلم می توانید در مقطع کاردانی پیوسطه شرکت کنید و اگر در دوره دبیرستان در رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی تحصیل میکردین و  مدرک پیش دانشگاهی دارید می توانید در مقطع کارشناسی شرکت کنیدو نکته مهم این است که دانشگاه آزاد در اکثر رشته ها بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند.

دانشگاه ازاد در اکثر رشته های خود مانند حقوق ، رشته های فنی، تربیت بدنی و خیلی از رشته های دیگر بدون آزمون کنکور دانشجو ثبت نام می کند ولی در بعضی از رشته هایی که در لیست این دانشگاه وجود دارد با رتبه کنکور ثبت نام می کند.

رشته هایی که در گروه پیرا پزشکی قرار دارد. این رشته ها شامل کاردانی اتاق عمل ،مامایی ، مهندسی پزشکی ،پرستاری ،و دیگر رشته های مشابه .

متقاضیانی که قصد تحصیل در این شاخه ها را دارند حتما باید در ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد شرکت کنند.

اما دانشگاه هایی بصورت آزاد در این رشته ها هم دانشجو پذیرش می کنند.شما عزیزان برای ثبت نام بدون کنکور در رشته های مهندسی ، پیرا پزشکی ، حقوقی و….می توانید از مشاوران مالیم گروهکمک بگیرید.

برای ارتباط با  مشاوره تحصیلی تلفنی  می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱ شب از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

 

  • مالیم گروه

مشاوره خود ارضایی

مالیم گروه | يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ

مشاوره خود ارضایی

مشاوره خود ارضایی :مسائل و معایبی که  در مورد مسائل جنسی گفته می شود از نظ علمی است و این را هم باید بدانیم هیچگاه این مسائل به طور دقیق و درست و کامل نیست ،چرا که علم همیشه در حال بروز رسانی است و هر روز اطلاعات جدیدی بدست می آیدو همچین می توانید برای آگاهی کامل از عوارض خود ارضایی با مشاوره عوارض خود ارضایی تماس حاصل فرمایید.

خود ارضائی باعث مشکلات جنسی و روحی فرد می شود و کنترل آن نیاز به کمک از مشاوره جنسی تمرین و آمادگی روحی و ذهنی دارد.

مشاوره ترک خود ارضایی

خود ارضائی در هر دو جنسیت آشکار است .در دوران کودکی ابتدا کودک برای شناخت اندام خود و حس کنجکاوی دست به این کار می زند.اما در سن نوجوانی و جوانی  زمانی که به سن بلوغ می رسند کم کم دچار فشار های روحی و جسمی از لحاظ نیاز جنسی می شوند و در صورت عدم به ارضا شدن هنگام خواب تخلیه می شوند.خود ارضائی برای مردان بعد از ازدواج هم صورت می گیرد. در بعضی موارد مردان برای تخلیه خود در مدت زمانی هفته های آخر بار داری، برای رفع نیاز های جنسی خود دست به این کار می زنند.

مشکلات روحی خود ارضایی

فرد بعد از خود ارضایی به حس پشیمانی می رسد و با خود می گوید که این اخرین بار است.اغلب فرد بعد این کار خود را یک آدم ضعیف و بی اراده می بیند و احساس می کند مانند دیگران نیست و دچار بی ماری شده است.خود ارضائی تنها شهوت شما را خالی می کند ولی حس لمسی و عاطفی در کار نیست و این باعث می شود که شما بعد خود ارضایی به آرامش روحی و جسمی نرسید و همین امر سبب می شود که فرد حس کند برای رسیدن به این ارامش باید این کار تکرار کند و اعتیاد به این کار باعث می شود که فرد دچار افسردگی شود.

درواقع مشکلات خود ارضائی ممکن است به زندگی فرد زیان برساند و باید برای رفع این مشکل به یک مشاور مراجعه کنید.

اگر فرد  به هردلیلی از رجوع به مشاوره خانواده و یا حتی مشاوره روانشناسی به صورت حضوری اجتناب می کند می تواند از طریق تلفن ثابت با مشاوره روانشناسی تلفنی مالیم گروه ارتباط برقرار کند و مشکل خود را به کمک مشاور جنسی حل کند.

  • مالیم گروه

کاهش استرس قبل از کنکور

مالیم گروه | يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ب.ظ

 کاهش استرس قبل از کنکور

 کاهش استرس قبل از کنکور:استرس در بین دانشجویان و محصلان در شب امتحان امری طبیعی است. اضطراب در واقع برگرفته از ذهنی مغشوش است که عملکرد منفی دارد و تمرکز و حواشی ذهنی فراوان را بوجود می آورد.

برای ارتباط با مشاوره تحصیلی وارد صفحه شوید.

و اما محصلان چگونه می توانند این همه اضطراب و نگرانی و استرس را از خود دور کنند؟

باید به این نکته توجه کنند که خواندن و متمرکز شدن در شب امتحان کاملا بیهوده و پوچ است زیرا باید از اول و به مرور و برنامه ریزی درسی و زمانی ، یاد گیری مبحث های درسی را آموخت.

مطالب مرتبط

بهترین مشاوره تحصیلی برای کنکور

مشاوره کنکور تلفنی

راه های کاهش استرس قبل از کنکور

همیشه باید سعی کرد در ساعت مشخص شده و برنامه ریزی شده ای درس خواند و باید از درس خواندن ب صورت فشرده و چندین ساعته اجتناب کرد و زمانی که ذهنتان خسته شد باید استراحت کنید.یک مطلبی را چندین بار خواندن و فهمیدن بهتر است از این که آن مطلب را با سرعت بخوانید و ازآن ردشوید.از همه مهمتر مثال در درس خواندن  نیاز به حفظ کل آن مطلب نیست و باید چکیده از مفهوم محتوا های مهم را فهمید .

و اما راهکارهای کاهش استرس و اضطراب در روز امتحان همیشه باید سعی کرد هر چند جواب سوال امتحانی را که می خواهیم بدهیم ضعیف و یا حتی با نقص بود بهتر از این است که سوال را بدون پاسخ بگذاریم.

همیشه باید سعی خود را کنیم با افرادی برخود داشته باشیم که مثبت اندیش باشند،همیشه باید فکرهای منفی را به مثبت تبدیل کنیم در بین این مطالب گفته خانواده نقش بسیار مهم و کلیدی  را در موفقیت فرد دارد با فراهم کردن فضای مناسب و ایجادآرامش این زمینه را برای پیشرفت و کاهش استرس کم میکند.

اما یک نکته شاید جالب باشد بدانید که اضطراب را نباید نادیده گرفت زیرا میتوان جنبه مثبتی هم داشته باشد! اضطراب باعث می شود هر فرد در برابر امتحان آمادگی کاملی را داشته باشد و اما برای کاهش اضطراب و دلهرگی در شب امتحان و کل ماه های سال میتوان با مشاوره همه این دل نگرانی های ذهنی را از بین برد زیرا مشاوره فضای ذهنی شمارا باز میکند.شما برای کاهش استرس و اضراب خود میتوانید با مشاورین روانشناسی مالیم گروه تماس بر قرار کنید.

مشاورین مالیم گروه همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱ شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

  • مالیم گروه

برنامه ریزی درسی برای کنکور ۹۷

مالیم گروه | پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ب.ظ

برنامه ریزی درسی برای کنکور ۹۷

برنامه ریزی درسی برای کنکور ۹۷ و نحوه مطالعه در برنامه ریزی کنکور۹۷ اولین قدم باید هدف خود را مشخص کنیم.برنامه ریزی درسی برای کنکور۹۷ بر ۳اساس می باشد :

۱٫برنامه ریزی

۲٫انگیزه

۳٫تلاش

این فاکتورها جزء عوامل اصلی در موفقیت کنکور سراسری محسوب می شوند.یک برنامه ریزی اصولی شامل بخش مطالعاتی و استراحت می باشد.میزان تمرکز افراد متفاوت می باشد.در نظر داشته باشید در کنار ساعات مطالعاتی کیفیت مطالعه را نیز مد نظر قرار دهید.

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ این سوال را دارند که از چه زمانی مطالعه برای کنکور را شروع کنیم؟

جواب این سوال درون خود شماست اینکه اهمیت قبولی و رسیدن به هدفتان تا چه میزان اعتبار دارد.یعنی اگر هدف قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان هست باید زودتر از رقبای اصلی خود اقدام به برنامه ریزی درسی کنکور ۹۷ کنید و استارت بزنید.

نگران نباشید..مالیم گروه در تمام مراحل آماده سازی کنکور سراسری ۹۷ از جمله نحوه صحیح برنامه ریزی تحصیلی کنکور،نحوه صحیح مطالعه،معرفی منابع کمک اموزشی و …در کنار شما هست.

کسانی که هدف مشخص و معتبری دارند باید از تابستان شروع کنند البته هنوز هم دیر نشده است .تنها با یک تماس با مشاوران مالیم گروه به وضعیت درسی خود سروسامان دهید.

نحوه مطالعه در برنامه ریزی کنکور۹۷

۱٫برای افزایش کیفیت و زمان مطالعه سعی کنید از دروس مورد علاقه تان شروع کنید.این کار باعث افزایش انرژی درشما می شود.

۲٫برای افزایش کیفیت مطالعاتی خود سعی کنید دروس تخصصی و عمومی خود را به صورت یک درمیان بخوانید.زمان مطالعه هر درس تخصصی ۲ساعت و درس عمومی ۱ساعت است.

۳٫بعد از هر یک ساعت مطالعه ۱۰دقیقه استراحت کنید.این کار باعث افزایش تمرکز شما می شود.

۴٫بلافاصله بعد از مطالعه درس تخصصی و یک روز بعد از درس عمومی برنامه ی تست زنی آموزشی بزنید.این کار باعث تثبیت مطالعات شما می شود.

۵٫درس هایی که درک آن ها سخت است و مشابه هستند در یک روز مطالعه کنید.این کار باعث تمرین ذهن شما می شود تا در روز کنکور دچار خستگی ذهن نشوید.

برای آگاهی از منابع کمک آموزشی دروس عمومی وتخصصی کنکور سراسری ۹۷ با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

برای کسب مشاوره تحصیلی با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

  • مالیم گروه

مشاوره خانواده آنلاین رایگان

مالیم گروه | پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ب.ظ

مشاوره خانواده آنلاین رایگان

مشاوره خانواده آنلاین رایگان :اگر در زندگی شخصی خود دچار تعارض و درگیری هستید باید این اختلافات را ریشه یابی کنید.اکثر اوقات این اختلافات ریشه در تقاضاهای غیر منطقی و غیر معقول،انتظارات کشف نشده و موضوعات بررسی نشده یکی از دوطرف دارد.

برای کسب راه حل های بهبود مشکلات خانوادگی با  مشاوره خانواده تلفنی  مالیم گروه تماس برقرار کنید.

حال با یک نگاه کلی به اختلافات خانوادگی نگاه می کنیم.

مزایای مشاوره خانواده خوب

در تمام خانواده ها اختلاف نظر و اختلاف سلیقه وجود دارد.در بعضی موارد این اختلاف سلیقه ها شدید می شود و باعث پیدایش و ایجاد تعارض و تنش های شدید می شود و به دنبال آن خانواده به عنوان اولین و مهم ترین نهاد اجتماعی عملکرد های مثبت خود را از دست می دهد. در نتیجه بجای ایجاد روحیه و شادابی و نشاط در تک تک اعضا،باعث ایجاد تنش و درگیری میان اعضا می شود.

اختلاف خانوادگی باعث ایجاد اختلالات روانی و به خطر انداختن سلامتی جسمی می شود.این عامل تاثیرات مستقیمی بر فرآیندهای طبیعی بدن از جمله کاهش ایمنی بدن،افزایش فشار خون،افزایش خشونت در فرد و… دارد.

تاثیر مشاوره خانواده در کنترل خشونت

تعارض در روابط زناشویی تاثیر مستقیم بر خشونت فرد دارد.خشونت در اکثر اوقات با آشفتگی رابطه تاثیر مستقیم دارد.

تعارض در روابط زناشویی تاثیر وسیعی برکل رابطه دارد.طبق آمار زوج هایی که در رابطه زناشویی خود دچار تعارض شدند کمترین رضایت را از ازدواج خود دارند و احتمال طلاق بسیار بالا است.

ناتوانی در مدیریت خانواده و عدم توانایی در حل کردن تعارض باعث نابودی صمیمیت وبستر مشکلات بعدی از قبیل طلاق را فراهم می کند که مشاوره مشکلات زناشویی شما را یرای بهبود این مسائل کمک می کند .در نتیجه شناخت و درک بهتر تعارض زناشویی و یاری به زوجین برای مواجه و کنترلل سودمند آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

تعدادی از اختلافات خانوادگی ریشه در عدم آگاهی از روش های درست در برقراری ارتباط است.مهارت های ایجاد ارتباط از عوامل مهم در برقراری ارتباط رضایت بخش است.

اختلاف های نظری در تمام خانواده ها و زوج های جوان مشاهده می شود فقط کافی است به صورت حرفه ای وارد این قضیه شوند و راه حل آن را کسب کنند و همچنین می توانید از مشاوره روانشناسی برای حل مشکلات خود کمک بگیرند.

اختلاف بین زوج امری طبیعی است که چه بسا اگر به صورت حرفه ای و منطقی با آن برخورد شود باعث استواری و تحکیم بنیاد خانواده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.

  • مالیم گروه

مشاوره پروژه کسر خدمت

مالیم گروه | پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ب.ظ

مشاوره پروژه کسر خدمت

مشاوره پروژه کسر خدمت پروژه هایی که برای  کسر خدمت ارائه می شود کاملا مرتبط با رشته و حوزه ی تحصیلی فرد خواهد بود  و فرد در همان حیطه به فعالیت خواهد پرداخت.

برای مثال فردی که در رشته عمران فارغ التحصیل شده است می تواند در پروژه های عمرانی شرکت نماید و میزان فعالیت و تاثیر گذاری فرد در این پروژه ها ارتباط مستقیم با میزان کسری خدمت فرد از این طریق دارد ، هرچه فرد فعالیت بیشتری داشته باشد کسری که می تواند از این طریق به دست آورد بیشتر خواهد بود.

مشاوره کسری خدمت سربازی که از طریق این پروژه های متفاوت افراد می توانند 6 تا 12 ماه کسری بدست آورند . البته پروژه هایی نیز وجود دارد که مدت زمان بیشتری کسری به خود اختصاص می دهند،اما برای اخذ این پروژه ها نیاز به رازنی های فراوانی دارند و نمی توان به راحتی در این پروژه ها شرکت نمود.

پروژه کسری خدمت وزارت دفاع

لازم به ذکر است که پس از اتمام این پروژ ها جلسات دفاعیه ای شکل خواهد گرفت و فرد می بایست در این جلسه از طرح خود و فعالیت هایی که در این مدت انجام داده است به نوعی دفاع کرده و آن را به صورت کامل توضیح دهد . این نکته نیز قابل ذکر است که فرد اگر نتواند به درستی به سوالات پاسخ دهد و دفاعیه مناسبی ارائه دهد از امتیاز کسری کمتری برخوردار شده و شاید کل میزان کسری به او تعلق نگیرد.

برای دریافت مشاوره تلفنی خدمت سربازی وارد صفحه شوید.

برای مثال از 6 ماه زمان کسری 3 یا 4 ماه به او تعلق می گیرد.

برای اخذ این پروژه ها شرایط  واضح و به نوعی آیین نامه مشخصی وجود ندارد ولی معمولا فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شانس بیشتری برای اخذ این پروژه ها دارند.

سازمانهایی که این پروژه ها را ارائه می دهند معمولا وابسته به ارتش جمهوری اسلامی یا سپاه می باشند و فرد پس از اتمام پروژه مدت زمان باقی مانده خدمت خود را در همان ارگان نظامی ادامه خواهد داد .

  • مالیم گروه

مشاوره کسری خدمت سربازی

مالیم گروه | پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹ ب.ظ

 مشاوره کسری خدمت سربازی

مشاوره کسری خدمت سربازی و خدمت دورانی است که جوانان می بایست آن را سپری کرده و دوران آن را بگذرانند. اما میزان و زمان آن برای هر فردی متفاوت است و بستگی به خود فرد دارد که در چه زمانی اقدام به این کار کند.

زمان مشمولیت سربازی در ایران پایان سن قانونی یعنی 18 سال تمام است و پسران با ورود به سن 19 سالگی مشمول به خدمت می شوند و می بایست وضعیت خود را مشخص نمایند . معمولا در این سن افراد در حال تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی هستند و به صورت خودکار شامل مشاوره معافیت تحصیلی می شوند تا درس خود را به پایان برسانند و فارغ التحصیل شوند.

البته برای گذراندن هر مقطع تحصیلی توسط سازمان نظاو وظیفه مدت معینی مشخص شده است و فرد می بایست در این مدت آن مقطع تحصیلی را بگذراند در غیر این صورت می بایست خود را بهسازماان نظام وظیفه معرفی کند.

پروژه برای کسر خدمت سربازی

مشاوره کسری خدمت سربازی پس از اتمام هر مقطع نیز فرد به مدت یکسال وقت دارد که در مقاطع تحصیلی بالاتر ثبت نام کند  و به ادامه تحصیل بپردازد . این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد که اگر فرد در زمان مشخص شده وضعیت سربازی خود را مشخص نکند ، وارد غیبت خواهد شد واز طریق سازمان نظام وظیفه جریمه خواهد شد که این جریمه با توجه میزان غیبت 3 یا 6 ماه اضافه خدمت خواهد بود.

برای دریافت مشاوره تلفنی خدمت سربازی وارد صفحه شوید.

البته شرایط و قانون مختلفی برای کسری و یا معافیت از خدمت وجود دارد که افراد می توانند در صورت داشتن این شرایط اقذام های لازم برای دریافت کسری خدمت و یا معافیت دائم را انجام دهند . برای استفاده از مشاوره کسری خدمت سربازی می توانید با مشاوران گروه مالیم تماس بگیرید.

تا از قوانین و شرایط جدید آگاهی های لازم را بدست آورید و بتوانید در زمان مناسب اقدام نمایید .

  • مالیم گروه

مشاوره تلفنی بیمه تامین اجتماعی

مالیم گروه | پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ب.ظ

مشاوره تلفنی بیمه تامین اجتماعی

مشاوره تلفنی بیمه تامین اجتماعی برای آگاهی از شرایط گوناگون بیمه می توانید از مشاوره تلفنی رایگان بیمه تامین اجتماعی گروه مالیم استفاده کنید . مسئله بیمه یکی از مهمترین عواملی است که افراد باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند زیرا بسیار در زندگی فردی و خانوادگی آنها تاثیر گذار است و می تواند در آینده قرد بسیار تاثیر گذار باشد.

انواع مختلفی از بیمه ی تامین اجتماعی وجود دارد که می توان به بیمه اجباری ، اختیاری ، مشاغل آزاد و … اشاره کرد .هرکدام از این بیمه ها مزایا و شرایط خود را دارند و با انتخاب آگاهانه هر کدام از این بیمه ها می توانید به درستی هزینه انجام دهید . افراد بسیاری هستند که امروزه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و مزایای آن استفاده می کنند.

پاسخ به سوالات بیمه تامین اجتماعی

اما اگر ندانسته و بدون آگاهی بیمه ای را انتخاب کنید ممکن است بعد از مدتی متوجه شوید که این بیمه مورد نیاز شما نمی باشد . البته این مورد نیز باید گفته شود که بیمه های تامین اجتماعی به گونه ای تعریف شده اند که حداقل های یک زندگی را برای فرد و خانواده اش تامین نمایند.

البته افرادی نیز هستند که آگاهی از بیمه و مزایای آن ندارند و گمان می کنند که نیازی به بیمه ندارند و می توانند با استفاده از مشاوره های گوناگون کاملا با انواع بیمه های تامین اجتماعی آگاه شوند.

شما می توانید به راحتی تماس گرفته و با استفاده از مشاوره تلفنی بیمه تامین اجتماعی ، کاملا درباره ی بیمه تامین اجتماعی و انواع آن اطلاعات لازم را کسب نمایید .

  • مالیم گروه

انتخاب رشته مجازی رایگان

مالیم گروه | سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ب.ظ

انتخاب رشته مجازی رایگان

انتخاب رشته مجازی رایگان در این نوشته سعی داریم به بررسی یک نمونه کارنامه نهایی کنکور سراسری بپردازیم و قسمت های مختلف آن را تحلیل کنیم

در ادامه نیز یک انتخاب رشته مجازی رایگان پیشنهادی برای این کارنامه ارائه می دهیم.

انتخاب رشته مجازی رایگان
انتخاب رشته مجازی رایگان

قسمت اول :

در این قسمت درصد های کسب شده شما درهر درس محاسبه شده است.نحوه محاسبه نیز به این صورت است که برای هر پاسخ درست ۳ امتیاز مثبت و برای هر پاسخ اشتباه ۱ امتیاز منفی درنظرگرفته می شود.

درصد شما براساس پاسخ نامه نهایی و اصلاح شده سازمان سنجش محاسبه می شود.

برای کسب اطلاعات در مورد نحوه اعتراض به درصد دروس می توانید با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار نمایید.

قسمت دوم:

مهم ترین بخش کارنامه کنکور سراسری قسمت ۲ می باشد و اگر با مفهوم این اعداد به خوبی آشنا شوید انتخاب رشته خوب و هوشمندانه ای خواهید داشت.

درصدهای کسب شده در دروس کنکور نشان دهنده رتبه فرد نمی باشد بلکه برای ایجاد ارتباط میان درصد و رتبه باید از تراز کسب شده در کنکور استفاده کرد.

انتخاب رشته مجازی رایگان ۹۶

فاکتورهای زیر در میزان تراز شما تاثیرگذار است.

۱٫درصدهای کسب شما درهر درس

۲٫میانگین درصد کلیه شرکت کننده ها در آن درس

۳٫تعداد کل شرکت کننده ها

اگر درسی سخت باشد برای همه داوطلبان سخت است و اگر درسی راحت باشد برای همه داوطلبان راحت است.به دست آوردن میانگین درصد همه داوطلبان هر درس باعث می شود در فرمول تراز بزرگی یا کوچکی درصد دروس تان مهم نباشد.

مثلا اگر درصد فیزیک شما ۵۰ باشد ولی میانگین درصد رتبه های زیر ۱۰۰۰ حدود ۶۰ باشد،تراز درس فیزیکتان از میانگین رتبه های زیر هزار کمتر شود.

انتخاب رشته تلفنی در انتها تراز کسب شما در هر درس در ضریب آن درس ضرب می شود و با یکدیگر جمع می شوند و در آخر بر مجموع ضرایب تمام دروس تقسیم می شود و نمره کل یا تراز شما حاصل می شود.

بالاترین تراز به دست آمده از میان همه دانش آموزان رتبه ۱ کنکور سراسری را کسب می کند و تراز های پایین تر رتبه های بعدی کنکور را به دست می آورند.

طبق آمار سال های قبل تراز نفرات برتر کنکور سراسری بین ۱۲۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰ می باشد.تراز رتبه های کسب شده زیر ۱۰۰۰در سهمیه های مشخص شده بالای ۱۰۰۰۰ و تراز رتبه های کنکور کمتر از ۱۰۰۰۰سهمیه حدودا بالای ۶۵۰۰ است.

حال به بررسی اطلاعات قسمت دوم کارنامه می پردازیم.

ردیف اول در قسمت دوم مربوط تاثیر سوابق تحصیلی می باشد که دو عامل دیپلم و گروه آزمایشی که داوطلب در آن امتحان داده است تاثیر مستقیم دارد.

اگر گروه آزمایشی و دیپلم داوطلب یکسان باشد میزان تاثیرگذاری آن ۲۵درصد است ولی اگر یکسان نباشد درصد تاثیرگذاری آن کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات درمورد تاثیر انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی هر رشته با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

ردیف دوم مربوط به رتبه داوطلب در سهمیه می باشد.ابتدا رتبه کشوری داوطلب طبق نمره کل یا ترازش مشخص شده است به دنبال آن رتبه دانش آموزان در سهمیه خودشان بر اساس رتبه کشوری مشخص می شود.

ردیف سوم مربوط به رتبه کشوری می باشد که از روی تراز یا نمره کل مشخص می شود.

ردیف چهارم مربوط به نمره کل یا تراز می باشد که آمار ردیف های ۲و۳ تابعی از همین اعداد می باشد.

در هر گروه آموزشی چندین زیرگروه وجود دارد و هر زیرگروه حاوی رشته های مشخص است.هر رشته ای فقط در یک زیرگروه قرار دارد.البته ضرایب هر درس در زیرگروه های مختلف متفاوت است.

چون ضرایب در هر زیرگروه متفاوت است در نتیجه نمره کل نهایی و به دنبال آن رتبه کشوری در هر زیرگروه و رتبه سهمیه در هرزیرگروه متفاوت خواهد شد.

این نوشته ادامه دارد.پس با مشاوره تحصیلی مالیم گروه همراه باشد.

  • مالیم گروه