مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

مشاوره خانواده تلفنی

مالیم گروه | چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۰ ب.ظ

مشاوره خانواده تلفنی 

علی ناییج و سید محسن موسوی بعنوان موسسین گروه مشاوران مالیم در مرکز مشاوره خانواده گروه مالیم اشاره می کنند با توجه به آمار زیاد طلاق و از هم پاشیده شدن خانواده ها مشاوره خانواده تلفنی از مهم ترین شغل ها در جامعه امروز به حساب می آید. مشاوره خانواده در واقع شاخه از روان درمانی برای بهبود روابط افراد خانواده است . که فعالیت آن به دو صورت هست: پیشگیری و درمان.

 

مشاوره خانواده برای پیشگیری

خیلی از زوجین بدون شناخت کامل و قبلی از یکدیگر ازدواج می کنند که این امر باعث می شود بعد از ازدواج و در طول زندگی تازه شناخت از یکدیگر پیدا کنند و نقاط قوت و ضعف همسر خود را بشناسند و زمانی که کاملا دیر شده است تازه تفاوت های اخلاقی را بین خود پیدا کنند که به هیچ وجه نمی توان آن تفاوت های اخلاقی را کاهش داد یا از بین برد برای همین خانواده رو به تباهی می رود و سر انجام منجر به طلاق می شود.

 

 به همین منظور توصیه می شود که قبل از ازدواج زوجین به مشاوره های قبل از ازدواج مراجعه کنند زیرا اولا مشاوره ازدواج تلفنی به عنوان یک شخص سوم که در گیر عواطف نیست به موضوع نگاه می کند که این امر باعث می شود عیب ها و تفاوت هایی را ببیند که خود زوجین نسبت به آن بی تفاوت اند از طرفی مشاوره روانشناسی تلفنی خانواده به دلیل تجربه هایی که داشته می تواند تشخیص دهد که آیا این تفاوت های کشف شده می تواند مشکل ساز باشد یا نه یا بعدا رفع می شود یانه.

 

مشاور خانواده برای درمان

خیلی از دعوا ها و اختلافات زوج های امروزی قابل حل است و تنها چاره آنها طلاق نیست . زوج ها باید برای پایدار نگه داشتن خانواده خود تمام تلاش خود را بکنند و گام نهایی آنها طلاق باشد. برای اینکه زوجین بتوانند اختلافات بین خود را به صحیح ترین روش ممکن حل کنند باید حتما به فردی مراجعه کنند که هم در این زمینه باتجربه باشد هم دانش کافی داشته باشد تا بتواند بهرین راه حل ها را ارائه دهد.

 

اهمیت مشاوره برای خانواده

برای همه افراد در طول زندگیشان ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که خود به تنهایی نتوانند آن را حل کنند و نیازمند مشاوره و مشورت با دیگران باشند. همچینین قرآن کریم و همینطور پیامبر هم بارها به این مسئله یعنی مشورت کردن اشاره کردن و اهمیت این موضوع را یاد آور شده اند. مشورت کردن باید با فردی انجام شود که بهترین راه حل ها را  دارد و می تواند بهترین مشورت ها را به شما بدهد. در گذشته با بزرگان و ریش سفیدان هر خانواده مشورت می شد که گاه مشورت با آن ها پاسخ گو بود گاه نه.

 

 زیرا اطلاعاتی که آنها داشتند تجربی بود و در برخی از مسائل اطلاعات کافی و تجربه کافی نداشتند. اما امروزه با توجه به اهمیت پیدا کردن امر مشاوره و روشن شدن اهمیت آن بر همگان افرادی هستند که در این راه مطالعه کرده اند و تحصیلات خود را در این راه گذاشته اند. مشاوره خانواده می توانند شما را بهتر از هرکسی در مشکلاتتان یاری کنند و بهترین راه حل ها را برای حل مشکلتان به شما ارائه دهند.

 

مشاوره طلاق

طلاق در جامعه امروزه جزء بزرگترین مشکلات و معضل های آن جامعه به شمار می رود. امروزه امار طلاق در جوامع به طور باور نکردنی افزایش یافته به طوری که هر جامعه برای پایدار نگه داشتن خانواده های خود اقدامات زیادی انجام می دهد. یکی از مهم ترین اقدامات هر جامعه مشاوره برای طلاق است.

 

اقدامات مشاوران برای طلاق

تصمیم به طلاق به دلیل های زیادی انجام می شود از جمله دخالت والدین زوجین در زندگی آنها ، خیانت یکی از زوجین، ناتوانی در آوردن بچه ، شکاک بودن و … . این عوامل ممکن است ثبب شود تا افراد بدون تامل و مشورت و از روی عصبانیت و نارحتی بدون درنگ تصمیم به طلاق بگیرند. خیلی از مشکلات آنها با مراجعه به مشاوره کودک تلفنی ممکن است حل شود و خیلی از آنها ممکن است درمان شود به همین خاطر توصیه می کنند که قبل از ازدواج به مشاوران مراجعه شود.

 

  • مالیم گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.