مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

۲۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سئو در گوگل

مالیم گروه | چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۴ ق.ظ

سئو در گوگل

سئو در گوگل

سئو در گوگل به معنای حضور سایت شما دراولین صفحه گوگل است. گوگل متد ها و الگوریتم های متفاوتی از سایت شما را برای حضور سایتتان در صفحه اول مورد بررسی قرار می دهد.

سئو سایت هایی در گوگل دارای رتبه  قابل توجهی هستند که مدت زمان بیشتری فعالیت میکنند و از نکاتی که به افزایش رتبه سایتکمک میکند توجه وافری دارند. برای این کار حتما می بایست مشاوره خوب و تحقیقات لازم را در این زمینه داشته باشید.

چرا گوگل به سایت های سئو شده اهمیت زیادی میدهد؟

گوگل درجستجوی سایت هایی است که مطالب خوبی برای کاربران داشته باشد .نظر گوگل بر این است که اگر سایتی محتوای خوبی داشته باشد پس محتوای آن توسط سایت های دیگر کپی می شود و این سایت های کپی کننده از نظر گوگل برای کاربران مناسب نیستند و  نباید مورد توجه قرار گیرند.

سئو سایت در گوگل

نکاتی که میتواند به شما در این زمینه کمک کند:

2- مطالبی  را که بازدید کننده سرچ میکند در محتوای خود قراردهید

3- در سایت های مختلف لینک های مرجوع به سایتتان را بارگزاری کنید(فروم گزاری )

4- از ساختارهای جدید و منسوخ نشده در کدنویسی استفاده کنید

5- از تکرار متون غیر از کلید واژه بپرهیزید

6- تعداد کلمات  کمتر از 300 نباشد

7- به تکراری نبودن عنوان دقت کنید

سئو سایت در گوگل

اگر واژه ای بیش از 5 بار تکرار شود گوگل آن را تحت واژه کلیدی شما معرفی کرده و این تناقض موجب خشم گوگل خواهد شد.

می توان با استفاده از گوگل پلاس به بهبود رنک سایت کمک شایانی نمود به طوری که سایت شما در گوگل پلاس ایندکس شده و به راحتی توسط جستجو کاربر یافت می شود.

نکات دیگری نیز وجو دارد که با رعایت کردن آنها می توان سایت را به معنای واقعی بهبود بخشید. هم چنین کلمات( از و یا) را کمتردر محتوای خود استفاده کنیم.

  • مالیم گروه

رتبه و کارنامه قبولی رشته پرستاری آزاد

مالیم گروه | چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ق.ظ

رتبه و کارنامه قبولی رشته پرستاری آزاد

رتبه و کارنامه قبولی رشته پرستاری آزاد که پرستاری یکی از زیر شاخه های علوم پزشکی می باشد که هر ساله داوطلبان بسیاری برای تحصیل در این رشته در کنکور مربوط به آن شرکت می نمایند.

این مسئله به این دلیل است که رشته ی پرستاری بر خلاف گذشته پیشرفت های بسیاری داشته است و دیگر به مدرک معتبر دانشگاهی نیازمند است.

آموزش و ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری باعث می شود که ، افرادی که در این رشته تحصیل می کنند به سطح علمی بسیار مناسبی در این باره دست یابند و بتوانند بهتر با بیماران ارتباط بر قرار کرده و آن ها را از لحاظ روحی و جسمی تقویت نمایند . پرستاری از لحاظ اهمیت تفاوت بسیاری با پزشکی ندارد و شاید در برخی از موارد می توان آن را با اهمیت تر دانست زیرا آنها در طول روز مدت زمان بیشتری را با بیماران در ارتباط هستند.

رتبه لازم برای رشته پرستاری دانشگاه ازاد

دانشجویان می توانند به راحتی تا مقطع دکتری در این رشته به تحصیل بپردازند . این رشته در مقطع کارشناسی به عنوان پرستاری عمومی تدریس می شود ، ولی در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش های ، پرستاری ویژه ، داخلی ، مدیریت ، اطفال ، ویژه و روان پرستاری می باشد.

در دکتری نیز دانشجویان می توانند در گرایش های مختلفی مانند بافت شناسی، آناتومی و اپید میولوژی به ادامه تحصیل بپردازند.

نکته ی دیگر که می بایست آن را بیان نماییم این است که اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی درباره ی رشته ی پرستاری و کرایش های آن و همچنین زمان ثبت نام کنکور مربوط به آن دارید  می توانید با مشاورین گروه مالیم تماس بگیرید.

راهنمایی های آن ها استفاده نمایید و یا درباره ی دیگر رشته های مربوط به پزشکی اطلاعاات کسب نمایید.رتبه قبولی رشته پرستاری دانشگاه آزاد ۹۶ – ۹۷ نیز به زودی در سایت قرار می گیرد و اعلام خواهد شد.

  • مالیم گروه

یو پی اس صنعتی

مالیم گروه | چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ق.ظ

یو پی اس صنعتی

یو پی اس صنعتی

یو پی اس صنعتی و قیمت یو پی اس صنعتی و یو پی اس صنعتی یکی از مدل های گوناگون یو پی اس می باشد و همانگونه که از اسم آن پیداست برای مصارف صنعتی و کارخانجات به کار می رود.

این امر طبیعی است که یو پی اس هایی که در محیط های صنعتی به کار می روند با انواع معمولی آنها متفاوت باشند زیرا می بایست بتوانند توان مصرفی مناسبی را ذخیره کنند تا حداقل برق مورد نیاز دستگاه ها  به مدت 4 ساعت را تامین نمایند.

توان مصرفی در محیط های صنعتی در زمان استفاده از برق اضطراری می تواند گاها تا 500 کیلو ولت نیز می رسد به همین دلیل می بایست یو پی اس بسیار قدرت مندی برای این امر در نظر گرفته شود . این یو پی اس ها بسیار نیازمند مراقبت و نگهداری می باشند و باید محیط مناسبی برای آنها در نظر گرفته شود.

قیمت یو پی اس صنعتی

مهم ترین دلیلی که باعث می شود این یو پی اس ها فاراتل صدمه ببینند و از عمر آنها کاسته شود حرارت بسیاری است که در این دستگاه ها تولید می شود.

به همین علت محیطی که این دستگاه ها در آن قرار خواهند گرفت می باست بسیار خشک و خنک باشد . هم چنین در صورتی که چندین دستگاه وجود دارد هر کدام می بایست خنک کننده مربوط به خود را داشته باشد.

همچنین  می بایست کیفیت اسید و باتری نیز به صورت ماهانه بررسی شود تا در صورتی که مشکلی رخ داد سریعا پیگیری شود.

یکی دیگر از مواردی که در نگهداری یو پی اس صنعتی مورد توجه است ، سرویس این دستگاه ها به صورت دوره ای می باشد.

این امر باعث افزایش بهره وری و کارای سیستم نیز خواهد شد زیرا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی و خرابی ها جلوگیری خواهد کرد و به نوعی باعث کاهش هزینه ها نیز خواهد شد.

  • مالیم گروه

یو پی اس apc

مالیم گروه | چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ


یو پی اس apc

یو پی اس apc و نمایندگی فروش یو پی اس apc و یو پی اس دستگاهی است که تامین انرژی الکتریکی در زمان قطع برق را بر عهده دارد و هم چنین از ورود نویز به دستگاه ها جلوگیری کرده ومانع  آسیب رسیدن به دستگاه ها ی متصل شده خواهد شد.

یو پی اس به عنوان یک دستگاه واسط میان برق شهری و دستگاه های مصرفی قرار می گیرد و به این وسیله برق مورد نیاز شبکه را تامین می کند اهمیت یو پی اس را اینگونه می توان بیان نمود که در بسیاری از مکان ها قطع برق حتی به مدت زمان بسیار کوتاه چند دقیقه ای بسیار مشکل آفرین خواهد بود و می تواند خسارات بسیاری را به سیستم وارد نماید.

برای مثال شرکت هایی که به سیستم و شبکه ی خود احتیاج بسیاری دارند و این سیستم رایانه ای باید به صورت مداوم روشن بوده و کار کند ، بنابر این با قطع برق بدون شک عمل کار این شرکت مختل خواهد شد.

نمایندگی فروش یو پی اس apc

اغلب با توجه به قیمت یو پی اس ها افراد ضرورتی برای خرید آن نمی بییند ، اما ممکن است نوسانات برق و اختلالاتی که در جریان برق اتفاق می افتد و وارد سیستم می شود باعث خرابی تعدادی از دستگاه ها شده و هزینه ای را که به بار می آورد بسیار بیشتر از هزرینه ی خرید یک یو پی اس باشد.

بنابراین یکبار هزینه کردن برای خرید یک یو پی اس خیلی بهتر از هزینه کردن چند باره برای تعمیر وسایل دیگر می باشد.

یو پی اس ها دارای مدل های گوناگونی می باشند که یکی از مدل های معروف آن ای پی ای پی اس می باشد ، البته مدل های بسیار دیگری نیز وجود دارند که برای مثال می توان یو پی اس فاراتل را نام برد.

با توجه به امکانات ، توان ، قدرت و ظرفیت باتری که هر یو پی اس دارد قیمت آن متفاوت خواهد بود که بهتر است با توجه به نیازی که وجود دارد خریداری شوند .

  • مالیم گروه

باتری یو پی اس

مالیم گروه | چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ق.ظ

باتری یو پی اس

باتری یو پی اس برق مورد نیاز آنها را تامین می کند.یو پی اس ها معمولا در درون خود یک باتری دارند که در زمانی که جریان برق در حالت عادی است آن را شارژ می کنند و زمانی که برق قطع می شود و یا تغییراتی در ولتاژ صورت می گیرد این دستگاه به صورت خود کار برق مورد نیاز وسایل را تامین می کند و این تغییر حدود 2 میلی ثانیه طول خواهد کشید به همین دلیل است که وسایل الکترونیکی آن را متوجه نخواهند شد و به کار خود ادامه خواهند داد.

نمایندگی باطری ups

یو پی اس ها از نظر نحوه ی عملکرد به سه دسته تقسیم می شوند  که عبارتند از:آفلاین ، آنلاین  و لاین اینتراکتیو ، که هر کدام عملکرد خاص نسبت به خود را دارند.

یو پی اس apc: آنها از برق شهر استفاده می کنند و در زمان قطع برق ، وارد مدار می شوند و برق باتری را به برق مورد نیاز وسایل تبدیل می کنند.این مدل دارای کارایی و ویژگی های پایه ای می باشند.

مدل آنلاین و یا برخط:این مدل در واقع نسخه ی ارتقا یافته ی آفلاین است و علاوه بر زمان قطع برق در زمانی که نوسانات برق رخ می دهد نیز ، برق مورد نیاز دستگاه ها را تامین می کنند.

مدل لاین اینتراکتیو : این نوع از یو پی اس ها ولتاژ خروجی را در زمان عادی توسط یک ترانسفورماتور  تثبیت می کنند و در شرایط طبیعی  جریان خروجی پس از تصحیح و پاکسازی ورودی از هرگونه نویز و نوسان  تامین می شود.

  • مالیم گروه

ازدواج و اهمیت انتخاب درست

مالیم گروه | چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ق.ظ

ازدواج و اهمیت انتخاب درست

ازدواج و اهمیت انتخاب درست موضوعی است که از دیرباز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

دختران و پسران جوان عاقل حق دارند که آرزومند ازدواج باشند زیرا ازدواج ریشه در نیازهای اساسی و فطری انسان دارد و اگر سالم و موفقیت آمیز صورت گیرد به انسان بهره های فراوانی می بخشد.

مردان و زنان متاهل نسبت به افراد مجردعمری طولانی تر دارند.نتیجه یک پژوهش میزان مرگ در مردان مجرد 45تا 54 ساله را طی 10 سال 23 درصد و در مردان متاهل همان سن 11درصد گزارش کرده است.

برای دریافت مشاوره خانواده با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

احتمال مرگ بر اثر بیماری های قلبی و سایر بیماری ها در افراد مطلقه،بیوه،مجرد بیشتر از افراد متاهل است.مردان متاهل نسبت به مردان مجرد کمتر مستعد اعتیاد به الکل و در معرض رخدادهای ناگوار و بیماری هستند.افراد متاهل حتی دستگاه ایمنی سالم تری نیز دارند.

روان شناسان مثبت گرا که درباره شادکامی و به تعبیر رساتر،خوشبختی و کامروایی مطالعه و پژوهش کرده اند پیوند زناشویی و خانوادگی موفق و سالم را نیرومندترین منبع هیجان های مثبت،از جمله شادی های گذرا و شادکامی اصیل و پایدار می دانند.

برای دریافت مشاوره ازدواج وارد صفحه شوید.

ازدواج گاهی اوقات همانند یک غل و زنجیر محکوم شده و گاهی به عنوان عامل شادی همیشگی و پایدار ستایش می شود.هیچ یک از این توصیف ها مطلق نیستند اما بررسی های علمی و تجربی از دیدگاه دوم مبنی بر ازدواج عامل شادکامی پایدار بیشتر حمایت می کنند.

ازدواج برخلاف ثروت و پول زیاد داشتن که تاثیر اندک و کوتاه مدتی برخوشبختی افراد دارد با شادکامی انسان ها پیوندی با دوام و استوار دارد.ازدواج محافظ نیرومندی در مقابل مشکلات زندگی است.

ازدواج شکننده و آسیب رسان

تردیدی نیست که ازدواج خوب و سازنده بهره های فراوانی دارد که برخی از آن ها را به مدد پژوهش های علمی معاصر یادآور شدیم.به راستی اگر پایه ازدواج با عشق ،معنویت و همدلی گذاشته شود کانون گرم و مقدسی را شکل می دهد.

امروزه برخلاف گذشته پس از خواندن خطبه عقد و به ویژه پس از آن که دختر و پسر جوان زیر یک سقف قرار گرفتند لرزه های پرخاشگری ،نارضایتی،بدبینی و ناامنی،ارکان خانواده را تکان می دهد و زن و شوهر را تا مرحله جدایی پیش می برد.

کسانی که با هم ازدواج می کنند در کمتر از دو سال به سه گروه تقسیم می شوند: یا طلاق می گیرند یا در آشفتگی و نابسامانی به سر می برند یا با خرسندی و شادکامی به رشد و بالندگی خود ادامه می دهند.

  • مالیم گروه

منابع وکالت ۹۷

مالیم گروه | دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ق.ظ

منابع وکالت ۹۷

منابع وکالت ۹۷

منابع وکالت ۹۷ : رشته ی حقوق و وکالت یکی از رشته های بسیار پرطرفدار است که در بسیاری از دانشگاه های کشور تدریس می شود و افراد بسیاری علاقه مند به فعالیت در این حوزه می باشند .

طبق قوانین افرادی می توانند در حوزه ی وکالت به فعالیت بپردازند که دارای پروانه وکالت باشند . همچنین افراد می بایست دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته ی حقوق و فقه اسلامی یا فقه باشند که مورد دانشگاه های داخل و یا خارج کشور باشد .

بنابراین داشتن مدرک کارشناسی در حوزه ی حقوق و علوم مرتبط به آن یکی از شروط برای گرفتن پروانه وکالت است . برای اینکه متقاضیان بتوانند به عنوان وکیل شروع به فعالیت نمایند که  بتوانند در آزمون وکالت قبول شوند .  متقاضیانی که می خواهند در این آزمون شرکت نمایند می توانند از منابع وکالت ۹۷ استفاده نموده و این کتاب ها را مطالعه نموده تا بتوانند در این آزمون موفق شوند .

دسته بندی منابع وکالت۹۷

البته منابع موجود شاید برای تمامی افراد مناسب نباشد و هر فرد می بایست با توجه به ضریب هوضی و سطح علمی خود از منابع استفاده نماید و اگر نیاز به مطالعه بیشتری دارد می تواند از کتب دیگر نیز استفاده نماید .

برای مشاهده منابع ازمون وکالت کلیک کنید

برخی از منابع آزمون وکالت عبارتند از :

  1. حقوق مدنی : قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی نوشته دکتر کاتوزیان ،  کتاب قواعد عمومی قراردادها نوشته دکتر صفایی ، کتاب مسئولیت مدنی به تالیف دکتر رحیمی و صفایی .

قوانین خاص : قانون روابط موجر و مستاجر سال های ۵۶ و ۷۶ ، قانون مسئولیت مدنی ، قانون اوقاف و امور خیریه ، قانون تملک آپارتمان ها

  1. آیین دادرسی مدنی : قانون آیین دادرسی مدنی ، دوره بنیادین دکتر عبداله شمس ،

قوانین خاص : قانون حمایت خانواده ، قانون اجرای احکام مدنی ، قانون شورای حل اختلاف ، قانون دیوان عدالت اداری.

  1. حقوق تجارت : قانون تجارت ، ساده ساز حقوق تجارت دکتر دمرچیلی ، تجارت ۳ دکتر کورش کاویانی

قوانین خاص : قانون صدور چک ، قانون تصفیه امور ورشکستگی

  1. آیین دادرسی کیفری : قانون آیین دادرسی کیفری ، نکته ها در آیین دادرسی کیفری دکتر علی خالقی ، دو جلدی آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی

قوانین خاص : قانون تشکیل

  1. حقوق جزا : قانون مجازات اسلامی مصوب ۹۲( و بخش تعزیرات قانون مجازات مصوب ۷۵) ، سه جلدی حقوق جزای عمومی دکتر اردبیلی ، سه جلدی حقوق جزای اختصاصی دکتر میرمحمد صادقی

قوانین خاص : قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس، ارتشا و کلاهبرداری ، قانون جرایم رایانه‌ای

  1. اصول فقه : اصول فقه دکتر ابوالحسن محمدی

برای ارتباط با مشاوره تحصیلی مالیم گروه فقط از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

  • مالیم گروه

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مالیم گروه | سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ق.ظ

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره خانواده به صورت آنلاین یکی از انواع مشاوره خانواده اینترنتی رایگان محسوب می شود.در مشاوره خانواده به صورت آنلاین شما با یک مشاور به صورت آنلاین تماس برقرار می کنید و سوالات و جواب ها میان شما رد و بدل می شود.

در مشاوره خانواده به صورت آنلاین کلیه شرایط همانند حضور در دفتر مشاوره خانواده است ولی فقط مکان متفاوت است.

یک مشاوره خانواده خوب باید بتواند با مراجعه کننده رابطه خوبی برقرار کند و مراجعه کننده باید نسبت به اعتماد کامل داشته باشد تا بتواند کلیه مسائل خود را برای او بازگو کند.

در مشاوره خانواده به صورت آنلاین شما می توانید با مشاور مدنظر خود صحبت کنید.از مزیت های اصلی این روش این است که نیاز به گرفتن نوبت نیست و به دنبال آن از هدر رفتن وقت جلوگیری می شود.

مرکز مشاوره خانواده به صورت آنلاین

از دیگر مزیت های خدمات مشاوره ای این است که مشاوره خانواده آنلاین رایگان ارائه می شود.برای برخورداری از این نوع مشاوره باید ابتدا به وب سایت مربوط به مرکز مشاوره مراجعه کرده و در قسمت ارتباط آنلاین ارتباط مستقیم برقرار کنید.

از مزیت های مشاوره خانواده به صورت آنلاین می توان به در دسترس بودن مشاور در هرساعت از شبانه روز اشاره کرد.

از نکات دیگر اگر امکان دسترسی مستقیم به مشاور خوب را ندارید می توانید از طریق فضای مجازی به مشاور مدنظر خود متصل شوید.

در صورتیکه به اینترنت و شبکه مجازی دسترسی ندارید می توانید از خدمات مشاوره خانواده تلفنی استفاده کنید.کافی است تنها با شماره ای که در وب سایت ها قید شده است تماس حاصل نمایید.

مشاوره خانواده در حوزه های مختلفی فعالیت می کند از جمله مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره زناشویی ، مشاوره جنسی ، مشاوره کودک و…
فقط کافی است با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید و نوع درخواست خود را بیان کنید.ما در مالیم برآنیم که با بهره مندی از متخصصین مشاوره خدمات شایانی به شما ارائه دهیم.

  • مالیم گروه

مشاوره تلفنی روابط زناشویی

مالیم گروه | سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

مشاوره تلفنی روابط زناشویی

مشاوره تلفنی روابط زناشویی :شروع یک زندگی مشترک موفق باید از ابتدا بر اساس چند ویژگی که پیش برود. در بیشتر مواقع  زوجین روابط زناشویی را بدون هیچ برنامه ریزی انجام می دهند و بهمشاوره روابط زناشویی توجهی ندارند و بر این باورند که رابطه ای عاشقانه را انجام می دهند.

شما در ابتدا باید این را بدانید که روابط زناشویی جز بخش مهم و اصلی زندگی زناشویی است و باید دوطرف از این بخش زندگی زناشویی خود کاملا اخساس رضایت کنند و اگر چنین نشود ممکن است زندگی مشترکشان را دچار سردی کند.اما با مشاوره و آموزش به سمت بهبودی پیش می رود.

مشاوره روابط زناشویی با ارائه نکات در خصوص رفتارها  و یادگیری مسائل زناشویی به شما آموزش های کامل را می دهند.این آموزش ها و نکات با برسی شخصت و خصوصیات رفتاری و آرامش هنی و در نظر گیری تمام جوانب داده می شود.

مشاوره و نکات مهم روابط زناشویی

با این آموزش ها و نکات زوجین نسبت به احساس رندگی جنسی خود آگاهی و شناخت بیشتری پیدا می کنند و اشتباهات خود را تصحیح می کنند . گاهی ندانسته و بی برنامه بودن و بر اثر عدم آموزش و توجه نسبت به روابط جنسی ،ممکن است زندگی مشترکی که تازه شکل گرفت و ذوق و احساسات نسبت به روابط زناشویی که یکی از مهمترین دلایل یک زندگی مشترک موفق است مانند یک شمعی بسوزد و خاموش شود.

برای کسب راهنمایی در مورد روابط درست زندگی مشترک بر مرکز مشاوره روابط زناشویی کلیک کنید

ما به کسانی که دچار سردی در روابط زناشویی شدند و احساسات و تفکرات نادرستی در ذهنشان شکل گرفته پیشنهاد می کنیم با یک مشاوره روابط زناشویی مشورت کنند.اما خیلی از زوجین این مسائل را نادیده می گیرند و یا به هر دلیلی از مراجعه ب مشاور اجتناب میکنند.اما می توانند مشکل خود را غیر حضوری با مشاور مطرح کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک زندگی مشترک موفق می توانید با مشاوره زندگی مشترک مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.

  • مالیم گروه

مشاوره پسر نوجوان

مالیم گروه | سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ق.ظ

مشاوره پسر نوجوان

مشاوره پسر نوجوان یکی از مسائلی  که والدین باید بسیار به آن توجه داشته باشند عبور از مرحله کودکی و رسیدن به مرحله نوجوانی و بلوغ است و باید سعی نمایند تمایزاتی که در رفتار او به وجود می آید را به خوبی درک کنند.

مسئله ی دیگر این است که آنها نباید این انتظار را داشته باشند که فرد دیگر مانند زمان کودکی خود به رفتارهای آنان واکنش نشان دهد و اگر این مسئله به درستی کنترل نشود ممکن است باعث ایجادمشکلات روجی و روانی در فرد شود.

برای دریافت مشاوره کودک با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد که پدر و مادر ممکن است بیشتر از هر دوست نابابی و یا جامعه رفتارهای نادرست و پر خطر را به فرزندان خود بیاموزند.

بنابر این در ابتدا باید والدین سعی نمایند که از رفتارهای نادرست در جلوی فرزندان خود داری نمایند.

برای مثال بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است درصد بسیار بالایی از نوجوانان که به سمت مواد مخدر و یا سیگار کشیده شده اند ، استفاده از آن را در خانه از والدین یاد گرفته اند.

این مسئله به این معنا نیست که پدر یا مادر فرزند را مجبور به استفاده کرده است بلکه کشیده سیگار یا استفاده از موا مخدر در خانه باعث شده است فرزند نحوه استفاده را بیاموزد. نمی شود این انتظار را داشته باشیم که فرزند خود را در محیطی آلوده قرار دهیم ولی به او آسیبی نرسد.

همچنین باید سعی نمایید از رذایل اخلاقی مانند ناسزا گفتن ، دروغ ، خشم و عصبانیت جلوی فرزندان پرهیز نمایید.

با کمی دقت در انجام امور تربیتی می توانید آینده خوبی را برای فرزندان خود رقم بزنید.

اگر رفتارهایی که توسط فرزندانتان صورت می پذیرد برای شما قابل درک نمی باشد و نمی توانید به خوبی با آنها ارتباط  برقرار کنید،حتما از افرادی که در این راه اطلاعات کافی دارند کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره فرزند پروری وارد صفحه شوید و با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

  • مالیم گروه