مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

مشاوره روانشناسی تلفنی

مالیم گروه | يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ب.ظ

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره روانشناسی تلفنی :یکی از راه های تقویت اعتماد به نفس ،ابراز کردن احساسات است.این تکنیک باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود.برای اینکه مهارت ابراز احساسات را در خود افزایش دهید نیاز دارید بعضی فاکتور ها را رعایت کنید.در این نوشته می خواهیم به بررسی دو فاکتور اساسی مشاوره روانشناسیبرای ابراز احساسات بپردازیم.

برای مشاوره روانشناسی با  مشاوره خانواده تلفنی  مالیم گروه تماس برقرار کنید

آزادی رای داشته باشید

یک اصل کلی را به یاد داشته باشید.هرگز نمی توانید همه را راضی نگه دارید.اگر این باور غلط را داشته باشید که همه باید شما را دوست داشته باشند و از شما راضی باشند،همواره در زحمتی بی نتیجه خواهید بود.خودتان باشید و رای خود را صادر کنید.آن کسی را که باید راضی نگه دارید خودتان هستید نه دیگران.

در دوران دانشجویی هنگامی که با همکلاسی ها به گردش و کوهنوردی می رفتیم یکی از دوستان ما در اواخر وقت عصبی می شد و قبل از پایان گرفتن برنامه گروه را ترک می کرد.همیشه سه روز قبل از برنامه ریزی در نهارخوری دانشگاه،رای گیری می کردیم و براساس توافق همگان به پیاده روی ،کوه نوردی یا فعالیت های دیگه می پرداختیم.

اما آن دوستی که اشاره کردم هرگز حرفی نمی زد و ظاهرا با تمام برنامه ها موافق بود.اما حقیقت غیر از این بود.او به قدری از برنامه های ما خسته می شد که بدون خداحافظی ترک مان می کرد.آن موقع نمی دانستم که چرا در روز رای گیری حرفی برخلاف نظر دیگران نمی زند و یا چرا در برنامه ای که دوست نداشت شرکت نمی کرد.

در حقیقت او ابراز رای خود می ترسید و فکر می کرد که اگر نظری ابراز کند با بی اعتنایی و بی توجهی دیگران روبرو می شود.از اینکه در برنامه ها شرکت نکند هم می ترسید زیرا فکر میکرد دیگران عدم حضورش را به دل بگیرند و از جمع ما طرد شود.به هرحال می آمد و در پایان خسته و عصبی از انجام فعالیتی که دوست نداشت ما را ترک می کرد.

رای خود را ابراز کنید و اگر رای اکثریت برخلاف شما بود وضعیت را بسنجید.اگر می بینید که نمی تواند برنامه ای را تحمل کنید به راحتی به کار دیگری بپردازید.شما آزادید که خودتان باشید.

در جمع صحبت کنید

صدای شما زیباست.آن را از دیگراندریغ نکنید.همه ما کسانی را می شناسیم که به راحتی در مجامع مختلف راجع به آنچه دوست دارند صحبت می کنند وبرای جلب توجه دیگران زحمت زیادی نمی کشند این قبیل افراد کسانی هستند که از صحبت کردن با دیگران نمی ترسند.

بنابراین با اعتماد به نفس کامل،بدون لرزش صدا صدا راجع به آنچه می خواهند صحبت کنند.حتی دیدن اینگونه رفتار حاکی از اعتماد به نفس ،جالب و لذت بخش است.ابتدا کمی تمرین کنید.در جمع دوستان و خانواده خود با صدای بلند داستانی را تعریف کنید.سپس در جمع های بزرگتر این کار را ادامه دهید.

مطمئن باشید که سخنان شما و نحوه صحبت کردنتان شیوا و دلپذیر است.در عین حال توقع نداشته باشید که همگان مطلب و نحوه صحبت کردن شما را بپسندند.

نگران این مسئله نباشید که احساسات شما کسی را نگران و ناراحت کند.در عین حال توقع نداشته باشید که همگان مطلب و نحوه صحبت کردن شما را بپسندند.

قاطعانه حرف بزنید،رای بدهید،اطهار نظر کنید و خسته نشوید.

شما ، شما هستید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.