مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

اعزام دانشجو به کانادا

مالیم گروه | شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۱ ب.ظ

اعزام دانشجو به کانادا

اعزام دانشجو به کانادا : تحصیل در هر رشته‌ای که علاقه را افزون و تجربه را فراوان کند؛ باعث ایجاد ذهنی توانگر و آینده فراتر از دنیای معمولی و همینطور موجب صعود به درجات عالی رتبه می شود. اما همه این موارد بستگی به کشور و منطقه دارد که برای محصل بودن انتخاب می کنید چرا که زندگی همواره در حال تغییر و جابجایی های شگفت انگیز است کانادا یکی از کشور های محبوب و مشهور است که برای تحصیل می توان حساب ویژه و انتخاب بی چون و چرایی روی آن داشت؛

به این دلیل که دانشگاه‌های این کشور متد و کلاس های جهانی را پیش روی شما می گذارند کانادا با داشتن بیش از ۱۲ دانشگاه مطرح و با سطح علمی بالا که همواره با آموزش عالی همراه است جز ۲۰۰ دانشگاه‌های برتر جهان قرار دارند.

هزینه تحصیل در کانادا

هزینه دکتری در کانادا

کالج در کانادا

مدارس کانادا

تحصیل در کانادا

اعزام و ادامه تحصیل دانشجو در کانادا فواید بسیاری دارد؛ عبارتند از شهریه مقرون به صرفه، فرصت کار حین تحصیل یا یک سال بعد از فارغ التحصیلی و فرصت یک زندگی مدرن و متنوع در کشوری ترقی خواه و زیبا.کانادا را به عنوان بهترین کشور و مکان برای زندگی آسوده و با آرامش معرفی می کند. این کشور به دلیل سطح آموزشی عالی، درآمد بالای ملی، کیفیت بالای زندگی همواره باعث تقدیر و تحسین جهانیان می باشد.

اعزام دانشجو به این کشور امکان یادگیری یک یا دو زبان جدید را ( با توجه به دو زبان رسمی در کانادا انگلیسی و فرانسوی) دارد.

پیشنهاد تحصیل در دانشگاه های کانادا تنها به این دلیل نیست که این کشور در جدول بهترین ها قرار دارد و جوایز بسیاری اخذ نمود. بلکه کشور کانادا امکان زندگی متنوع، فرصت کار، خدمات درمانی عالی، ارتباطات دوستانه و شهریه نسبتاً پایین را برای شما فراهم می کند از برترین مزایایی که در پی اعزام دانشجو به این کشور رخ می‌دهد؛ اجازه کار پاره وقت دانشجویی در حین تحصیل است.


شاید این کار کل انتظارات مالی را برآورده نکند؛ اما تجربه ها و مهارت هایی که در اختیارتان قرار می گیرد بسیار کاربردی و سطح بالاست. لذا شما بعد از یک سال از فارغ التحصیلی شغل دلخواه خود را دارید.

لینک های مرتبط

تصیل دندان پزشکی در روسیه

هزینه تحصیل در روسیه

ویزای تحصیلی ایتالیا

اخذ بورسیه در ایتالیا

تحصیل در ترکیه

تحصیل پزشکی در ترکیه

هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

کانادا ارزش بسیاری برای هزینه های زندگی و تحصیل قائل شده است؛ به طوری که هزینه زندگی ماهیانه در این کشور حدود ۸۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار(دلار کانادا) می باشد. اما میزان این هزینه بستگی به این دارد؛ که زندگی را چگونه می گذرانید هزینه تحصیل در این کشور نیز بستگی به رشته و دانشگاهی است که انتخاب می کنید.

با توجه به اینکه فرآیند درخواست تحصیل بین المللی ممکن است به کندی پیش برود؛ ابتدا باید تصمیم قطعی بگیرید و هر چه سریعتر اقدام کنید. بعد از اخذ ویزا پذیرش در دانشگاه نقطه شروع است. چراکهمشکل  باید برای پرداخت و درخواست شهریه و هزینه زندگی (مانند تهیه بلیط) نیاز به تمکین مالی دارید.

اگر در این تصمیم برای اقامت تحصیلی در کانادا دچار شدید؛ موسسه ما با کادری مجرب آماده هرگونه مشاوره و کمک به شماست.

همچنین میتوانید لینک های زیر را مشاهده بفرمایید :

مشاوره خانواده

مشاوره خانوادگی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره ازدواج

مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره کودک

مشاوره روانشناسی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره زناشویی

مشاوره خانواده در مشهد

  • مالیم گروه

اعزام دانشجو به کانادا و آمریکا

مالیم گروه | شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۷ ب.ظ

اعزام دانشجو به کانادا و آمریکا

اعزام دانشجو به کانادا و آمریکا : اصولاً سوالاتی در مورد تحصیل و اقامت در آمریکا و کانادا به وجود می آید مانند آیا امکان اعزام دانشجو بین دو کشور وجود دارد؟

اعزام دانشجو به آمریکا و کانادا و تحصیل در این دو کشور امروزه از داغ ترین مباحث دنیا می باشد که سالهاست مورد استقبال و علاقه افراد زیادی بوده و موسسه ما با بیش از چند سال سابقه در امر مهاجرت و مشاوره در این باره همواره آماده کمک به شما عزیزان جهت اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی کشور آمریکا و کانادا می باشد. با توجه به موقعیت این دو کشور در سطح بین المللی امکانات تحصیلی مناسب برای دانشجویان فراهم است.

اعزام دانشجو به هر کشور به طور کلی شرایط و قواعد خاص مهاجرتی دارد. اولین شرط به طور کلی برای ویزای تحصیلی و اعزام به این دو کشور اقدام برای پذیرش در دانشگاه مورد نظر می باشد.

انتخاب دانشگاه برای تحصیل به عوامل متعددی مانند شهر مورد نظر رتبه جهانی دانشگاه و رشته تحصیلی متقاضی بستگی دارد؛ بهتر است قبل از اقدام به مهاجرت به هر کشور فاکتورهایی مانند نیاز کشور مقصد برای رشته های تحصیلی و بعد از آن آینده شغلی در همان کشور بررسی شود و بعد در مورد تحصیل و اعزام تصمیم‌گیری شود.

مرحله بعد از تحقیق ارسال رزومه فردی و درخواست برای پذیرش در دانشگاه می باشد بعد از صدور تایید پذیرش توسط دانشگاه میتوان برای اخذ ویزای تحصیلی اعزام دانشجو اقدام نمود و مراحل را گام به گام طی کرد.

اعزام دانشجو به کانادا

هزینه تحصیل در کانادا

هزینه دکتری در کانادا

کالج در کانادا

مدارس کانادا

 

تحصیل در نروژ

تحصیل رایگان در اروپا

 

تحصیل در سوئد

ویزای تحصیلی سوئد

تحصیل رایگان در آلمان

ویزای تحصیلی آلمان

مواردی که باعث ریجکت ویزای تحصیلی میشود

اگر بنا به هر دلیلی درخواست ویزا رد یا ریجکت شود؛ نامه رسمی از سوی سفارت به ایمیل متقاضی ارسال می‌شود و دلایل ریجکت به تفکیک شهر داده می شود. مهم ترین دلایل ریجکت ویزای تحصیلی به شرح زیر است؛

  • کافی نبودن منابع مالی برای پوشش هزینه ها
  • قانع نشدن آفیسر پرونده در خصوص اهداف تحصیل و امکان عدم بازگشت پس از پایان تحصیل
  • رشته تحصیلی مورد نظر
  • اشکال یا تناقض در تکمیل فرم های درخواست ویزا و یا مشکل در فایل درخواست ویزا
  • برنامه تحصیلی نامناسب

موارد فوق از مهمترین عوامل و دلایل رد شدن یک پرونده ویزای تحصیلی خواهد بود. با تکیه بر تجربه و دانش تیم اجرایی ویزا و وقت سفارت کانادا و آمریکا به سادگی می توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید و پرونده خود را با خیالی آسوده به موسسه ما بسپارید.

بر اساس قوانین موجود تمام دانشجویان تمام وقت که به واسطه ویزا تحصیلی وارد خاک آمریکا و کانادا می شوند؛می توانند بدون نیاز به مجوز کار در همان دانشگاه محل تحصیل در زمانهای فراغت کار کنند. به این نوع کارت دانشجویی در کانادا و آمریکا در اصطلاح On Campus گفته می شود

مشاوره خانواده

مشاوره خانوادگی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره ازدواج

مشاوره تلفنی ازدواج


  • مالیم گروه

اعزام دانشجو به کانادا در شیراز

مالیم گروه | شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۴ ب.ظ

اعزام دانشجو به کانادا در شیراز

اعزام دانشجو به کانادا در شیراز : سالانه تعداد زیادی از دانشجویان از شهر های بزرگی مانند شیراز راهی کشورهای پر قدرت و مدرنی همانند کانادا برای ادامه تحصیلات می شود. تحصیل در کانادا یکی از راه های اخذ اقامت کشور کانادا می باشد.

متقاضیان تحصیل در کانادا اغلب با مشکلاتی از قبیل شرایط بورسیه تحصیلی در کانادا تحصیل رایگان در کانادا، شرایط ادامه تحصیل در مقاطع لیسانس، انگشت نگاری سفارت کانادا، کارشناسی ارشد و دکتری در این کشور، اقامت دائم بعد از اتمام تحصیل و تحصیل در دبیرستان های کانادا روبرو هستند که یکی از مهم ترین معضلات آنها هزینه تحصیل می باشد.

علاوه بر هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه برای تحصیل در کانادا، موسسات با کیفیت، شغل بعد از اتمام تحصیل و مهاجرت و استقبال از مردم جای تعجب نیست که اغلب هم وطنان و اتباع دیگر، تحصیل و اقامت در این کشور را ترجیح می دهند. کانادا میزبان بیش از 250000 دانشجو بین المللی است و در سال های اخیر تحصیل در این کشور افزایش زیادی یافته است.

هزینه تحصیل در کانادا

هزینه دکتری در کانادا

کالج در کانادا

مدارس کانادا


  کیفیت آموزش و پرورش و استانداردهای زندگی و تحصیل در کانادا یکی از ارجع ترین سطوح را در جهان دارد. استانداردهای علمی و کنترل کیفی دقیق به این معناست که آموزش عالی همراه با درآمد عالی به ثمر خواهد رسید.

شاید هزینه های زندگی در کانادا کمی بالاتر از حد متوسط باشد؛ اما کیفیت زندگی به طور حتم و قاطع تضمین شده است. ونکوور و کالگری از گران ترین شهر های کانادا هستند که در آن شما حدود 2000-12000 دلار کانادا در ماه نیاز دارید. کانادا دارای برنامه های زیادی در طی تحصیلات دانشجویان می باشد که باعث کمک و پشتیبانی مالی به دانشجویان می شود.

تحصیل در نروژ

تحصیل رایگان در اروپا

 

تحصیل در سوئد

ویزای تحصیلی سوئد

تحصیل رایگان در آلمان

ویزای تحصیلی آلمان

 

تحصیل در روسیه

تحصیل پزشکی در روسیه

تصیل دندان پزشکی در روسیه

هزینه تحصیل در روسیه

ویزای تحصیلی ایتالیا

اخذ بورسیه در ایتالیا

شرایط اعزام دانشجو به کانادا

  • بورس تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه های مختلف کانادا برای تحصیلات تکمیلی و دکتری
  • کمک تحصیلی برای موسسات دانشگاهی غیر کانادا برای تسهیل همکاری با جامعه دانشگاهی
  • بورس تحصیلی برای دانشجویان خارجی برای تحصیل و تحقیق در کانادا

 همه دانشجویان بین المللی محصل در این کشور باید دارای بیمه درمانی باشند.پوشش های پزشکی به طور کلی بستگی به طول اقامت متقاضی و دانشجو دارد.

در این کشور بر حسب تمایل دانشجویان، شغل های دانشجویی نیمه وقت (کار در حین تحصیل) علاوه بر تامین بخشی از هزینه های زندگی باعث بدست آوردن تجربه کاری با ارزش و قابل استفاده می شود.

کار در کانادا می تواند راهی طولانی برای کمک به ایجاد ارتباطات تجاری برای آینده باشد و حتی بعد از فارغ التحصیلی به دانشجو کمک می کند.

کالج ها در کانادا

کالج ها در کانادا را به دو دسته تقسیم می شوند؛ دولتی و خصوصی. دوره های زیر در کالج ها تدریس می شود؛ دوره DEC : در کالج های شهر کبک ارائه می شود و پیش نیاز ورود به آن دیپلم دبیرستان است. دوره دیپلما، دوره سرتیفیکیت، دوره پست بچلر و بچلر که هرکدام پیش نیاز دیپلم، لیسانس و پیش دانشگاهی می باشد.

کانادا کمترین نرخ هزینه تحصیل برای دانشجویان خارجی را در مقایسه با انگلستان،استرلیا،نیوزلند و آمریکا ارائه می دهد. نرخ دانشگاه های عمومی ایالت متحده تقریباَ یک سوم بیشتر از هزینه تحصیلات لیسانس در کانادا است.

مشاوره خانواده

مشاوره خانوادگی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره ازدواج

مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره قبل از ازدواج


  • مالیم گروه

اعزام دانشجو به کانادا در تهران

مالیم گروه | شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ب.ظ

اعزام دانشجو به کانادا در تهران

کانادا

  به طور کلی و در اغلب اوقات در تصوراتی که از کشور کانادا داریم؛ یقیناً کشوری با مناظر رمانتیک، کوه‌های دراماتیک، جنگل‌های بکر و دریاچه‌های با شکوه را در ذهن تصویر سازی خواهیم کرد. اما آنچه به احتمال فراوان دراین تصویر سازی‌ها از قلم می‌افتد؛ جامـعه‌ای مدرن،همواره رو به پیشرفت و ترقی، آزاد و منعطف در قبال فرهنگ چند ملیتی است. کانادا کشوری چند ملیتی با دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسه می باشد.

 موقعیت جغرافیایی

  کانادا شمالی ترین کشور قاره آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان است که از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از شرق به اقیانوس اطلس، از غرب به اقیانوس آرام و از جنوب به کشور آمریکا منتهی می شود. مساحت کلی کشور کانادا ۹٫۹۸۴٫۶۴۰ کیلو متر مربع می باشد. از نگاهی دیگر کشور کانادا ۶ برابر ایران و ۴۰ برابر کشور انگلیس است.

این کشور مدرن به ۱۰ استان و ۳ قلمرو تقسیم شده‌است. استان‌ها در مجموع استقلال زیادی از دولت مرکزی دارند اما درجهٔ این آزادی عمل در قلمروها کمتر است. مهم‌ترین استان از لحاظ اقتصادی و سیاسی، استان انتاریو می‌باشد که شهرهای تورنتو و اتاوا در آن قرار دارد. کبک، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا، نیوفاندلند، نیوبرانزویک، لابرادور، نووااسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد و ساسکاچوان دیگر استان های این کشور هستند. سه قلمرو آن خطهٔ شمال غرب، نوناووت و یوکان است.

حکومت کانادا

حکومت کانادا “دموکراتیک فدرال” است و توسط دو بخش حکومت استانی و کشوری اداره می‌شود. مسئولیت و قدرت در بین دولت های استانی و دولت مرکزی یا کشوری تقسیم شده است. این کشور همواره در تلاش است که ترقی و آزادی مردمان و کشورش مهمترین نقطه اوج در راس حکومتی باشد؛ چناچه مشکلات در همه امور رخ خواهد داد.

وضعیت اقتصاد در کانادا

کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می شود. این حکومت جز ۱۰ کشور برتر جهان در رده تولیدات است. این تولیدات شامل مواد غذایی، چوب، کاغذ، تولیدات فلزی، صنایع شیمیایی و نفت می باشد. بهترین شرکت های تولیدی در شهرهای کبک و انتاریو وجود دارند. بهترین عاملی که می تواند بیکاری را ریشه کن کند؛ خودکفایی در تولیدات است و این امر همیشه باعث پیشرفت و ترقی در این کشور می باشد.

  این کشور تنها با جمعیت ۳۳ میلیون نفر جز کم جمعیت ترین کشور های جهان در مقایسه با وسعت آن می باشد. این کشور دارای بیش از ۲۰۰ فرهنگ مختلف می باشد و همین امر یکی از دلایلی است که برای مهاجرت به کانادا طلقی می شود. این کشور سالانه تعداد کثیری از مهاجران خود را از کشورهایی به جز انگلیس و فرانسه جذب می کند.

در غرب کانادا شهرهای ونکوور، ویکتوریا و کالگری مقصد اصلی توریستی هستند. در مرکز کانادا  شهر‌های نایگارا فالز، تورنتو، اتاوا، مونترال و کبک از جمله محبوب ترین مناطق توریستی به شمار می آیند. مسافران می توانند زیبایی و فرهنگ منحصر به فرد استان های دریایی کانادا را در شرق این کشور بیابند. شهر های وایتهورس و یلونوف مقصد اصلی توریستی در شمال کانادا  هستند.

تحصیل در کانادا

اعزام دانشجو به کانادا در تهران :سالانه دانشجوهای زیادی از کشورهای مختلف تصمیم به تحصیل در کانادا می گیرند. تحصیل در کانادا با توجه به دانشگاه های متعدد ومعتبر بسیار پرطرفدار و محبوب است. افراد زیادی این کشور را مناسب برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند.

تحصیل در این کشور نیازمند دارا بودن چند شرط می باشد. یکی از آن شروط داشتن مدرک زبان آیلتس است که از شروط ضروری پذیرش خود دانشگاه های کانادا است. شروط بعدی معدل بالا وقبولی در دانشگاه دولتی در کشور خود می باشد.

به جهت اینکه دانشگاه های کانادا و مقاطع تحصیلی تکمیلی دارای اعتباری بالا در سراسر جهان می باشد؛ معدل بالا بسیار حائز اهمیت بوده که دراین صورت شانس بیشتری خواهد داشت. برای اخذ بورسیه نیز باید سابقه تحصیلی بالایی داشته باشید که در این صورت می توانید هزینه کم تری صرف تحصیل در این کشور کنید.برای اخذ بورسیه نمره 6 یا 5 در آیلتس ضروری است.

اعزام دانشجو به کانادا

ویزای تحصیلی به کانادا

هزینه تحصیل در کانادا

هزینه دکتری در کانادا

کالج در کانادا

مدارس کانادا

 

تحصیل در نروژ

تحصیل رایگان در اروپا

 

تحصیل در سوئد

ویزای تحصیلی سوئد

تحصیل رایگان در آلمان

ویزای تحصیلی آلمان

 

تحصیل در روسیه

تحصیل پزشکی در روسیه

تصیل دندان پزشکی در روسیه

هزینه تحصیل در روسیه

ویزای تحصیلی ایتالیا

اخذ بورسیه در ایتالیا

 

تحصیل در ترکیه

تحصیل پزشکی در ترکیه

تحصیل دندانپزشکی در ترکیه

هزینه تحصیل در تریه

هزینه تحصیلی در کانادا

هزینه تحصیلی در کانادا به رشته ودانشگاهی که تحصیل خواهید کرد، بستگی دارد. هزینه تحصیلی در این کشور به طور میانگین حدود 15 تا33 هزار دلار در سال می باشد که با دریافت بورسیه  تحصیلی از این میزان قابل توجهی کاسته می شود. مراکز زیادی در اعزام دانشجو به کانادا موجود هستند اما فقط تعداد کمی از آنها اعتبار بالایی دارند. موـسسه ما می تواند در اعزام موفق و سریع شما به این کشور مشاوره و یاری برساند.

مسئولیت نظارت و اداره سیستم آموزشی در کانادا بر عهده ی دولتهای ایالتی است؛  به همین دلیل می توان تفاوت در این سیستم را از ایالتی دیگر مشاهده کرد. آموزش در این کشور تا سن16 سال اجباری(به استثنا ایالت انتاریو و نیوبرانزویک که در آنها آموزش تا18 سالگی اجباری است) و دانش آموزان تا سطح 12 در مدارس ابتدایی و متوسطه آموزش می بینند.

مدارس خصوصی و عمومی در سراسر کشور وجود دارند و اکثر مدارس ابتدایی و دبیرستان عمومی و رایگان است.ساکنین کانادا بعد از دریافت دیپلم متوسطه می توانند در دانشگاه ها ویا کالج ها ادامه تحصیل دهند که البته ادامه تحصیل در این مراکز رایگان نیست و دانش آموز باید شهریه مربوطه به دانشگاه یا کالج را بپردازد.

با این حال دولت بیش ترین هزینه تحصیلات دانشگاهی را پرداخت می کند.سال تحصیلی دانشگاهی به طور معمول از اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر آغاز و تا پایان آوریل ادامه دارد.

در مجموع هزینه تحصیل و اعزام دانشجو به دانشگاه های کانادا بسیار متنوع است و دو اصل تعیین کننده این هزینه می باشد:

  1. شهر مورد نظر
  2. دانشگاه مورد نظر

هدف از نگارش این مقاله و مطلب این است که اطلاعاتی در باب اعزام دانشجو به کانادا در اختیارشما متقاضیان  گرامی قرار داده شود. پیشنهاد می شود که قبل از هرگونه اقدام در باب اعزام دانشجو به کانادا و مهاجرت و تحصیل در این کشور با وکلا و کارشناسان خبره موسسات معتبر در دفتر مرکزی وین و یا دفاتر و موسسات همکار در سراسر کشور(تهران) تماس حاصل فرمائید و از مشاوره ی رایگان برخودار شوید.

مشاوره خانواده

مشاوره خانوادگی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره ازدواج

مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره قبل از ازدواج


  • مالیم گروه