مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

۳۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

چرا خوردن میوه مهم است؟

مالیم گروه | چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ب.ظ

چرا خوردن میوه مهم است؟

 

میوه خوردن مزایای سلامتی را به وجود می آورد - افرادی که بیشتر میوه ها و سبزیجات را بخشی از رژیم غذایی سالم می بینند، احتمال ابتلا به برخی بیماری های مزمن را کاهش می دهند. میوه ها حاوی مواد مغذی حیاتی برای سلامتی و حفظ بدن شما هستند.

 

عکس های مغذی مغز

بیشتر میوه ها به طور طبیعی کم چربی، سدیم و کالری هستند. هیچکدام کلسترول ندارند

میوه ها منابع بسیاری از مواد مغذی ضروری هستند که از جمله آنها پتاسیم، فیبر غذایی، ویتامین C و فولات (اسید فولیک) هستند.

رژیم های غذایی غنی از پتاسیم ممکن است به حفظ فشار خون سالم کمک کنند. منابع میوه پتاسیم شامل موز، آلو و آب آلو، هلو و زردآلو، طالبی، هندوانه، و آب پرتقال.

فیبر غذایی از میوه ها، به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم، کمک می کند تا سطح کلسترول خون را کاهش دهد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد. فیبر برای عملکرد مناسب روده مهم است. این کمک می کند تا یبوست و دیورتیکولوز را کاهش دهد. فیبر حاوی مواد غذایی مانند میوه کمک می کند احساس احساس کامل با کالری کم. میوه های کامل یا برش منبع فیبر رژیمی هستند. آب میوه حاوی فیبر کم یا بدون فیبر است.

ویتامین C برای رشد و ترمیم تمام بافت های بدن مهم است، به کاهش زخم ها کمک می کند و دندان ها و لثه ها را سالم نگه می دارد.

Folate (اسید فولیک) به سلولهای قرمز خون کمک می کند. زنان باروری که ممکن است باردار شوند باید فولات کافی از غذاها و همچنین 400 میکروگرم اسید فولیک مصنوعی از غذاهای غنی شده یا مکمل ها مصرف کنند. این باعث کاهش خطر نقص لوله عصبی، اسپینا بیفیدا و انزانفالی در طی رشد جنین می شود.

فواید سلامتی

خوردن رژیم غذایی غنی از سبزیجات و میوه ها بخشی از یک رژیم غذایی سالم می تواند خطر بیماری های قلبی، از جمله حمله قلبی و سکته را کاهش دهد.

خوردن یک رژیم غذایی غنی از برخی سبزیجات و میوه ها به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم می تواند در برابر انواع خاصی از سرطان محافظت کند.

رژیم های غذایی غنی از مواد غذایی حاوی فیبر، مانند بعضی از سبزیجات و میوه ها، ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی، چاقی و دیابت نوع 2 را کاهش دهند.

خوردن سبزیجات و میوه های غنی از پتاسیم به عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم ممکن است فشار خون پایین را کاهش دهد و همچنین ممکن است خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش دهد و به کاهش میزان استخوان کمک کند.

خوردن غذاهایی مانند میوه هایی که کالری کمتر از یک فنجان به جای برخی کالری های با کالری بالاتری دارند، ممکن است در کاهش مصرف کالری مفید باشد.

  • مالیم گروه

مزایای خوردن بسیاری از میوه ها چیست؟

مالیم گروه | چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ب.ظ

مزایای خوردن بسیاری از میوه ها چیست؟


مزایای خوردن بسیاری از میوه ها چیست؟


میوه های تازه به طور طبیعی شیرین هستند و مزایای تغذیه ای زیادی نیز دارند. میوه ها به عنوان تمیزکننده برای بدن شما عمل می کنند، به شما انرژی می دهند و مجموعه وسیعی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها را به وجود می آورند که سلامتی را ارتقا می دهند.



اضافه کردن میوه به رژیم غذایی خود را ساده به عنوان خوردن سیب با ناهار خود و یا برش موز بر روی غلات صبحانه خود را. هدف اضافه کردن حداقل دو یا سه وعده به رژیم غذایی روزانه برای به دست آوردن مزایای متعدد مزایای باید ارائه دهد.




می تواند کمک به جلوگیری از بیماری های قلبی


ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها در میوه ها ممکن است باعث حفظ سلامت قلب شما شوند، بنابراین شما می توانید خطر ابتلا به مشکلات خود را هنگامی که شما بزرگتر می کنید کاهش دهید. والتر Willett در کتاب خود "خوردن، نوشیدن و سالم بودن: راهنمای مدرسه پزشکی هاروارد برای خوردن سالم" گزارش می دهد که افرادی که پنج وعده میوه یا سبزی می خورند 15 درصد احتمال ابتلا به حمله قلبی دارند.




میوه ممکن است گردش خون سالم شما را نیز افزایش دهد که همچنین خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد. Willett می افزاید که میوه های مرکبات مانند پرتقال و گریپ فروت ممکن است به خصوص در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مفید باشد.




ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد


دیابت نوع 2 بر بسیاری از افراد تأثیر می گذارد و به دلیل عدم توانایی استفاده از انسولین به روش مناسب یا بدن شما قادر به تولید مقدار کافی انسولین نیست. دیابت نوع 2 اگر تشخیص داده نشود و درمان شود، می تواند خطرناک باشد.


میوه حاوی فیبر است که می تواند بدن را از انسولین بهبود بخشد. همچنین می تواند شما را پر از احساس کند که می تواند از خوردن غذاهای ناسالم جلوگیری کند و ممکن است باعث کاهش وزن شود.




ChooseMyPlate.gov یادآور می شود که خوردن رژیم غذایی غنی از میوه ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد. میوه دارای بسیاری از مواد مغذی مختلف است که بدن شما نیاز به حفظ سلامتی خود دارد و خوردن چندین بار در روز ممکن است خطر ابتلا به وی را کاهش دهد و به شما ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد.

  • مالیم گروه

مزایای سلامت میوه ها

مالیم گروه | چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸ ب.ظ

مزایای سلامت میوه ها

مزایای سلامت میوه ها میوه به عنوان منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی شناخته شده است و همچنین نقش آنها در جلوگیری از کمبود ویتامین C و ویتامین A. افرادی که میوه بخورند بخشی از یک رژیم غذایی سالم است که به طور کلی خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهد. MyPlate USDA تشویق می کند که نیمی از میوه ها و سبزیجات خود را برای غذا خوردن سالم نگه دارد.

میوه ها منابع مهم بسیاری از مواد مغذی شامل پتاسیم، فیبر، ویتامین C و فولات (اسید فولیک) هستند. سعی کنید ترکیب زغال اخته ، میوه های مرکبات ، زغال اخته یا توت فرنگی که حاوی داروی فیتو شیمیایی هستند که برای استفاده از مزایای بهداشتی مورد مطالعه قرار می گیرند.


خوردن میوه ها مزایای سلامتی را فراهم می کند

مواد مغذی موجود در میوه ها برای سلامتی و حفظ بدن شما حیاتی هستند. پتاسیم در میوه می تواند خطر بیماری قلبی و سکته را کاهش دهد. پتاسیم همچنین ممکن است خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش دهد و به کاهش سن استخوان کمک کند.


Folate (اسید فولیک) به سلولهای قرمز خون کمک می کند. زنان باروری که ممکن است باردار شوند و کسانی که در سه ماهه اول بارداری نیاز به فولات کافی داشته باشند. فولات کمک می کند تا از نقص های زایشی لوله عصبی مانند اسپینا بیفیدا جلوگیری شود.

بیشتر مزایای سلامت میوه:

خوردن رژیم غذایی غنی از میوه ممکن است خطر سکته مغزی، سایر بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 را کاهش دهد.

میوه حاوی الگوی غذا بخشی از یک رژیم غذایی سالم است و می تواند در برابر برخی از سرطان ها محافظت کند.

میوه به حفظ سلامتی مطلوب کمک می کند به این دلیل که فیتوکمیکال های ترویج سلامتی آن حاوی هستند - که بسیاری از آنها هنوز شناخته شده اند.

  • مالیم گروه

علائم اجتماعی افسردگی

مالیم گروه | جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۸ ب.ظ

علائم اجتماعی افسردگی


علائم اجتماعی افسردگی عبارتند از:


کار خوب انجام نمی شود

اجتناب از تماس با دوستان و شرکت در فعالیت های اجتماعی کمتر

نادیده گرفتن سرگرمی و منافع شما

داشتن مشکلات در زندگی خانوادگی و خانوادگی شما

شدت افسردگی

افسردگی اغلب می تواند به تدریج رخ دهد، بنابراین می تواند دشوار است متوجه چیزی اشتباه است. بسیاری از مردم سعی در کنار زدن علائم خود دارند بدون این که متوجه بشوند. گاهی اوقات ممکن است یک دوست یا اعضای خانواده را برای نشان دادن چیزی اشتباه بگیرد.

پزشکان افسردگی را با تاکید جدی آن بیان می کنند:


افسردگی خفیف - تأثیری در زندگی روزمره شما دارد

افسردگی متوسط ​​- تأثیر قابل توجهی بر زندگی روزمره شما دارد

افسردگی شدید - تقریبا غیرممکن است که از طریق زندگی روزمره به دست آید. چند نفر با افسردگی شدید ممکن است علائم روانی داشته باشند

غم و اندوه و افسردگی

تفاوت بین غم و افسردگی می تواند دشوار باشد. آنها بسیاری از ویژگی های مشابه را به اشتراک می گذارند، اما بین آنها تفاوت های مهمی وجود دارد.


افسردگی یک پاسخ کاملا طبیعی برای از دست دادن است، در حالی که افسردگی یک بیماری است.


افرادی که گرسنگی می کشند احساس غم و اندوه خود را می یابند و می روند، اما هنوز هم قادر به لذت بردن از چیزها هستند و منتظر آینده هستند.


در مقابل، افرادی که افسرده هستند دائما غمگین می شوند. آنها از هر چیزی لذت نمی برند و دشوار است که در مورد آینده مثبت باشند.


بیشتر در مورد مقابله با غم و اندوه و مصیبت بیشتر بخوانید.


انواع دیگر افسردگی

انواع مختلف افسردگی وجود دارد و برخی از شرایطی که افسردگی ممکن است یکی از علائم باشد. این شامل:


افسردگی پس از زایمان - بعضی از زنان پس از داشتن یک کودک، افسردگی ایجاد می کنند. این به عنوان افسردگی پس از زایمان شناخته شده است و به روش مشابه با سایر انواع افسردگی، درمان صحبت کردن و داروهای ضد افسردگی درمان می شود

اختلال دوقطبی - همچنین به عنوان "افسردگی مانیک" شناخته شده است، در اختلال دوقطبی هر دو افسردگی و خلق و خوی بیش از حد بالا (مانیا) وجود دارد؛ علائم افسردگی شبیه به افسردگی بالینی است، اما سرطان مانیا می تواند شامل رفتارهای مضر مانند قماربازی، رفتن به هدر رفتن هزینه ها و داشتن رابطه جنسی نا امن

اختلال عاطفی فصلی (SAD) - همچنین به عنوان "افسردگی زمستانی" شناخته می شود، SAD یک نوع افسردگی با یک الگوی فصلی است که معمولا به زمستان مربوط می شود

  • مالیم گروه

افسردگی روانی

مالیم گروه | جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۴ ب.ظ

افسردگی روانی

علائم افسردگی می تواند پیچیده باشد و به طور گسترده بین افراد متفاوت است. اما به عنوان یک قاعده کلی، اگر شما افسرده هستید، احساس غم و اندوه، ناامیدی و علاقه به چیزهایی را که برای لذت بردن از آن استفاده می کنید، از دست می دهید.


نشانه ها برای هفته ها یا ماه ها ادامه می یابند و به اندازه کافی بد هستند که با کار، زندگی اجتماعی و زندگی خانوادگی تداخل داشته باشند.


علائم دیگری از افسردگی وجود دارد و بعید است همه موارد ذکر شده در زیر را داشته باشید.


علائم روانی

نشانه های روانشناختی افسردگی عبارتند از:


خستگی مداوم یا غم و اندوه

احساس ناامیدی و ناامیدی

داشتن عزت نفس کم

احساس پریشانی

احساس گناه

احساس تحریک پذیر و غیر قابل تحمل دیگران

داشتن انگیزه یا علاقه به چیزها

یافتن تصمیم گیری دشوار است

از لذت بردن از زندگی لذت نبرید

احساس اضطراب یا نگرانی

داشتن افکار خودکشی یا افکار خودکشی

علائم فیزیکی

علائم فیزیکی افسردگی عبارتند از:


حرکت یا صحبت کردن به آرامی از حد معمول

تغییر در اشتها یا وزن (معمولا کاهش می یابد، اما گاهی اوقات افزایش می یابد)

یبوست

درد ناخوشایند و درد

کمبود انرژی

درایو جنسی پایین ( از دست دادن میل جنسی )

تغییرات در چرخه قاعدگی شما

خواب مضطرب - برای مثال، پیدا کردن آن سخت است که به خواب در شب و یا بیدار شدن از خواب خیلی زود صبح

  • مالیم گروه

علائم افسرگی و نشانه ها

مالیم گروه | جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ

علائم افسرگی و نشانه ها

اگر بیش از دو هفته بیش از دو هفته احساس غم و اندوه یا بدبختی کرده اید، ممکن است افسرده شوید یا علاقه یا لذت را از فعالیت های معمولی از دست بدهید و چندین نشانه و علائم را نیز در حداقل سه مورد تجربه کرده اید. از دسته های زیر.


مهم این است که به یاد داشته باشید که همه ما بعضی از این علائم را به طور مداوم تجربه می کنیم و ممکن است لزوما به معنی افسردگی نباشد. به همان اندازه، همه کسانی که در معرض افسردگی هستند همه این علائم را دارند.

رفتار - اخلاق

دیگر بیرون نمی رود

در کار / مدرسه کاری انجام نمی شود

از خانواده و دوستان نزدیک خود خارج شوید

تکیه بر الکل و آرام بخش

انجام فعالیت های معمولی لذت بخش نیست

قادر به تمرکز نیست

احساسات

غرق شدن

گناهکار

تحریک پذیر

ناامید

فاقد اعتماد به نفس

ناراضی

بی رحم

ناامید

بدبخت

غمگین

اندیشه ها

من یک شکست هستم

'تقصیر من است.'

"هیچ چیز خوبی برای من اتفاق نمی افتد."

'من بی ارزشم.'

زندگی ارزش زندگی ندارد.

"مردم بدون من بهتر خواهند بود."

فیزیکی


خسته تمام وقت

بیمار و رها کردن

سردرد و درد عضلانی

سوزش سوزش

مشکلات خواب

از دست دادن یا تغییر اشتها

کاهش قابل توجه وزن یا افزایش

  • مالیم گروه

افسردگی بالینی

مالیم گروه | جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۲ ب.ظ

افسردگی بالینی 

افسردگی بالینی بدون درمان یک مشکل جدی است. افسردگی بدون درمان احتمال شیوع رفتارهای پرخطر مانند اعتیاد به مواد مخدر یا الکل را افزایش می دهد . این همچنین می تواند روابط را خراب کند ، باعث مشکلات در محل کار شود و غلبه بر بیماری های جدی را دشوار کند.


افسردگی بالینی ، همچنین به عنوان افسردگی عمده شناخته می شود، یک بیماری است که شامل بدن، خلق و خو و افکار است. افسردگی بالینی بر شیوه خوردن و خواب شما تأثیر می گذارد. این به نحوی است که شما در مورد خود و کسانی که در اطراف شما هستند احساس می کنید. حتی بر افکار شما تاثیر می گذارد.

افرادی که افسرده هستند نمی توانند به سادگی "خود را با هم بکشند" و درمان می شوند. بدون درمان مناسب، از جمله داروهای ضد افسردگی و / یا روان درمانی ، افسردگی بالینی درمان نشده می تواند هفته ها، ماه ها یا سال ها ادامه یابد. درمان مناسب، با این حال، می تواند برای بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی مفید باشد.


چگونه افسردگی بالینی درمان نشده بر سلامت جسمی تاثیر می گذارد؟

شواهد ثابت وجود دارد که افسردگی بالینی یک عارضه جدی بر سلامت جسمی می زند. اخیرا مطالعات در زمینه سلامتی و افسردگی عمده در بیماران مبتلا به سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر مشاهده شده است . نتایج نشان داده است افرادی که دچار افسردگی عمده هستند که از سکته مغزی یا حملات قلبی بهبود می یابند، زمان بیشتری را برای انتخاب مراقبت های بهداشتی در نظر می گیرند . آنها همچنین به دنبال دستورالعمل دکتر خود و مقابله با چالش های بیماری خود هستند. مطالعه دیگری نشان داد که بیماران مبتلا به افسردگی شدید در چند ماه اول پس از حمله قلبی ، بیشترین خطر را دارند.


چگونه خواب با افسردگی درمان می شود؟

یکی از نشانه ترین علائم افسردگی بالینی، تغییر در الگوهای خواب است . اگرچه شایع ترین مشکل بی خوابی است (دشوار بودن داشتن خواب مناسب)، بعضی اوقات افراد نیاز به خواب بیشتر را تجربه می کنند و از دست دادن انرژی بیش از حد لذت می برند. کمبود خواب باعث می شود بعضی علائم مشابه افسردگی - خستگی شدید، از دست دادن انرژی، و دشواری تمرکز یا تصمیم گیری.


علاوه بر این، افسردگی بدون درمان ممکن است سبب افزایش یا کاهش وزن ، احساس ناامیدی و بی نظمی و تحریک پذیری شود. درمان افسردگی کمک می کند تا فرد تحت کنترل همه نشانه های افسردگی قرار گیرد .


  • مالیم گروه

خجالت و اضطراب اجتماعی

مالیم گروه | پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۹ ب.ظ

خجالت و اضطراب اجتماعی 

اگر از شدت خجالت و اضطراب اجتماعی رنج می برید، این پست وبلاگ به شما اهمیت نمی دهد. پس لطفا احساس نکنید که به شما حمله می کنم. این پست برای اکثریت جمعیت است که فکر می کنند آنها خجالتی هستند اما در حقیقت هیچ کس خجالتی از بقیه ما نیست.

چگونه می توانم بگویم که اکثریت مردم واقعا خجالتی نیستند؟ خوب، چون همه می گویند که خجالتی هستند. صدا متناقض است؟


هنگامی که تقریبا همه آن را می گویند، معنای کلمه می شود به چیزی ناپدید شد. (که به نوبه خود باعث آسیب رساندن به کسانی از شما خواهد شد که واقعا در انتهای شدید از مقیاس خجالت).


تمایل مردم برای شناسایی با خجالت و / یا درون گرا از چیزی شبیه به اثر فورر می آید، جایی که توصیف شخصیت مبهم توسط اکثریت بزرگی به عنوان "بسیار دقیق" شناخته می شود. این پایه و اساس تمام صنعت طالع بینی است: فروش مردم یک توصیف عمومی که دقیقا "فقط" در مورد آنها به فروش می رسد و آنها آن را خرید.


تست اصلی اجرا شده توسط Forer و توسط بسیاری دیگر از جمله Derren Brown تکرار شده است (برای دیدن ویدیو) کلیک کنید تا متن زیر یا مشابه (در میان پیشنهادات دیگر) داشته باشید که تقریبا هر یک از 5 امتیاز 5 را برای دقت ارائه داد:


"گاهی اوقات شما بیگانه، قابل اعتماد، وفادار هستید، درحالیکه در مواردی دیگر درونیتان قرار گرفته، احتیاط کنید، محفوظ بمانید."


علاوه بر تحقیقات علمی که نشان می دهد تقریبا هر کس این توصیف را به صورت نقطهای ارزیابی می کند، تجربه شخصی من در صحبت کردن با مردم ثابت می کند که وقتی من آنها را برآورده می کنم همان توصیف عمومی خود را ارائه می دهند. این باعث می شود که آن کاملا بی معنی باشد و همچنین ممکن است از نظر من چیزی درباره ی خودشان را بگوید.

  • مالیم گروه

5 راه برای ترک دادن خجالت

مالیم گروه | پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵ ب.ظ

5 راه برای ترک دادن خجالت

داشتن سبک خجالتی لزوما یک مشکل نیست. کاملا خوب است که زمان را برای گرم کردن افراد جدید و شرایط فراهم کنیم. اما خجالت زده شدن بعضی از افراد را به عنوان راحت و یا اجتماعی به عنوان آنها می خواهم به بودن.


بعضی از مردم می خواهند احساس خجالت و شرم کنند تا بتوانند با همدیگر سرگرم کننده تر باشند و خودشان را در کنار دیگران قرار دهند. در اینجا چند نکته برای غلبه بر احساسات خجالتی وجود دارد:

با افرادی که می شناسید شروع به کوچک شدن کنید تمرین رفتارهای اجتماعی مانند تماس با چشم، زبان بدن با اعتماد به نفس، معرفی، بحث کوچک، سوالات و دعوت نامه ها با افرادی که در اطراف شما احساس راحتی می کنند.   لبخند. اعتماد به نفس خود را به این شکل ایجاد کنید. سپس شاخه را برای انجام این کار با دوستان جدید نیز بزنید.

فکر می کنید از بعضی از آغازگرهای گفتگو استفاده کنید. اغلب سخت ترین بخش صحبت کردن با کسی جدید شروع شده است. فکر می کنم از بازکنان گفتگو، مانند معرفی خود ("سلام، من کریس هستیم، ما در یک کلاس انگلیسی هستیم")، تعریف ("این ژاکت به نظر شما عالی است") یا سوال ("آیا شما می دانید زمانی که گزارش ما مطابق باشد؟ ") آماده بودن با یک شروع کننده گفتگو (یا چندگانه)، به شخصی نزدیک تر می شود.

تکرار کنید چه چیزی بگوید هنگامی که شما آماده ام چیزی را که از دیرباز اجتناب کرده اید، مانند یک تماس تلفنی یا یک گفتگو امتحان کنید، آنچه می خواهید پیش از آن بنویسید بنویسید. آن را با صدای بلند، شاید حتی در مقابل آینه بشنوید. سپس فقط آن را انجام دهید. نگران نباشید اگر این دقیقا مثل تمرین نیست یا اگر کامل نباشد. بعضی از چیزهایی که بیشتر مردم به نظر می رسند، کاملا درست هستند. افتخار کنید که به آن رفتید. دفعه بعد، حتی بهتر خواهد شد، زیرا آسان تر خواهد بود.

شانس خودت را بگذار فعالیت های گروهی را در جایی که می توانید با افرادی که منافع خود را به اشتراک می گذارند پیدا کنید. به خودتان فرصت دهید که با این افراد جدید ارتباط برقرار کنید و به آرامی آنها را بدانید. افرادی که خجالتی هستند اغلب در مورد شکست یا نگرانی در مورد دیگران به آنها قضاوت می کنند. نگرانی ها و احساسات مثل این می تواند از تلاش شما جلوگیری کند. اگر خود انتقاد برای شما نقش داشته باشد، از خودتان بپرسید که آیا شما این را برای بهترین دوستتان در نظر دارید. احتمالا می خواهید بیشتر پذیرفتنی باشد بنابراین خود را مانند بهترین دوست خود درمان کنید. به جای آنکه انتظار شکست را داشته باشید، خود را تشویق کنید.

خودت را تحسین کن. از آنجا که مردم خجالتی می توانند بیش از حد با واکنش های دیگر مردم نگران شوند، آنها نمی خواهند قایق را سنگ کنند. این بدان معنا نیست که آنها بی رحم یا بدبخت هستند. اما این می تواند به این معنی است که آنها احتمالا کمتر در برابر خود مقاومت می کنند. تکرار کردن به معنای صحبت کردن برای خود زمانی که شما باید، درخواست آنچه که شما می خواهید یا نیاز دارید، و یا به دیگران بگویید هنگامی که آنها بر روی انگشتان پا خود را.

 

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره ازدواج

بیشتر از همه، خودت باش خوب است که سعی کنید از رویکردهای مختلف مکالمه دیگران استفاده کنید. اما می گویند و انجام آنچه که متناسب با سبک شما است. در واقع شما - و جسورانه اجازه دهید که خود را متوجه شوید - این چیزی است که دوستان را جذب می کند.

  • مالیم گروه

عوارض سیگار

مالیم گروه | دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ب.ظ

عوارض سیگار

سیگار سیگار حاوی بیش از 4000 ماده است، که بعضی از آنها برای سیگاری مضر هستند. برخی از ترکیبات باعث مشکلات قلبی عروقی، افزایش فشار خون، ضربان قلب و مقاومت عروقی سیستمیک می شود.

 بعضی از مشکلات تنفسی، دخالت در جذب اکسیژن، حمل و نقل و تحویل را ایجاد می کنند. علاوه بر این، برخی از افراد در معرض عملکرد تنفسی در طول و بعد از بیهوشی قرار می گیرند. بعضی نیز با متابولیسم دارو مواجه می شوند. اثرات مختلف بر روی آرامبخش عضلانی گزارش شده است.

 خطر آسپیراسیون مشابه افراد غیر سیگاری است، اما میزان تهوع و استفراغ بعد از عمل در بیماران سیگاری کمتر از افراد غیر سیگاری است. حتی اعتیاد به مواد مخدر غیرفعال بیهوشی است. بهتر است سیگار کشیدن حداقل 8 هفته قبل از عمل جراحی را قطع کند یا حداقل 24 ساعت قبل از عمل جراحی کنید. پیش داروهای پیشگیرانه با بیهوشی صاف و عمیق باید اکثر مشکلات را پیشگیری کند.

 نظارت ممکن است ناشی از خواندن اشتباه در اکسیمترهای پالس و شریانی بالاتر برای پایان دادن به تفاوت های دی اکسید کربن جزر و مد باشد. در دوره بهبودی، سیگاریها نیاز به درمان اکسیژن و ضد درد دارند. وقت آن است که متخصصان بیهوشی نقش مهمی را در توصیه سیگاری ها برای توقف سیگار کشیدن بازی کنند.

سیگار کشیدن

هیچ مخفی نیست که سیگار کشیدن باعث مشکلات جدی سلامت، از جمله بیماری های قلبی، آسم و سرطان ریه شود. اگر جراحی دارید، ممکن است عوارض مربوط به سیگار کشیدن و بیهوشی را تجربه کنید. این به خصوص اگر شما دارای بیهوشی عمومی هستید - نوعی که باعث از بین رفتن آگاهی شما می شود.

اگر سیگار می کشید و جراحی می کنید، پزشکان بیهوشی توصیه می کنند قبل از این که سیگار را ترک کنید سیگار نکشید. همچنین مهم است که با متخصص بیهوشی پزشک خود در مورد سیگار کشیدن و نحوه تاثیر آن بر طرح مراقبت بیهوشی مواجه شوید.

چرا مهم است قبل از جراحی سیگار کشیدن را متوقف کنید؟

اگر سیگار می کشید، قلب و ریه ها به خوبی کار نمی کنند. در طول یا بعد از جراحی ممکن است دچار مشکلات تنفسی شوید و شما در معرض خطر ابتلا به پنومونی هستید. شما همچنین بعد از جراحی بیشتر به احتمال زیاد نیاز به یک دستگاه تهویه ای دارید که یک دستگاه برای شما نفس می کشد. علاوه بر این، سیگار کشیدن باعث کاهش جریان خون می شود که باعث بهبودی می شود، بنابراین برش جراحی بیشتر احتمال دارد که آلوده شود. از آنجا که سیگار کشیدن یکی از دلایل اصلی بیماری قلبی است، احتمال ابتلا به حمله قلبی در طول یا بعد از عمل افزایش می یابد.

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره تلفنی خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره ازدواج

مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره ازدواج تلفنی

چطوری میتونم کمک کنم؟

ممکن است دشوار باشد که باور کنید، اما ترک سیگار حتی روز قبل از عمل جراحی، خطر ابتلا به عوارض را کاهش می دهد. این به این دلیل است که بدن شما شروع به بهبود می کند و قلب و ریه ها شروع به کار بهتر می کنند، به محض خروج. سطوح نیکوتین و مونوکسید کربن - مواد شیمیایی ناسالمتی که در معرض دود سیگار قرار می دهید شروع به کاهش سریع می کنند و جریان خون را کاهش می دهند و احتمال مشکلات را کاهش می دهند.

  • مالیم گروه