مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

به شوهرم خیانت کردم چیکار کنم

مالیم گروه | سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۱۶ ق.ظ

به شوهرم خیانت کردم چیکار کنم , به همسرم خیانت کردم عذاب وجدان دارم و  به عشقم خیانت کردم چیکار کنم برگرده 5 کاری که باید بعد از خیانت انجام دهید تا رابطه خود را بهبود ببخشید.

مشاوره به شوهرم خیانت کردم چیکار کنم

اگر خیانت میکردی

اگر به هر دلیلی خیانت کرده‌اید، پشیمان شده‌اید و می‌خواهید رابطه‌تان را اصلاح کنید، این پست را بخوانید تا با 5 مهم‌ترین چیزی که باید بعد از آن خیانت کنید، یاد بگیرید.

به شوهرم خیانت کردم چیکار کنم مطالب این مقاله گسترش کتاب و مقاله پیش رو در مورد تفاوت های واقعی شخصیت و فردیت است.

 

واضح و صادق باشید

به یک معنا، بدترین چیزی که ممکن است برای قربانی خیانت پس از فهمیدن آن اتفاق بیفتد، این است که بفهمد چه اتفاقی افتاده است.

کلاهبردار در این سناریو سعی می کند تمام حقایق را حفظ کند، با حق دانستن آنچه اتفاق افتاده است.

شما مجبور نیستید جزئیات رابطه را فاش کنید، اما باید صادقانه به سوالات طرف مقابل پاسخ دهید.

 

مشکلات خود را حل کنید

خیانت، هر انگیزه ای که باشد، باید با توجه به شخصیت شما که آن را انجام داده است، تحلیل شود.

باید بدانید زمانی که تصمیم به خیانت گرفتید چه بر سر افکار و احساسات شما آمده است.

مطمئن شوید که علت اصلی این مشکل را پیدا کرده و با کمک یک متخصص آن را برطرف کنید.

سعی نکنید طرف مقابل را سرزنش کنید، زیرا در نهایت شما خیانت را انتخاب کرده اید و دلیل آن باید برای شما روشن باشد.

دریافت مشاوره خانواده تلفنی

عجله نکنید

فردی که مورد خیانت قرار گرفته است، بسته به شخصیت و شخصیت خود، به زمان نیاز دارد تا خودش به خیانت شما رسیدگی کند.

او را مجبور نکنید که فوراً شما را ببخشد. از عباراتی مانند «بابا، خسته ام، تو خیلی عصبانی هستی» استفاده نکنید.

به او زمان بدهید تا خودش آن را حل کند.

     آیا ممکن است عشقم دوباره به من خیانت کند؟ (خیانت مکرر) .

به روابط گذشته خود نگاه کنید

بعد از اینکه مسائل شخصی خود را حل کردید و طرف مقابل مایل شد فرصت دیگری به شما بدهد، باید رابطه خود را بررسی کنید.

مشکلات رابطه خود را پیدا کنید و حل کنید. مسائل حل نشده در یک رابطه کافر مانند یک انبار باروت است.

این مسائل را با آرامش و با اولویت شناسایی و به آنها رسیدگی کنید.

به شوهرم خیانت کردم چیکار کنم ؟

به طرف مقابل فرصت دهید تا ایمان خود را از دست بدهد

وقتی خیانت اتفاق می افتد یکی از مهمترین و اساسی ترین اصول یک رابطه یعنی اعتماد زیر پا گذاشته می شود.

طرف مقابل باید اعتماد از دست رفته خود را بازگرداند.

شما باید در این مورد صبور باشید، او ممکن است کنترل شده تر رفتار کند و رفتارهایی مانند درون نگری از خود نشان دهد. او برای تکیه بر چینی های شکست خورده به این فرصت نیاز دارد.

  • مالیم گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.