مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

مشاوره تلفنی کنکور

مالیم گروه | جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

مشاوره تلفنی کنکور

مشاوره تلفنی کنکور مشاوره تلفنی کنکور این امکان را برایتان فراهم می آورد که بتوانید با تماس با مشاوران موضوع خود را بیان کرده تا مشاوران بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

مشاوره تحصیلی هم می تواند از طریق حضوری  هم از طریق تلفنی باشد . مردم می توانند خیلی راحت در هر مکانی از طریق تلفن مشاوره بگیرند .

برای  مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید.

مشاوره برای مقطع کاردانی ، کارشناسی، کارشناسی ارشد ، دکتری و انتخاب رشته می باشد علاقه مندان برای گرفتن مشاوره می توانند با مشاوران تحصیلی تماس بگیرند برای انتخاب رشته در هر مقطع تحصیلی و از آنها راهنمایی بگیرند.

مشاوران تحصیلی مالیم با ارائه مشاوره تحصیلی به شما علاقه مندان برای انتخاب رشته در هر مقطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری به شما کمک کرده و شما را در این زمینه راهنمایی کنند . افراد با تماس در هر مکانی می توانند به راحتی مشاوره بگیرند .برای مشاوره کنکور با تماس با مشاوران مالیم می توانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنند .

  • مالیم گروه

مشاوره تحصیلی

مالیم گروه | جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ب.ظ

بهترین مشاوره تحصیلی برای کنکور

مشاوره تحصیلی  مختصه  و برای دانش آموزان دوره متوسط می باشد که در کسانی که در هنگام ورود به دانشگاه هستند و یا کنکوری ها می باشد مشاوره تحصیلی برای راهنمایی  و دیدی باز و چگونگی حق انتخاب براساس تجارب قبلی به موفقیت است مشاوره تحصیلی از قبیل نوع رشته محل تحصیل در آن رشته و دانشگاههای مد نظر که یک مشاوره تحصیلی وظیفه آن را برعهده دارد.

اگر بدنبال بهترین مشاوره تحصیلی برای کنکور هستید کلیک کنید.

در خدمات مشاوره ای مشاور می توانید تا رابطه دوستانه ای برقرار کند تا دانش آموز راحت تر بتواند مشکلات خود را القا کند اما ی نکته بسیار مهم در هرگز مشاوره ای را برای اینکه در صدردصد برای فرد بگیرد

در واقعه یک مشاوره خوب تمام تلاش خود را دارد که با هم اندیشی مناسب و بررسی مشکلات فعلی بهترین و درست ترین را با علاقه به دانش آموز و یا دانشجو نشان دهد تا بتواند با ذهنی باز مسیر هدف خود را مشخص نماید در واقع یک مشاور با تکیه بر توان و تخصص فردی حرف میزند و میتواند زمینه ساز ذهنیت برای یک فرد باشد

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

یک مشاور تحصیلی باید توانایی های داشته باشد مشاور باید به تمامیه از تمام فصول کتابها سررشته داشته باشد با این نگرش میتواند دانش آموز را بهتر همیاری کند در مشاوره را دارد.

اگر دانش آموزی از نظر روحیه و انگیزه سطح پاینی داشته باشد مشاور باید این موانع را برطر ف کند اما نکته ای قابل توجه این است ک مشاوره تحصیلی خود چندین شاخه را دارد از جمله مشاوره در حوزه افت،مشاوره تحصیلی تلفنی است.

برای کاهش اضطراب و استرس برای چگونگی نحوه خواندن در شب امتحان و موقعیت های حساس مشاوره در خوده مدارس براساس شناخت مشاوره شغلی و مشاوره برای تست زنی و  انتخاب شغل مورد نظر برای آینده بنابراین مشاوره سطح آگاهی فرد را بالا می برد جهت تصمیمی درست در راستای موفقیت به اهداف شغلی و تحصیلی هر فرد در اینده است.

برای کسب مشخصات بیشتر با کارشناسان مالیم تماس حاصل فرمایید.

  • مالیم گروه

نحوه انتخاب رشته صحیح دانشگاه سراسری

مالیم گروه | پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ب.ظ

نحوه انتخاب رشته صحیح دانشگاه سراسری

نحوه انتخاب رشته صحیح دانشگاه سراسری در مقاله قبل در مورد نحوه انتخاب رشته صحیح دانشگاه آزاد توضیحاتی ارائه دادیم که امیدواریم تا حدودی توانسته باشیم شمارا در این مسیر کمک کنیم.
حال به نحوه انتخاب رشته صحیح دانشگاه سراسری میپردازیم.داوطلبان دانشگاه سراسری نسبت به انتخاب رشته خود بسیار حساس اند وهمیشه بدنبال بهترین ومطمئن ترین روش های انتخاب رشته هستند.به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم با کمک مشاوران زبده مالیم گروه نحوه انتخاب رشته صحیح را به شما ارائه دهیم.

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کلیک کنید.

برخلاف دانشگاه ازاد که ابتدا شما انتخاب رشته میکنید وبعد امتحان میدهید،در دانشگاه سراسری شما ابتدا در آزمون ورودی شرکت کرده وبعد از اعلام نتایج نوبت به انتخاب رشته میرسد.در این حالت شما از نتیجه آزمون خود آگاهید وبا خیال راحت انتخاب رشته میکنید.
این امر کمک فراوانی در انتخاب رشته به شما میکند.چرا که میتوان از نتایج کار داوطلبین سال گذشته که رتبه ای مشابه ما داشتند استفاده کرد.
برخلاف دانشگاه آزاد که ما با محدودیت مواجه هستیم،در انتخاب رشته دانشگاه سراسری ما مجاز به یکصد انتخاب هستیم.به همین جهت انتخاب رشته دانشگاه سراسری در ظاهر آسان نشان میدهد.

تاثیر اولویت در انتخاب رشته ارشد

در انتخاب رشته دانشگاه سراسری ارزش هریک از انتخاب ها برابر است بطور مثال اگر شما انتخاب های خود را از روی اشتباه جابجا وارد کنید از ارزش انتخاب رشته شما کاسته نمیشود.این موضوع سبب میشود که انتخاب رشته دانشگاه سراسری بسیار عادلانه و منطقی به نظر برسد.
حال به بررسی نحوه انتخاب رشته صحیح میپردازیم
ابتدا برای هر اولویت بندی باید رتبه خود را مدنظر قرار دهید.سپس باید رشته هایی را وارد کنید که کمترین احتمال ممکن برای قبولی شما در آن ها است.به قول معروف رویایی ترین شرایط را برای خود رقم بزنید.بهتر است حدود ۳۰ انتخاب شما در بخش قرار گیرد.البته دانشگاه های مورد نظر را نیز بررسی کنید تا رشته خوب ولی دانشگاه بی کیفیت قبول نشوید.

شما می توانید برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کلیک کنید.
در بخش دوم انتخاب های خود را براساس احتمال بالای قبولی سازمان دهی کنید.در این بخش منظور رشته هایی است که اگر شانس باشما یار باشد در این رشته ها قبول میشوید.
بخش دیگر انتخاب های مربوط به رشته هایی باشد که احتمال قبولی شما در آن ها بسیار بالاست.
باقی انتخاب های خود را در زمینه رشته هایی انجام دهید که بطور حتم در آن ها قبول میشوید.
برای کسب اطلاعات و مشاوره های تخصصی با تماس بگیرید.

  • مالیم گروه

نکات مشاوره ای کنکور

مالیم گروه | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۳۸ ب.ظ

نکات مشاوره ای کنکور

نکات مشاوره ای کنکور همیشه این را به خاطر داشته باشید که هدف شما چه بوده و به چه هدفی می خواهید دست پیدا کنید مهمترین نکته هدف است اگر شما هدف بزرگی نداشته باشید بی انگیزه می شوید هدف راه را برای شما مشخص می سازد بنابراین با یاد آوری هدف شما با انگیزه به راه خود ادامه می دهید.

برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی کلیک کنید.

داشتن هدف بزرگ شما را از سردرگمی رها می کند و شما یک مسیر معین را در پیش می گیرید.

در بالا از انگیزه صحبت کردیم نکته دیگر داشتن انگیزه فردی می باشد یعنی اگر شما انگیزه برای درس خواندن نداشته باشید و بی تفاوت باشید بیخیال ادامه تحصیل شوید.

زیرا انگیزه مهمترین بخش برای رسیدن به هدف است بدون انگیزه نمی توانید به هدف برسید و وسط مسیر هدف  را رها می کنیدنقش مشاور را در این زمینه دست کم نگیرید شما می توانید در این مورد با مشاور حرفه ای صحبت کنید شاید بتواند راه حل مناسبی برای این موضوع بیابد.

نکته بعد که حائز اهمیت است میل و رغبت شما به درس و مطالعه است اگر شما تمایل به درس خواندن ندارید و تنبلی می کنید درس و دانشگاه را فراموش کنید اما اگر از افرادی هستید که به مطالعه و درس خواندن علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا به یک مشاور عالی مراجعه کنید و با یک برنامه ریزی و زمان بندی مناسب به همراه میل و رغبت خود به هدف بزرگتان برسید.

نکات یک مشاوره خوب

برنامه ریزی و زمان بندی را فراموش نکنید زیرا اگر برنامه ریزی برای دروس خود نداشته باشید نمی توانید به همه ی دروس برسید در این مرحله بهتر است از دروسی که برایتان مشکل و سخت است شروع کنید سختی ها را پشت سر بگذارید زیرا در اول راه انرژی و رغبت زیادی وجود دارد پس بهتر است  از دروسی که برای شما سخت تر است شروع کنید.

سعی کنید تا آخر مسیر انگیزه و انرژی خود را حفظ کنید اگر گاهی بی انگیزه شدید و رغبت خود را از دست دادید می توانید با مراجعه به مشاور و در میان گذاشتن این موضوع آن را بر طرف کنید.

برای دریافت مشاوره آنلاین رایگان کلیک کنید و یا برای تماس با مشاوره برای افراد پشت کنکور تماس حاصل فرمایید.

زمان بندی نکته بسیار مهمی به شمار می رود زیرا زمان که از دست برود دیگر بر نمی گردد بر اساس یک زمان بندی متناسب شما می توانید از هر لحظه به درستی استفاده کنید قطعاً نباید تمام ساعات را برای مطالعه صرف کنید بهتر است زمانی را برای استراحت و تغذیه مناسب بگذارید تا انگیزه شما تا پایان مسیر ثابت بماند و یا افزایش یابد.

برای مشاوره تحصیلی با مشاوران مالیم تماس حاصل بفرمایید.

  • مالیم گروه

مشاوره انتخاب رشته کنکور

مالیم گروه | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۸ ب.ظ

مشاوره انتخاب رشته کنکور

مشاوره انتخاب رشته کنکور پس از ثبت نام در کنکور و تلاش و زحمت فراوان شما برای کنکور و بعد از پشت سر گذاشتن بزرگترین مرحله که روز آزمون می باشد مهمترین مرحله فرا می رسد که انتخاب رشته می باشد.

برای بدست اوردن بهترین مشاوره تحصیلی برای کنکور کلیک کنید.

بعد از آزمون در تاریخ مقرر که از سایت سازمان سنجش اعلام می شود با ورود به این سایت و دادن اطلاعات شخصی خود می توانید نتایج آزمون خود را ببنید و کارنامه نهایی از طریق همین سایت مالیم گروه منتشر می شود پس از دریافت کارنامه نهایی و نتایج آزمون نوبت به انتخاب رشته می رسد که مهمترین تصمیم گیری در این مرحله می باشد.

مشاوران می توانند در این مرحله به شما کمک کنند تا بتوانید انتخاب رشته درستی داشته باشید . با داشتن اطلاعات کارنامه و نتایج آزمون شما و بررسی نمرات و درصد هایی که در کارنامه درج شده است و داشتن سهمیه و یا نداشتن سهمیه بهترین انتخاب رشته را برای شما انجام دهند.

راهنمای انتخاب رشته

پس در این صورت شما باید برای این تصمیم مهم دقت کنید و بهترین مشاور را انتخاب کنید زیرا این تصمیم سرنوشت ساز می باشد و آینده شما را تعیین می کند شما می توانید یک مشاور خوب انتخاب کنید تا بهترین رشته را نسبت به رتبه ای که آورده اید داشته باشید یا می توانید سهل انگاری کرده و یک مشاور بی تجربه را برای انتخاب رشته در نظر بگیرید که در این صورت آینده خودتان را به مخاطره انداخته اید.

برای مشاوره تحصیلی و انتخاب شغل مناسب با مشاوران ما مشورت کنید

انتخاب رشته در کارشناسی در رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی و در دوره کاردانی ، کارشناسی ارشد با هم متفاوت هستند پس باید این موضوع را هم در نظر بگیرید زیرا ممکن است هر مشاوری در یکی از این زمینه ها مهارت داشته باشد . شما می توانید از مشاوره انتخاب رشته به صورت اینترنتی بهره بگیرید با ارتباط با سایت مالیم و مشاوره با مشاوران گروه مالیم به صورت رایگان انتخاب رشته کنید.

انتخاب رشته تجربی

این صورت بهترین مشاور را برای خود دارید همچنین می توانید از برنامه انتخاب رشته مجازی و با وارد کردن رتبه و اطلاعات کارنامه خود از وضعیت قبولی در رشته های مورد علاقه تان با خبر شوید به این صورت که این برنامه با مطابقت دادن رتبه و امتیازات شما با سال گذشته و اینکه این افراد با همین رتبه در چه رشته هایی قبول شده اند شما را از وضعیت قبولی در انواع رشته ها را مشخص می شازد .

برای مشاوره انتخاب رشته با مشاوران مالیم در ارتباط باشید .

  • مالیم گروه

مشاوره تحصیلی تلفنی

مالیم گروه | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۱۷ ب.ظ

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی اغلب افراد حین تحصیل در هر مقطعی ممکن است دچار مشکل شوند دانش آموزان در مقطع تحصیلی ممکن است که برای تمامی افراد که مد نظر می باشد افت تحصیلی داشته باشند با کمک مشاور می توانند علت را ریشه یابی کنند و آن را بر طرف کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید:

مشاوره تحصیلی تلفنی

دانش آموزان برای آماده شدن در زمان باقی مانده برای کنکور کارشناسی می توانند از مشاور کمک گرفته و برنامه ریزی و زمان بندی مناسب دریافت کنند تا برای کنکور آماده شوند و به بهترین روش که به نتیجه  مشاوره تحصیلی در هر مقطعی متفاوت می باشد دانش آموزان می توانند با تماس تلفنی با مشاوران بهترین برنامه را برای کنکور دریافت کنند.

یک مشاوره کنکور آنلاین خوب می تواند برایتان سرنوشت ساز باشد . برای انتخاب رشته می توانید مشاوره بگیرید اگر مشاور خوبی را انتخاب کرده باشید می تواند با انتخاب رشته درست آینده شما را تحت تاثیر قرار دهد آینده تحصیلی ، آینده شغلی ، ازدواج و …

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

مشاوره تحصیلی تلفنی به صورت رایگان به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت هزینه به راحتی در منزل خود مشکلاتتان را به بهترین نحو ممکن حل کنید که اینکار فقط با بهربری و با همکاری با یک مشاوره خوب و عالی که بتوانید سوالات خود را بر طرف کنید مشاوره تلفنی فقط برای برنامه ریزی و زمان بندی نمی باشد  شما می توانید سوالات خود را با مشاوران در میان بگذارید تا آنها بهترین پاسخ را به شما بدهند .

ممکن است برخی از افراد با نزدیک شدن به زمان کنکور دچار اظطراب و استرس شوند که در این صورت مشاوران می توانند به کاهش استرس کمک به سزایی داشته باشند شما می توانید برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مالیم تماس حاصل بفرمایید.

برای مشاوره تلفنی کنکور کلیک کنید

می تواند به صورت تلفنی باشد و شما می توانید با تماس با مشاور از یک برنامه ریزی و زمان بندی مناسب که مشاور در اختیار شما قرار می دهد به خوبی برای کنکور آماده شوید نمی توان تاثیر مشاور را نادیده گرفت اکثر افراد نقش مشاور را موثر دانسته اند.

این امکان برای افراد وجود دارد که به راحتی در هر نقطه ای با تلفن مشاوره بگیرند گروه مالیم این امکان را برای شما فراهم آورده است که در هر زمانی با تماس با مشاوران مالیم بهترین مشاوره و برنامه ریزی را دریافت کنید.

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کلیک کنید.

مشاوران مالیم با ارائه برنامه ریزی و زمان بندی مناسب شما را به اهدافتان نزدیک می کند و میتواند یار و همراه خوبی برای شما متقاضیان باشد . مشاوره تحصیلی در هر مقطعی از جمله کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری می تواند نقش مهمی در ادامه تحصیل شما خواهد داشت .

برای مشاوره کنکور با گروه مالیم تماس حاصل بفرمایید.

  • مالیم گروه