مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

20 مطالعه برای بهبود حافظه خود

مالیم گروه | يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ

20 مطالعه برای بهبود حافظه خود

ما مغزها و اینترنت را برای بهترین هک های مطالعه از بین بردیم تا مغز شما به یادگیری اطلاعات سریع تر و آسان تر کمک کند و در نهایت به شما در انجام امتحانات کمک می کند.

1. پیش از آزمون بروید

ثابت شده است که ورزش می تواند حافظه و قدرت مغز شما را افزایش دهد. تحقیقات انجام شده توسط دکتر چاک هیلمن از دانشگاه ایلینوی شواهدی ارائه می دهد که حدود 20 دقیقه تمرین قبل از امتحان می تواند عملکرد را بهبود بخشد.

هک برای امتحانات مطالعه کنید

2. به جای خواندن ساده، بلند صحبت کنید

اگر چه این ممکن است شما را کمی دیوانه نگاه کنید، به آن بروید! شما شگفت زده می شوید که چقدر بیشتر می توانید به یاد داشته باشید زمانی که آن را با صدای بلند گفتید. هشدار : این را در یک کتابخانه شلوغ نکنید!

روش های مطالعه

3. با خود درمان کنید

راه های بسیاری برای ادغام یک سیستم پاداش در عادات خود وجود دارد، بنابراین شما یاد می گیرید که چگونه به طور موثر برای متحانات مطالعه کنید. در اینجا یک راه ساده برای ایجاد انگیزه برای مطالعه با Gummy Bears است:

مطالعه سیستم پاداش هک

4. آنچه را آموخته اید آموزش دهید

بهترین روش برای تست اینکه آیا شما واقعا چیزی را درک می کنید این است که سعی کنید آن را به شخص دیگری آموزش دهید. اگر شما نمیتوانید کسی را به گوش دادن برسانید ، قضیه فیثاغورس را توضیح دهید ، چرا یک کلاس از حیوانات پر از تدریس ندارید!

چگونه برای تحصیل برای امتحانات

تازه ترین تحقیقات در روزهای پایانی

به GoConqr بپیوازید و به گروههای مطالعه دسترسی خواهید داشت که در آن دانش آموزان از سراسر جهان اسرار خود را برای نتایج بهتر تحصیلی به اشتراک می گذارند

5. ایجاد انجمن های روانی

توانایی ایجاد اتصالات نه تنها ساده تر برای به یاد آوردن اطلاعات است، بلکه سوخت خلاقیت و هوش است . استیو جابز، معروف گفت: " خلاقیت فقط اتصال چیزهاست. هنگامی که شما از افراد خلاق می پرسید چطور آنها را انجام دادند، احساس گناه می کنند؛ زیرا واقعا این کار را انجام ندادند، آنها فقط چیزی را دیدند ".

نقشه های ذهن یک راه آسان برای اتصال ایده ها با ایجاد یک نمای کلی بصری از اتصالات مختلف است. برای یادگیری اینجا در مورد مزایای استفاده از نقشه های ذهنی بیشتر بخوانید .

هک های مطالعه: ایجاد انجمن های روانی

6. رسم نمودار

نمودارها به شما کمک می کنند تا اطلاعاتی را که برای توصیف آن سخت است، تجسم کنید. این در ذهن شما یک حافظه تصویری ایجاد می کند که می تواند در یک امتحان فراخوانده شود. حتی ممکن است از شما خواسته شود تا دیاگرام هایی مانند قلب انسانی را در امتحان خود بکشید یا برچسب گذاری کنید، بنابراین تمرین کنید!

8. از برنامه ها برای مسدود کردن سایت های منحرف استفاده کنید

برنامه SelfControl به شما کمک می کند تا مانع از مسدود شدن وب سایت ها برای زمان مشخصی شود. برنامه های دانش آموزان بیشتری را برای ایجاد زندگی دانشجویی در پست وبلاگ ما "12 برنامه های دانشجویی که نمی خواهید خانم ها" را آسان تر پیدا کنید .

هک های مطالعه: برنامه های دانشجویی

9. مستند در مورد موضوع را تماشا کنید

مستند ها یک روش سرگرم کننده برای جمع کردن یک داستان کامل در یک زمان کوتاه هستند. این به شما کمک می کند تا جزئیات کلیدی را از یک داستان به یاد بسپارید و حتی ممکن است اعتبار اضافی را برای اشاره به این که ابتکار شما را گرفته اید و یک فیلم در مورد موضوع تماشا کنید!

در این پست وبلاگ، اطلاعات متنوعی را بیابید که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام مستند را تماشا کنید.

10. جستجوی گوگل مانند یک نرم افزار

صرفه جویی در زمان هنگام تحقیق منابع آنلاین با تسلط بر بزرگترین موتور جستجو در جهان؛ گوگل نکات در این تصویر را دنبال کنید تا آنچه را که نیاز دارید در نوک انگشتان خود پیدا کنید:

بررسی هک: جستجو گوگل مانند یک نرم افزار

11. ایجاد Flashcards برای Buzz سریع حافظه

به سرعت دانش خود را از مفاهیم کلیدی، تعاریف، نقل قول ها و فرمول ها با مرتبا تست کنید. تا اولین قلعه فلشکارت خود را مانند یک زیر در حال حاضر ایجاد کنید!

12. برداشت های منظم مطالعه را انجام دهید

هنگامی که مغز شما در حال کار است، شما نیاز به انجام معافیت های مطالعه به طور منظم برای کمک به مغز خود را جذب اطلاعات بیشتر، بلکه به شما در حفظ و انگیزه تمرکز و زمانی که شما در حال کار است. بعد از 45-50 دقیقه مطالعه یک تمرین کوتاه پس از تمرین تمرکز کنید و تمرکز بعد از این دوره از بین می رود و بعد از 1 ساعت 30 دقیقه دیگر جذب نمی شود.

مطالعه هک ها: در نظر گرفتن وقفه ها

13. گوش دادن به نوع صحیح موسیقی

در پست وبلاگ ما " موسیقی برای مطالعه: 10 نکته برای انتخاب بهترین موسیقی مطالعه " ما در مورد اینکه چگونه انواع صحیح موسیقی می تواند به مطالعه بیشتر تولیدی با بالا بردن خلق و خوی شما منجر شود. آیا شما هنوز لیست پخش موتزارت Spotify خود را ساخته اید؟

طالعه هک: گوش دادن به مطالعه موسیقی

14. فضای مطالعه خود را قابل حمل کنید

ما ممکن است موجودات عادت با صندلی های مورد علاقه در کتابخانه باشد، اما حفظ اطلاعات در واقع زمانی بهبود می یابد که مکان هایی را که در آن مطالعه می کنید، بهبود می بخشد. این ویدیو Buzzfeed را برای بررسی بیشتر برای امتحان ها بررسی کنید:

15. تمرین، تمرین،

پاسخگویی نمونه به سوالات امتحان گذشته می تواند به تمرین مغز شما برای بازیابی اطلاعات کمک کند. ایجاد شرایط واقع بینانه، امتحان مانند و درک خود را با استفاده از ابزار جدید آزمون ما. ما امتحان عمومی عمومی خود را در زیر امتحان کنید:

16. قبل از امتحان، تمام شب را بمانید

اطمینان حاصل کنید که شبهای تدریس شده به امتحاناتتان بسنده کنید. هنگامی که شما بخوابید، مغز شما اطلاعاتی را که در هنگام مطالعه آموخته اید، جذب می کند، بنابراین یک خواب شبانه به شما کمک خواهد کرد که این فرمول های ریاضی مزاحم را که برای امتحان شما نیاز دارید را به خاطر بسپارید!

این برنامه خواب خود را انجام ندهید:

مطالعه هک: برنامه خواب

17. کشف اخبار راه یادگیری

با رتبه ۴۰۰۰۰ تجربی کجا قبول میشم؟  مشاور تحصیلی کنکور تجربی  مشاوره کودک لجباز  مشاوره تحصیلی تیزهوشان  شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد دانشگاه روزانه  هزینه انصراف از دانشگاه سراسری  جریمه انصراف از دانشگاه روزانه  جواب اعتراض رفع محرومیت کنکور ۹۷  شرایط رفع محرومیت در کنکور  محرومیت کنکور ارشد  مشاوره تحصیلی محرومیت کنکور ۹۷

تلاش برای روش های جدید مطالعه می تواند به شما در پیدا کردن آنچه واقعا برای شما کار می کند کمک کند. برای تماشای فناوری خود از تماشای TED صحبت های آموزشی یا دانلود برنامه های فرهنگ لغت مفید برای مثال استفاده کنید. در مورد مزایای یادگیری نحوه مطالعه برای امتحانات با تکنولوژی بیشتر بخوانید.

18. از عطر و یا آدامس برای استفاده از حافظه خود استفاده کنید

این ممکن است به نظر کمی تصادفی باشد اما اسپری کردن یک عارضه ناآشنا در حالی که شما در حال مطالعه است یکی از روش های مطالعه است که می تواند حافظه خود را تکرار زمانی که شما اسپری آن را دوباره قبل از امتحان. جویدن نوع عجیب و غریب آدامس به همان شیوه عمل می کند.

19.مطالعه در یک گروه

مطالعه در یک گروه می تواند به شما در جمع آوری بینش های جدید برای بهبود تجربه یادگیری کمک کند. ابزار گروه GoConqr یک چرخش نوآورانه در فرمول مطالعات گروه سنتی است. ابزار گروه ما به شما در به اشتراک گذاشتن منابع، بحث در مورد ایده ها و تعامل با اعضای تیم یا گروه شما کمک می کند. برای شروع اینجا ثبت نام کنید

تحصیل در یک گروه تحصیل می کند

مشاوره کسب و کار خانگی مشاوره راه اندازی کسب و کار مشاوره بازاریابی شرکت

20. مراقبه

مدیتیشن یکی از روشهای مطالعه است که می تواند در هنگام مطالعه، دانش آموزان را متمرکز کند. مدیتیشن نه تنها به شما کمک می کند هنگام تمرین تمرکز کنید، بلکه به کاهش استرس قبل از امتحان کمک می کند، زیرا باعث بهبود سلامت روحی و جسمی می شود.

این اطلاعات آموزشی آموزش مدیتیشن در ادوتوپی را که در آنها مزایای آموزشی مدیتیشن را توضیح می دهد، بررسی کنید:

هک های مطالعه: مدیتیشن

نکته نهایی ما برای کسانی که از امتحانات نشسته اند، مثبت بودن است. این شگفت انگیز است که چگونه یک نگرش مثبت می تواند بر نتایج امتحان شما تأثیر بگذارد یا انگیزه شما را برای تکمیل این وظیفه زمانی که همه چیز شما می خواهید انجام شود بستگی دارد.

روانشناس کودک

مشاوره  مشاوره خانواده

هرکدام از مطالعات دیگر را داشته اید؟ به ما اطلاع دهید اگر هر گونه هک های دیگر برای شما در بخش نظرات در زیر کار کرده است.

نگه دارید تا تاریخ: راهنمایی های بالا و ترفندها برای مطالعه بهتر

عضویت در گروه نکات مطالعه خود را در حدود هزاران دانش آموزان در سراسر جهان به اشتراک بگذارید و هر روز به طور مرتب با هم آشنا شوید!

درمان بدبینی به همسر  راه های تقویت اعتماد به نفس  مشاوره تربیت کودک  مشاوره کاهش استرس  مشاوره روانشناسی تلفنی  راه های فهمیدن خیانت زن درمان بدبینی به همسر  راه حل های اختلاف زناشویی  مشاوره رفع خجالت  مشاور امور زناشویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.