مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

تیپ شناسی و تحلیل شخصیت 2018

مالیم گروه | دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ق.ظ

تیپ شناسی و تحلیل شخصیت 2018


خانواده ها می توانند منبع حمایت، تشویق و عشق باشند اما گاهی اوقات روابط درون خانوادگی تحت فشار قرار می گیرند و اعضای خانواده احساس جدا شدن و یا نادیده گرفته می شوند.

مشاوره خانوادگی ممکن است در هنگام بروز شدن خواهر و برادر یا وقتی والدین و فرزندان از طلاق یا جدایی طفره رود، کمک کنند. تشکیل یک خانواده جدید یک چالش است و در این نقطه است که بسیاری از والدین برای کمک به همسایگان برای برقراری ارتباط با یکدیگر به ارتباط می پردازند.

هر گونه مشکلی که به عنوان یک خانواده دارید، ما می توانیم کمک کنیم.

مشاور خانواده چیست؟

ویدیو زیر را تماشا کنید، که در آن مشاور گراهام مرتبط است توضیح می دهد که برای مشاوره خانواده چه می کند.

در مشاور خانواده چه می توانم انتظار داشته باشم؟

شما با یک مشاور برخورد خواهید کرد که حمایت های محرمانه و غیر قضائی را ارائه می دهد و هر کسی که می خواهد سخنان خود را تشویق کند و احساسات خود را به اشتراک بگذارد، اگر بخواهد.

در اولین قرار ملاقات، مشاور از شما خواهش می کند از طریق آنچه اتفاق می افتد صحبت کنید و آنچه را که می خواهید تغییر دهید. سپس با مشاور مشغول خواهید شد تا تصمیم بگیرید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

مشاوره یک تجربه متفاوت برای همه است و آنچه که در جلسات شما اتفاق می افتد، به شدت بستگی به آنچه شما امیدوار است از آن خارج شوید و همچنین نیازهای منحصر به فرد خانواده تان را بررسی کنید.

 

مشاوره خانواده

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مهاجرت به استرالیا

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره خانوادگی رایگان

مشاوره خانواده آنلاین

مشاوره مشکلات زناشویی

شما می توانید خانواده مشاوره را برای کمک به شما در ایجاد روابط قوی بین هر عضو خانواده و کمک به شما برای همکاری به عنوان یک تیم.

چگونه مشاور خانواده میتواند به من کمک کند؟

اگر به عنوان یک خانواده با مشکل مواجه هستید، هرچیزی که باعث آنها می شود، مشاور خانواده می تواند به تمام خانواده کمک کند تا بهتر ارتباط برقرار کند و تفاوت ها را درک و حل کند.

تیپ شناسی و تحلیل شخصیت 2018

وقتی خانواده ها از طریق تغییرات تغییر می کنند، یادگیری انطباق می تواند دشوار باشد. مشاوره می تواند به اعضای خانواده کمک کند تا از طریق این زمان های دشواری از یکدیگر حمایت کنند، به منظور کاهش درگیری ها و استدلال ها و در نتیجه نتیجه قوی تر شدن.

 

شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از والدین می دانند که میزان فرزندشان احساساتشان را بطریق می کند - هنگامی که کودک احساس امنیت می کند، می توانند برای اولین بار صحبت کنند ". بچه ها واقعا قدردانی می کنند که به آن گوش می دهند. آنها در درگیری ها را می گیرند و اگر آنها یک خروجی دیگر نداشته باشند می تواند به شدت آنها را تحت تاثیر قرار دهد.


  • مالیم گروه

بهترین کتاب روانشناسی که خوندید

مالیم گروه | دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ق.ظ

بهترین کتاب روانشناسی که خوندید

جرک مشاوره و پشتیبانی را برای 50 سال با یک هدف بالاتر از همه: برای ایجاد روابط بهتر است. مشاوره زوج ، مشاوره ازدواج یا مشاوره فردی با ایران او سی سی اجازه می دهد تا با مسائلی که تاثیر منفی بر زندگی و روابط شما دارند، مقابله کنید.

مشاوره یک محیط امن را ایجاد می کند که در آن بعد می توانید مسائلی را که شما به صورت جداگانه یا به عنوان یک زن و شوهر با آن مواجه می شوید، کشف کنید. بدین ترتیب به شما درک واضحتری از چگونگی تاثیر این مسائل بر روی شما و نحوه مدیریت آنها کمک می کند.

زن و شوهر مشاوره زن و شوهر با هم

چرا مردم به مشاوره میپردازند؟

زوج مشاوره

مشاوره فردی

مشاوره برای همه

در تماس بودن

چرا مردم به مشاوره میپردازند؟

هر فرد و زوج منحصر به فرد است. همانطور که شرایطی است که آنها را به دنبال مشاوره می برد اما برخی مسائل مشترک هستند:

 

مسائل ارتباطی: ما دیگر حرف نمی زنیم / دیگر به من گوش نمی دهند

زندگی تغییر می کند: تولد، جدایی، طلاق، ترک مدرسه، خانواده های گام به گام و غیره

سلامت روانی: اضطراب، استرس، افسردگی و یا اعتیاد

مسائل مربوط به کار: زمانی که شما در حال روابط دشوار با مدیران / همکاران، افزونگی و یا بیکاری هستید

درگیری های خانوادگی: سال های دشوار نوجوانان، جدایی، طلاق یا لانه خالی

عدم اعتماد: هنگامی که یک مسأله مشکوک یا کشف شده است

مهم نیست که آیا شما تنها هستید، ازدواج کرده اید، طلاق گرفته، از دست داده اید، با کسی زندگی کنید یا مشکلات رابطه ای در کار داشته باشید، ایران او سی سی دارای خدماتی است که می تواند به شما کمک کند از جمله:

مشاوره : قرار ملاقات مشاوره آنلاین، تلفنی و آنلاین از مراکز در سراسر اسکاتلند

خطمشی ارتباطی : خدمات تلفنی رایگان و چت اینترنتی که به شما فرصتی برای گفتگو در مورد مشکلی که با آن مواجه هستید، صحبت می کنند

ابطه MOT: یک ابزار آنلاین رایگان است که به بررسی مسائل مربوط به رابطه اشاره می کند

منابع رایگان: اعم از وبلاگ هفتگی ما به جزوه ها، راهنمایی ها و نکات بالا برای دانلود و استفاده

در مورد مشاوره های زوج ، مشاوره فردی یا تحقیق بیشتر بدانید.

زوج مشاوره

مشاوران زوج با «جرقه» با هدف ارائه زوجین به این فرصت برای درک و بررسی مسائل مربوط به رابطه آنها که با آنها برخورد می کنند، هستند.

با حمایت مشاور و حمایت بی طرفانه، زوج ها قادر به مقابله با مسائل ارتباطی، رویدادهای مهم زندگی و دیگر مشکلات ( گذشته و حال ) هستند که موجب ناراحتی می شوند.

مشاوره زوج به همان اندازه که مشاوره ازدواج است ، بر ایجاد یک فضای امن و بدون قضاوت برای افراد آزادانه بیان احساسات و احساسات منحصر به فرد خود تمرکز می کند.

مشاوره فردی

بهترین کتاب روانشناسی که خوندید همه ما منحصر به فرد هستیم و رویدادهای زندگی ما تجربه می کنیم. جلسات مشاوره فردی در نظر می گیریم که چگونه به چنین تجربه ای واکنش نشان می دهیم، چرا احساساتمان را احساس می کنیم و به همین علت به شرایط خاصی پاسخ می دهیم.

این تجربیات ممکن است از دوران کودکی ، روابط گذشته یا حوادث اخیر باشد . در همه موارد، مشاوره فرصتی برای کشف آنها و ایجاد درک عمیق تر از تاثیر آنها بر شما ارائه می دهد.

مشاوره زن و شوهر ایران او سی سی  نیز مشاوره فردی برای رویدادهای مهم زندگی را فراهم می کند. تصویر شخصی سالخورده با نسل جوان.

با همکاری یکی از مشاوران ما یک فضای ایمن، محرمانه و غیرواقعی برای بحث در مورد مسائل گذشته و حال پیدا خواهید کرد. هنگامی که این مسائل مورد بررسی و درک قرار می گیرند، شما پس از آن قادر به در نظر گرفتن راه های مثبت به آنها و تاثیر آنها بر زندگی خود را در نظر بگیرید.

Iranocc

ایران او سی سی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده تلفنی

اول مشاور

, seo expert Sydney Australia

 

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده اصفهان

مشاوره خانواده

مشاوره کودک تلفنی


  • مالیم گروه

تعریف شخصیت شناسی در روانشناسی

مالیم گروه | شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

تعریف شخصیت شناسی در روانشناسی

شخصی (فرد یا شخصی ) در استفاده روزمره کلمه، نقش اجتماعی یا شخصیتی است که توسط یک بازیگر بازی می کند . این کلمه از لاتین، که در اصل به ماسک تئاتری اشاره شد، مشتق شده است. [1] کلمه لاتین احتمالا از کلمه اتریشی "فارسو"، با معنی مشابه، و از πρόσωπον یونانی ( prosōpon ) یونانی گرفته شده است. معنای آن در دوره رومیان گذشته تغییر کرد تا مشخص شود شخصیت عملکرد نمایشنامه یا دادگاه قانون ، زمانی که آشکار شد که افراد مختلف میتوانند نقش مشابهی داشته باشند و ویژگیهای قانونی مانند حقوق، قدرت و وظایف این نقش را دنبال کردند. افراد همانند بازیگران می توانند نقش های مختلفی بازی کنند، هر کدام با ویژگی های قانونی خود، گاهی اوقات حتی در ظاهر دادگاه. با توجه به منابع دیگر، که همچنین می پذیرند که مبنای اصطلاح کاملا مشخص نیست، شخصیت احتمالا می تواند به لاتین فعل در هر سونار مرتبط باشد ، به معنای واقعی کلمه: با صدای بلند ، با لینک واضح به ماسک تئاتر فوق، که اغلب یک مگاپن کوچک، همانطور که در اینجا دیده می شود http://world4.eu/roman-theatre-masks/ .

در بستر وب اجتماعی ، کاربران مجازی ایجاد می کنند که هویت اینترنتی یا آنلاین نیز نامیده می شوند. اشخاص در داستان های تخیلی و داستان هایی که از طریق اینترنت نوشته می شوند اغلب توسط نویسندگان به عنوان وسیله ای از خودجوش ظریف استفاده می شود .

در ادبیات

در ادبیات این اصطلاح به طور کلی به شخصیتی که توسط یک نویسنده ایجاد شده است اشاره می کند؛ کسی که در آن صدای تمام یا بخشی از یک روایت اتفاق می افتد. شاعران مانند رابرت براونینگ ، عزرا پوند و TS الیوت با لوئیجی پیراندلو بسیار با چنین صدایی روایت مرتبط هستند. این نویسندگان این اصطلاح را کمی متفاوت می دانستند و استفاده و معنای آن را از سنت های مختلف به دست آوردند. نمونه هایی از شخصیت های الیوت عبارت بودند از Prufrock و Sweeney . پوند چنین کاراکترهایی مانند Cino ، Bertran de Born ، Propertius و Mauberley را در واکنش به چهره ها در Monologues Dramatic Browning توسعه داد. در حالی که الیوت "ماسک" را برای از بین بردن جنبه های زندگی مدرن که او دچار تحقیر و انزجار می کرد، استفاده می کرد، شخصیت های پوند اغلب شاعران بودند و می توانستند به خوبی در جای خود قرار بگیرند. برای پوند، شخصا راهی برای کار با یک مشکل خاص شاعرانه بود. به این معنا، شخصیت یک ماسک شفاف است، با استفاده از ویژگی های دو شاعر و پاسخ به دو موقعیت، قدیمی و جدید، که مشابه و همپوشانی هستند.

 

در تحلیل ادبی ، هر صدای روایت که در اول شخص صحبت می کند و به نظر می رسد یک شخص خاص را تعریف می کند، اغلب به عنوان یک شخص شناخته می شود. این متن با صدای روایت شخص ثالث متضاد است که به طور کلی عمیق تر و غیرمنطقیتر می شود. پرونده های مرزی وجود دارد مانند "ما" که در اواخر شعر ادوین آرلینگتون رابینسون "Eros Turannos" اتفاق می افتد و چیزی شبیه یک کور در یک تراژدی یونان عمل می کند، اما به طور کلی هر راوی قابل شناسایی که نقطه نظر یا شیوه صحبت کردن به وضوح او را از نویسنده تشخیص می دهد یک شخص ادبی است.

در موسیقی

دیوید بووی به عنوان "نازک سفید دوک" در میوه های برگ افرا، تورنتو 1976

معمولا هنرمندان نقشی را بازی می کنند که با موسیقی که در صحنه می خوانند مطابقت دارد، گرچه ممکن است آنها نیز آهنگساز باشند. بسیاری از هنرمندان از شخصیت استفاده می کنند. بعضی از هنرمندان شخصیت های مختلفی را ایجاد می کنند، مخصوصا اگر شغلی شان طولانی باشد و در طول زمان تغییر زیادی می کند. به عنوان مثال، دیوید بووی ابتدا نقش Ziggy Stardust Messenger بیگانه و بعدها به عنوان The Thin White Duc را به عهده گرفت . [2] بیشتر از نام مستعار هنری، شخصیت شخصیت های مستقل مورد استفاده در نمایش ها و آلبوم های هنرمند است (در این مثال، ظهور و سقوط زجری ستارود و عنکبوت ها از مریخ و ایستگاه به ایستگاه ).

 

با این حال، در موسیقی، شخصیت همیشه به معنای تغییر نیست. برخی از نویسندگان متوجه شده اند که کریسمس باب دیلن عمدتا به تصویر تقریبا کلیشه ای اوست، همیشه با یک هارمونیک ، گیتار و موهای متمایز، صدای بینی و لباس. [3] شخص همچنین به ادعای حق و یا توجه به یک موضوع خاص است. این مورد مریلین مانسون و علاقه او به مرگ و موربیدیته ، و مدونا و علاقه او به جنسیت است . [4]

مفهوم شخصیت در موسیقی توسط ادوارد T. Cone در The Voice Composer (1974) معرفی شده است، که در رابطه با رابطه ی شخصیت های ملودی اشعار آهنگ و آهنگساز آن است. [5] مفهوم شخصیت را می توان برای اشاره به سازنده ، مانند پیانو و سبک بازی خود، [6] استفاده می شود، اگر چه اصطلاح بیشتر به اشاره به تفاوت های صدا و عملکرد یک خواننده در یک آلبوم استودیویی یا در یک کنسرت زنده نمونه هایی از جمله ماریا بیاتانا ، الیس رجینا ، ادیت پیاف ، نینا سیمون و همچنین مایک جگرر از The Rolling Stones ، که پوشش شیطان در آهنگ " همدردی برای شیطان " و یا یک خانه دار در " برده " را پوشش می دهد. Sgt. گروهی از گروه های خونی قلب فلفل توسط The Beatles ، شخصیت گروهی را ارائه می دهد، [7] از جمله شخصیت Billy Shears که توسط "درامر Ringo Starr " بازی می کند. [8]

"تعطیلات رومی"

MENU0:00

Nicki Minaj در طی این نمونه 30 ثانیه از " روم تعطیلات " میان شخصیت روپایی زولانسکی، که به تازگی به او رسیده است، به مادرش، مارتا تبدیل می شود.

مشکل در پخش این فایل چیست؟ به کمک رسانه ها مراجعه کنید.

هنرمندان مانند Lady Gaga ، Nicki Minaj و Beyoncé استفاده از شخصیت ها را در اجرای موسیقی پاپ محبوب می کنند. [9] جو کالدرون، شخصیت Lady Gaga، در 2011 MTV Video Music Awards بازی کرد . Jo نشان دهنده شخصیت کشیدن مرد است، و اغلب در اجرای آهنگ او، " شما و من " استفاده می شود. [10] Nicki Minaj، یک رپ حباب گوگل ، از شخصیت های متعدد استفاده می کند، که از آنچه شخصیت باربی شخص هاراجوکو را به رومی زولانسکی، همجنس گرای لهستانی می نامد، استفاده می کند. Personae به شدت در آلبوم سوفومبوی خود استفاده شد، Pink جمعه: روم روبورد . [11] [12] شخصیت Beyoncé Knowles، "Sasha Fierce"، در آلبوم من هستم ... Sasha Fierce . طبق گفته Beyonce، ساشا سمت وحشی خود است، که در مراحل بالاتر اکتان بالا ظاهر می شود و به عنوان نوعی اذیت و آزار و اذیت برای رفتار بی تکلیفی است. [9] [13]

در روانشناسی

مقاله اصلی: شخصیت (روانشناسی)

با توجه به کارل یونگ و روانشناسی یونانی ، شخصیت نیز ماسک یا ظاهر است که به جهان ارائه می دهد. [14] ممکن است در رویاهای در زیر گوناگون ظاهر شود. مردم ممکن است تصمیم بگیرند یک ماسک اجتماعی یا "شخصیت" را بپوشند تا خودشان را به صورت اجتماعی تر مطلوب تر نشان دهند. این برای تحت تاثیر قرار دادن اعضای جنس مخالف یا ایجاد دوستان جدید است. [15] افراد می توانند شخصیت های متعددی داشته باشند که از موقعیت های مختلف استفاده می کنند، این می تواند شامل کار، بودن با دوستان، در منزل و غیره باشد. بسته به شخص، افراد قوی تر می توانند ایجاد شوند، زیرا تأکید بیشتری بر تعاملات اجتماعی دارند. با این حال کارل یونگ هشدار می دهد در مورد استفاده از اشخاصی که بیش از حد ترس دارند ممکن است شخصیت خود را به شخصیت خود از دست بدهند. یک مطالعه نشان داده است که این می تواند تا حدی درست باشد، وقتی که یک تست شخصی خود ارزیابی می شود، همبستگی بالا بین چگونگی رفتار افراد و نحوه ارائه آنها در عموم وجود دارد، اما معلوم نیست که آیا مردم به درستی پر می کنند خارج از آزمون و یا پاسخ به آنچه که آنها را پیدا مطلوب. 

Seo expert Australia ,

Iranocc

ایران او سی سی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده تلفنی

اول مشاور

, seo expert Sydney Australia

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده اصفهان

مشاوره خانواده

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مهاجرت به استرالیا

در یک مطالعه نوشته شده توسط دانیل جکسون ادعا می کند که شخصیت افراد می تواند در سلامت قرار بگیرد، هرچه سالم تر باشد، شخص بیشتر قابل قبول و سازگار است. با این حال، هنگامی که یک فرد شروع به اعتقاد بر این است که آنها شخصیت خود است، می تواند بر شخصیت خود تاثیر منفی داشته باشد. [17] جیمز هیلمن معتقد بود که هنگامی که یک شخص هویت خود را به شخصیت از دست می دهد، به یک شخصیت آرکه ایتی تبدیل می شود. با از دست دادن "خود" خود، شخصیت آنها شخصیت خود را در فرم آرکه ای پاک می کند. با این حال وقتی این اتفاق می افتد فرد بی ثبات می شود و قادر به انجام عمل در خارج از شخصیت خود نیست.


  • مالیم گروه

بهترین کتاب برای خودشناسی

مالیم گروه | شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹ ب.ظ

بهترین کتاب برای خودشناسی 

در سال 1874، مفهوم « روانکودینامیک » با انتشار نشریات فیزیولوژی توسط ارنست ویلهلم فون بروکه ، فیزیولوژیست آلمانی، که در هماهنگی با فیزیکدان هرمان فون هلمولتز ، یکی از اصلاحطلبان نخستین قانون ترمودینامیک ( حفاظت از انرژی ) ، فرض بر این بود که تمام موجودات زنده سیستم های انرژی نیز توسط این اصل اداره می شوند. در طول این سال، در دانشگاه وین ، Brücke به عنوان سرپرست برای Sigmund فروید دانشجوی سال اول پزشکی که این فیزیولوژی "پویا" جدید را به تصویب رسید. در سخنان خود در فیزیولوژی ، بروکه دیدگاه رادیکالی را مطرح کرد که موجودات زنده یک سیستم پویا است که قوانین شیمی و فیزیک آن اعمال می شود. [1]

 

فروید در Ego و Id ، استدلال کرد که شناسه منبع میل شخصیت و در نتیجه انرژی روانی است که ذهن را تقویت می کند. [2] فروید لیبیو را به عنوان انرژی غریزی یا نیروی تعریف کرد. بعدا فروید بعدا مرگ را به عنوان منبع دوم انرژی ذهنی اضافه کرد (همچنین در شناسه آن). بر اساس گفته ی جان بولبی ، مبانی مدل پایه فروید براساس اصول شیمی و فیزیک، از بروک ، مینرت ، برئر ، هلمولتز و هربرت پیروی می کنند . [3]

شماره تلفن مشاوره خانواده

 

در سال 1928، کارل یونگ مقاله ای با عنوان "بر روی انرژی روانی" منتشر کرد. بعدها تئوری روانکودینامیک و مفهوم انرژی روانی توسط افرادی مانند آلفرد آدلر و ملانی کلین توسعه یافت .

 

درست همانطور که انرژی فیزیکی بر اشیاء فیزیکی عمل می کند، انرژی روانشناختی بر اساس روان شناختی، یعنی افکار، عمل می کند. انرژی و نیروی روانشناختی پایه تلاش برای تدوین یک نظریه علمی است که بر اساس آن پدیده های روانشناختی به قوانین دقیق مربوط می شود که چگونه اشکالات فیزیکی به قوانین نیوتن مربوط می شود. این مفهوم انرژی روانشناختی کاملا جدا و متمایز از (یا حتی مخالف) مفهوم شرقی عرفانی انرژی معنوی است .

 

شاخص نوع Myers-Briggs نوع افراد را به 16 دسته تقسیم می کند که بر اساس آن آیا فعالیت های خاص احساس انرژی و یا صرفه جویی انرژی می کنند.

 

حساب های عصبی

انرژی ذهنی بارها و بارها با انرژی کوانتومی فیزیکی مقایسه می شود .

 

مطالعات دهه 1990 تا 2000 (و قبل از آن) دریافتند که تلاش های ذهنی را می توان با توجه به افزایش متابولیسم مغز اندازه گیری کرد. دیدگاه عصب مدرن مدرن این است که متابولیسم مغزی که توسط تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی یا توموگرافی انتشار پوزیترون اندازه گیری می شود، همبستگی فیزیکی فعالیت ذهنی است.

Iranocc

ایران او سی سی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده تلفنی

اول مشاور

, seo expert Sydney Australia

 

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده اصفهان

مشاوره خانواده

مشاوره کودک تلفنی


  • مالیم گروه

خود شناسی با علم روانشناسی

مالیم گروه | شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۲ ب.ظ

خود شناسی با علم روانشناسی

و در سال 1940 به روانکاوی به روش روانکاوی و روانپزشکی آمد و سپس «تجزیه و تحلیل با اشتیاق یک تبدیل را پذیرفت ... [و]« آقای روانکاوی » [2] یک تصویر آرمانی از فروید و نظریه هایش گرفت . پس از آن، "در یک سر و گردن خلاقیت که در اواسط دهه 1960 آغاز شد ... Kohut صدای خود را کشف کرد و narcissism را به شیوه های جدید کشف کرد که منجر به آن شد که او به پایان رسید به نام" روانشناسی از خود ". [3]

 

مفاهیم عمده

خود

او در سال 1977 توضیح داد که در تمام او بر روی روانشناسی خود نوشته است، او عمدا خود را تعریف نمی کند. او این استدلال خود را اینگونه توضیح داد: "خود ... همانند تمام واقعیت است ... در ذات خود قابل فهم نیست ... ما می توانیم فرم های مختلف انسانی که در آن ظاهر خود را می توان شرح داد، می تواند مولفه های چندگانه را تشکیل دهد خود را ... و ژنسوز و توابع آنها را توضیح می دهیم. ما می توانیم همه این کارها را انجام دهیم، اما هنوز ماهیت خود را به عنوان تمایزی از آن نمی دانیم. [4]

 

همدلی

Kohut ادعا کرد که ناکامی والدین با فرزندانشان همدردی می کند و پاسخ های فرزندانشان به این شکست ها "در ریشه تقریبا همه آسیب های روان شناختی است". [5] برای کوهوت، از دست دادن کارکرد خود و دیگران ("خودبهره") (نگاه کنید به زیر)، روابط انسانی، بی نظمی، خالی از احساس زندگی و بدون نیروی انسانی - به طور خلاصه، افسرده است. [6]

 

نوزاد باید از طریق فرایند آهسته تخریب با فانتزیهای قدرت مطلق، که به وسیله والدین به وسیله والدین حرکت می کند، از طریق روحانی به خود منسجم و فراتر از آن، بایستی ادامه یابد: "این فرآیند تسریع تدریجی و تثبیت شده مستلزم آن است که نگهبانان نوزاد با نیازهای نوزاد مواجه شوند." [7]

 

به همین ترتیب، برای کمک به یک معامله بیمار در درمان نارسایی های قبلی در فرایند تخریب، Kohut درمانگر، " همدلی را به عنوان برتری ابزار، که اجازه ایجاد رابطه بین بیمار و تحلیلگر را می دهد، می تواند به امید کاهش آسیب شناسی اولیه کمک کند" ' [8]

 

در مقایسه با روشهای روانکاوی پیشین، استفاده از همدلی، که کووت نامیده است " خودآزاری داوطلبانه "، به درمانگر اجازه می دهد تا به زودی (با گفتار و تفسیر کمتر) به نتیجه برسد و پیوند قوی با بیمار ایجاد کند، بیمار احساس بیشتری می کند اساسا درک شد برای Kohut، پیوند ضمنی از همدلی خود دارای اثر درمانی است، اما او همچنین هشدار داد که "روانکاو ... باید همچنین بتواند از نگرش همدلی خودداری کند" برای حفظ یکپارچگی فکری، و این "همدلی، به خصوص هنگامی که آن را احاطه کرده است با توجه به تمایل به درمان مستقیم ... ممکن است بر روی فانتزی های همه جانبه حل نشده درمانگر متمرکز شود. [9] )

 

معرفی مفاهیم همدلی به معنای کشف نیست. لحظات امیدواری در روانشناسی طولانی مدت پیش از کوهت وجود داشت. در عوض، کووت معتقد است که همدلی در روانشناسی باید به عنوان یک ابزار درمانی قدرتمند شناخته شود، فراتر از «توهمها» و «مفروضات مبهم» گسترش یابد و همدلی را برای توصیف، تدریس و فعالانه تر به کار گیرد.

 

Selfobjects

Selfobjects اشیای خارجی هستند که به عنوان بخشی از «ماشین آلات خود» عمل می کنند - یعنی «اشیایی که به صورت جداگانه و مستقل از خود تجربه نمی شوند». [10] آنها افراد، اشیاء یا فعالیت هایی هستند که "خود" را تکمیل می کنند و برای عملکرد عادی ضروری است. 'Kohut تعاملات زودهنگام بین نوزاد و حامیانش را به عنوان «خود» نوزاد و «خودبهره های نوزاد» توصیف می کند. [7]

 

مشاهده ارتباطات خودآگاه بیمار، بخشی اساسی روانشناسی خود است. به عنوان مثال، عادت های خاص فرد، انتخاب آموزش و کار، طعم و مزه در همکاران زندگی، ممکن است یک هدف خود هدف برای فرد خاص را پر کنید.

 

Selfobjects در نظر تئوری کوهوت خطاب می شود و همه چیز را از پدیده انتقال درمانی، بستگان و اقلام (به عنوان مثال پوشش لینوس ون پلت ) شامل می شود: بنابراین آنها پوشش پدیده هایی را که توسط وینیکوت [11] به عنوان اشیاء گذار . در میان "تنوع وسیعی از روابط selfobject که از انسجام، قدرت و هماهنگی بالقوه خود حمایت می کنند ... [خود] بشری فرهنگی (نویسندگان، هنرمندان و رهبران سیاسی گروه - مثلا ملت) که به آن یک شخص احساس می کند که او متعلق است) '. [12]

Seo expert Australia ,

Iranocc

ایران او سی سی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده تلفنی

اول مشاور

 

اگر روانپزشکی به عنوان یک «ناقص» یا «نقص» توضیح داده شود، پس خودآزمایی ممکن است به عنوان درمان «خود درمان» توصیف شود.

 

همانطور که توسط Kohut شرح داده شده است، تابع خود هدف (یعنی آنچه که خود هدف برای خود انجام می شود) به صورت تصریح پذیرفته می شود و به نظر می رسد در «کور کور» واقع شده است. بنابراین عملکرد معمولا "قابل رویت نیست" تا زمانی که ارتباط با خودباید به نحوی شکسته شود.

 

هنگامی که یک رابطه با یک خودآزمایی جدید ایجاد می شود، ارتباط ارتباط می تواند به طور کاملا قدرتمند "قفل شود"، و کشش اتصال ممکن است بر خود و هدف خود تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، انتقال قدرتمند، نمونه ای از این پدیده است.

 

سرخوردگی مطلوب

هنگامی که یک هدف شخصی مورد نیاز است، اما در دسترس نیست، این یک مشکل بالقوه برای خود را ایجاد می کند، که به عنوان «ناامیدی» نامیده می شود - همانطور که با «ناامیدی آسیب پذیری آرزوهای مناسب فاز یا نیاز به پذیرش پدر و مادر ... ناامیدی شدید ناخوشایند ' [13]

 

کنتراست چیزی است که Kohut به نام "ناامیدی بهینه"؛ و او این را در نظر گرفته است، "همانطور که در مورد محیط اطراف کودک مشابه است، مهمترین جنبه از اولین رابطه مادر و نوزاد، اصل ناامیدی بهینه است. ناامیدی های قابل تحمل ... منجر به ایجاد ساختارهای داخلی می شود که پایه ای برای آرامش بخشیدن به خود دارند. [14]

 

در راه موازی، Kohut تصور می کرد که تحلیلگر ماهر ... تجزیه و تحلیل را با توجه به اصل ناامیدی بهینه انجام می دهد. [15]

 

سرخوردگیهای فراوانی و ناهنجاریهای زیر آنها ممکن است با مفهوم تروما فروید یا راه حل مشکل در مرحله ایده آل مقایسه شود. با این حال، دامنه اختلال مطلوب (و یا دیگر) توصیف شکل دادن به هر "گوشه و چارچوب" خود، به جای چند درگیری های دراماتیک.

 

ایده آل کردن

Kohut به عنوان یک جنبه مرکزی ناسیونالیسم اولیه ایده آل شد. «فعال سازی درمانی جسم مطلق (تصویر والد ایده آل شده) ... به عنوان انتقال انتقال ایده آل مطرح شده است، احیاگری است که در طی روانکاوی [16] نیاز بسیار زود به ایجاد ارتباط متقابل خودبستگی با یک هدف از آرمان سازی.

مشاوره خانواده

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مهاجرت به استرالیا


  • مالیم گروه

اعتماد به نفس

مالیم گروه | جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۰۳ ب.ظ

اعتماد به نفس

ساختن عزت نفس ما چیزی است که بیشتر ما باید در تمام عمر خود کار کنیم. بسیاری از ما هرگز در مرحله ای از زندگی قرار نخواهیم گرفت که در آن ما احساس امنیت 100 درصد نسبت به خودمان داشته باشیم.

 

برخی از رویدادهای روزمره می توانند بر عزت نفس ما تاثیر بگذارند، درست مانند رویدادهای دیگر، ما می توانیم در مورد خودمان احساس خوبی داشته باشیم.

 

اول مشاور

 

دقیقا عزت نفس چیست؟

به سادگی، این است که چگونه شما را در مقایسه با دیگران خود فکر می کنم. داشتن عزت نفس کم، بدین معنی است که شما احساس می کنید که دیگران یا انتظارات آنها را اندازه گیری نمی کنید.

 

عزت نفس به معنای متقاعد کردن نیست. افرادی که با اعتماد به نفس خوب هستند مجبور نیستند در مورد چگونگی برخورد با آنها صحبت کنند چون آنها قبلا با خودشان احساس خوبی دارند.

 

عزت نفس پایین می تواند از چیزهایی که در دوران کودکی اتفاق افتاده است، مانند احساس ناراحتی یا تجربه یک رابطه خشونت آمیز باشد. این می تواند پس از یک حادثه تهاجمی، یا تصادف رخ دهد. همچنین می تواند نشانه ای از افسردگی باشد ، در صورتی که بر توانایی شما در عملکرد روزانه تاثیر می گذارد.

 

اما گاهی اوقات مردم به دلایل آشکار ناامن در مورد خودشان احساس می کنند. آنها ممکن است به طور طبیعی خجالتی باشند یا خود را در شرایط اجتماعی مطمئن نیستند.

 

نشانه هایی از عزت نفس پایین عبارتند از:

احساس می کنید که پیش از آنکه حتی چیزی را شروع کنید، موفق خواهید شد

احساس می کنید مثل همیشه عجیب است

احساس مثل همه به دنبال شما و قضاوت شما

احساس می کنید که چیزی جالب برای گفتن ندارید

احساس می کنید که نمی توانید تعریف را قبول کنید

احساس می کنید که هیچ استعدادی ندارید

احساس می کنم خیلی چیزها را امتحان می کنم

زمانی که کسی بر روی شما می نشیند، برای خودتان ایستاده نیست

رفتار تهاجمی، مانند قلدری، همچنین می تواند نشانه ای از اعتماد به نفس پایین باشد. اگر کسی بر روی افراد دیگر قرار بگیرد، احتمالا این کار را انجام می دهند تا احساس خوبی داشته باشند. به ارمغان آوردن افراد دیگر به آنها احساس غلطی از اعتماد به نفس می دهد.

 

برای مدتی، آنها احساس می کنند که بهتر از شخصی هستند که آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. این احساسات بسیار محو می شوند، به این معنی که این قاتل اغلب این الگوی رفتاری را تکرار می کند. قلدری را برای بیشتر مشاهده کنید.

 

عزت نفس و روابط

عزت نفس پایین می تواند رفتار شما با دیگران را تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال، ممکن است شما خود را غیرقابل انکار (بدون گفتن آنچه که فکر می کنید، احساس می کنید یا می خواهید) و یا کارهایی که نمی خواهید انجام دهید، پیدا کنید.

 

یا ممکن است خودتان تلاش کنید که دیگران را دوست داشته باشید - با آنها موافقت کنید و پیشنهادات خود را برای به دست آوردن دوستی آنها انجام دهید.

 

عزت نفس پایین نیز می تواند باعث شود که ما از دوستان ما اطمینان پیدا کنیم، زیرا عمیق تر، ما مطمئن نیستیم که ما را دوست داشته باشند. گاهی اوقات ما به دیگران اجازه می دهیم که ما را در اطراف ما بکشند، زیرا معتقدیم نیازهای ما مهم نیست.

 

بدرفتاری با افراد دیگر میتواند اعتقاد داشته باشد که ما به اندازه کافی خوب نیستیم و حتی میتوانیم عزت نفس خود را پایین بیاوریم.

 

ایجاد اعتماد به نفس

هنگامی که همه چیز به اشتباه برسد آسان است که به یک الگوی تفکر منفی بپیوندد یا خودتان را برای چیزهایی که گناه شما نیست، سرزنش کنید. مهم است که همه چیز را در نظر بگیریم.

 

فقط به این دلیل که تست را شکست دادید، به این معنی نیست که شما در تمام امتحانات خود به شدت کار می کنید. فقط به این دلیل که کسی که در کلاس می گوید چیزی در پشت پشت است، به این معنا نیست که همه چیز درباره شما صحبت می کند.

 

نکاتی برای احساس خوب بودن در مورد خودتان:

چیزی را که دوست دارید پیدا کنید - حتی اگر آن چیزی کم است، همیشه می توانید چیزی در مورد خودتان پیدا کنید تا بتوانید تمرکز کنید. شاید شما برای مهارت های سازمانی خود شناخته شده یا شاید حس شوخ طبعی داشته باشید. چیز خوبی را شناسایی کنید، سپس روی آن بنویسید. گفتار مثبت می تواند به شما در ایجاد اعتماد به نفس کمک کند.

با اطمینان عمل کنید - گاهی اوقات با اطمینان بیشتری رفتار میکنید، اعتماد به نفس بیشتری را احساس میکنید. اگر احساس کنید که قدم زدن به سالن سخنرانی با سرتان پایین است و چشمانتان روی زمین، رفتار خود را تغییر دهید. صاف کردن مستقیم، تماس با چشم. در داخل شما ممکن است با خودآگاهی ناله کنید، اما اگر شروع به اعتماد به نفس کنید، ممکن است خودتان آن را باور کنید.

رول با مشت - زمانی که همه چیز به اشتباه، از آن به عنوان یک فرصت برای خود را برای ناراحتی های خود را نگرانی استفاده کنید. در عوض، بررسی آنچه اتفاق افتاده است، تصمیم بگیرید که در آن اشتباه کرده اید و از تجربه به عنوان یک یادگیری یاد می گیرید. چیزهای بیشتر که اشتباه می کنند، درسهای بیشتری که یاد می گیرید.

خوب باشید - گاهی اوقات وقتی افراد عزت نفس کم دارند، می توانند آن را با سقوط بیش از حد انتقادی یا سارکوزی در مورد دیگران سعی و تلاش کنند. این امر می تواند منجر به رفتار قلدرانه شود. این به نظر می رسد یک کلیشه، اما خوشحالی به دیگران، بدان معنی است که شما به خوبی خواهید بود. برخورد خوب با دیگران می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کند.

اظهار تاسف - افراد دارای اعتماد به نفس پایین اعتقاد دارند که در یک مقابله با یکی از دو راه واکنش نشان می دهند. به راحتی احساس می کنید که شما مورد حمله قرار می گیرید، بنابراین می تواند برای شما سخت باشد. برخی افراد به سادگی تسلیم می شوند؛ دیگران با تجاوز واکنش نشان می دهند تا ناامنی خود را پنهان کنند. عصبانی نشوید اما برای خودتان، آرام و منطقی، چسبیده باشید.

مقایسه نکنید همیشه افرادی هستند که به نظر می رسند که زندگی کامل دارند. اما شما هرگز نمی دانید که زندگی واقعا چه کسی برای دیگران است و هر کس چالش های خود را دارد. تمرکز بر نقاط قوت خود و نه در رقابت با دیگران برای ایجاد اعتماد به نفس خود.

یک لیست ایجاد کنید - پنج چیز را که دوست دارید در مورد خود بنویسید و آنها را در مکان بسیار قابل ملاحظه نگه دارید. اگر احساس می کنید که کمک می کند، سه چیز عملی در مورد خودتان بنویسید که می خواهید تغییر دهید یا بهبود دهید.

پذیرش خودت

کلمه "باید" می تواند برای حس اعتماد به نفس ما خطرناک باشد. این یک کلمه است که برای بیان عقاید در مورد چگونگی یا باید یا باید انجام شود یا نباید انجام شود.

 

فکر کردن بیش از حد به کلمه "باید"، به ویژه از لحاظ دستاوردها، ظاهر و روابط، می تواند ما را ناراحت کند. در عوض، سعی کنید با توجه به پذیرش و دوست داشتن خودتان به همان اندازه که هستید، و نه به همان اندازه که باید باشید.

 

کلید عزت نفس خوب، پذیرش خود است. این به این معنی نیست که منتظر بمانید تا قبل از اینکه بتوانید خود را قبول کنید، کامل هستید. هنگامی که شما خود را پذیرش می کنید، خودتان را به طور کامل می پذیرید، بدون انتقاد و یا قضاوت در مورد خودتان.

 

این بدان معنا نیست که شما نمیتوانید خودتان را بهبود ببخشید یا به سمت یک هدف خاص کار کنید. مهم است که اهداف را برای چیزهایی که میخواهیم به دست بیاوریم تعیین کنیم یا چیزهایی را که خوشحال نیستیم تغییر دهیم.

 

اجتناب از تنظیم شرایط مقاومت در برابر وسوسه به خودتان بگوید که اگر شما فقط وزن خود را از دست بدهید یا آن امتحان را بپذیرید، بهتر است. داشتن عزت نفس خوب به معنای دوست داشتن خودتان است یا نه.

 

به چالش کشیدن صحبت های انتقادی

هنگامی که دوستان با مشکل مواجه می شوند، اغلب با اشاره به یک دیدگاه دیگر در مورد وضعیت، به آنها کمک می کنیم. بنابراین وقتی احساس گناه می کنند زیرا امتحان را امتحان نکردند، می توانیم اشاره کنیم که این چیزی نیست که آنها واقعا در این موضوع بد هستند، بلکه به سختی برای آن درس نمی آموزند.

 

راز این است که این کار را برای خود انجام دهید. حفظ عزت نفس سالم، مستلزم آن است که از صحبت کردن خود آگاهی داشته باشید. افکار خودکفایی ناخوشایند را شناسایی کرده و چالش های خود را برطرف کنید.

 

سطوح اعتماد به نفس شما می تواند کار کند. عزت نفس چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه به دست آورید، اما این چیزی است که شما می توانید در طول زمان کار کنید.

iranocc
  • مالیم گروه

مشاوره گروهی

مالیم گروه | جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۰۰ ب.ظ

مشاوره گروهی

حلزون ها مشاوره گروهی یک نوع درمان است که افرادی با تجربه / مسائل مشابه با یک متخصص درمانگر همراه می شوند.

 

درمانگر جلسه را اجرا می کند، اما به طور کلی هر کس به نوعی کمک می کند، گوش دادن به دیگران و صحبت کردن با خود را دارد. این معمولا بر روی یک موضوع خاص متمرکز است مانند:

 

اعتیاد

از دست دادن

اختلالات اشتها

افسردگی.

یکی از اصلی ترین مشاوره های گروهی این است که ملاقات با افراد دیگر که با چیزی شبیه هستند و شنیدن داستان آنها به مردم اجازه می دهد تا بدانند که تنها نیستند. چیزهایی مانند افسردگی یا خستگی می تواند واقعا جدایی یابد و باعث شود شما احساس کنید که تنها با جهان روبه رو هستید. مشاوره گروهی می تواند راه خوبی برای از بین بردن احساسات انزوا باشد، و درک اینکه دیگران در یک قایق وجود دارند.

 

همچنین می توانید با افرادی که در همان موضوع اشتراک دارند صحبت کنید. آنها می توانند بدانند که شما کمی بیشتر از اعضای خانواده یا دوستانتان که تجربه دست اول از مشکل شما را ندارند احساس می کنید.

 

چگونه کار می کند

انواع مختلفی از گروه درمان وجود دارد. بعضی گروه ها بیشتر ساختار یافته اند و بر اساس انجام یک فعالیت یا پروژه با یکدیگر، تدوین تیم و حتی بازی های فیزیکی هستند. بعضی از آنها آزادانه تر هستند، بیشتر شبیه جلسات است که مردم در مورد نحوه انجام آنها و صحبت کردن با دیگران صحبت می کنند.

 

بعضی از آنها دارای تعداد معینی از جلسات هستند و برخی دیگر گروه هایی هستند که می توانید در صورت نیاز و زمانی که می خواهید حضور داشته باشید.

 

آیا برای شماست؟

گروه درمان چیزی است که مشاور شما ممکن است به شما پیشنهاد دهد، بسته به آنچه که با آن برخورد دارید. این برای همه نیست و این ایده که ممکن است باعث عصبانیت شما شود، اما می تواند ارزش آن را داشته باشد و ببیند آیا مفید است یا خیر.

 

برای اطلاعات در مورد خدمات مشاوره گروهی، با پزشک یا مشاور خود صحبت کنید، صفحات طلایی را بررسی کنید یا در فهرست راهنمایی مشاوره بگیرید. ممکن است بهتر باشد یک سرویس مشاوره را حل کنیم و ببینیم که آیا آنها جلسات گروهی را ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان فردی، مشاوره را بخوانید.

  • مشاوره خانواده تلفنی رایگان

    • مالیم گروه