مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

مشاوره کودک در بوشهر

مالیم گروه | چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴ ب.ظ

مشاوره کودک در بوشهر

مشاوره کودک در بوشهر :

بهترین مشاور کودک – مشاوره کودک و نوجوان – مشاوره تلفنی تربیت کودک – مشاوره تربیت کودک تلفنی

برای دریافت مشاوره کودک با مشاوران تلفنی ما تماس بگیرید.

مشاوره کودک زیر بخش های زادی دارد. نوع درمان و تکنیک هایی که برای کودک مناسب تر خواهد بود نیز ممکن است بستگی به مرحله ای از رشد آنها داشته باشد. تئوری پیشگامانه اریک اریکسون در هشت مرحله رشد روان شناختی، یک نظریه به طور معمول شناخته شده و پذیرفته شده است و می تواند به تمایز بین مسائل نرمال سالم و علائق مشکل تر کمک کند.

هشت مرحله مشاوره کودک

دوران کودکی 1: اعتماد نسبت به عدم اعتماد. در این مرحله، نوزادان از توجه والدین به مراقبت و آسایش زیادی برخوردار می شوند، که باعث می شود آنها احساس اعتماد به نفس خود (و یا در برخی موارد، عدم اعتماد) را توسعه دهند.

دوران کودکی 2: کودکان نوپا و بچه های بسیار جوان شروع به استقلال خود می کنند و شخصیت منحصر به فرد خود را ایجاد می کنند، تطبیق می دهند و عادت دارند.

سال های پیش دبستانی: ابتکار در مقابل گناه. کودکان در این مرحله یادگیری در مورد نقش ها و هنجارهای اجتماعی را آغاز می کنند؛ تصورات آنها در این مرحله خاموش خواهد شد و پیش شرط و تندریم مرحله قبلی احتمالا ادامه خواهد یافت. راه اعتماد بزرگسالان در تعامل با کودک، او را تشویق می کند که به طور مستقل عمل کند یا احساس گناه در مورد اقدامات نامناسب ایجاد کند.

سن مدرسه: صنایع (صلاحیت) در مقابل نادیده گرفتن. در این مرحله، کودک در حال ایجاد روابط مهم با همسالان خود است و احتمالا شروع به احساس فشار از عملکرد تحصیلی می کند؛ مسائل مربوط به سلامت روان در این مرحله ممکن است شامل افسردگی، اضطراب، ADHD و سایر مشکلات باشد.

نوجوانی: هویت در مقابل نقش دلخواه. نوجوانان در حال افزایش استقلال جدید هستند و شروع به آزمایش و هویت خود می کنند. مشکلات در ارتباطات و تغییرات ناگهانی هیجانی و فیزیکی در این مرحله رایج هستند.

مراحل دیگر

سه مرحله نهایی برای اهداف بحث در مورد کودک در ارتباط نیست، اما اگر شما کنجکاو هستید، در اینجا ذکر شده است:

جوانان بزرگسالان: عشق – صمیمیت در مقابل جدایی

نوجوانی متوسط: مراقبت – نسبیت در مقابل رکود

اواخر نوجوانی: انسجام انسانی در برابر ناامیدی

بر اساس این مراحل زندگی، ما می دانیم که برای کودکان در اوایل کودکی معمول است که وقتی راه خود را نمی گیرند، تانتوم را پرتاب کنند؛ به تنهایی تانتوم به اندازه کافی به دنبال یک درمانگر نیست! با این حال، اگر کسی از سن مدرسه هنوز تانتوم را پرتاب کند، ممکن است وقت آن رسیده تا گزینه های درمان و مشاوره را بیاموزیم.

تکنیک های درمان کودک

تکنیک های دقیق که ممکن است یک دورۀ درمانی کودک اعمال شوند، بستگی به نوع درمان دارد. بعضی از تکنیک های رایج و مبتنی بر شواهد و همچنین نوع درمان که معمولا در آنها یافت می شوند، در زیر شرح داده شده اند.

بازی ورد احساس

بسیاری از تکنیک های بازی درمانی وجود دارد که موثر، سرگرم کننده و جذاب برای کودکان اثبات شده است. بازی ورد احساس یک تکنیک است.

این با درمانگر آغاز می شود که از فرزند خواسته است تا احساساتی که پسر یا دختر از سن آنها تجربه می کند را فهرست کند. درمانگر هر حرفی را بر روی یک کارت یا یک قطعه کاغذ بنویسد، یا اگر نماینده کودک احساسات را بخواند، نماینده چهره ای از احساسات می شود. هنگامی که کودک از احساس کلمات برای نشان دادن بیرون می آید، درمانگر کارت های احساساتی را در مقابل کودک تشکیل می دهد.

بعد، درمانگر یک ظرف از نشانه های کوچک مانند تراشه های پوکر را بیرون می آورد و توضیح می دهد که این ها “احساسات” است. او یک داستان شخصی (واقعی یا داستانی) را نشان می دهد که احساسات مثبت و منفی را که شخصی می تواند نشان دهد احساس کن درمانگر سپس برچسب ها را بر روی کارت احساسات قرار می دهد که مربوط به احساسات ذکر شده در داستان است.

در مرحله بعد، درمانگر به فرزند یک داستان مشابه در مورد یک کودک خود را سن خود را بگویید. این داستان تهدیدی نیست، اما احتمال بیشتری برای احساسات مثبت و منفی خواهد داشت. درمانگر ظرف را به کودک هدایت می کند و به او یادآوری می کند که کارت های احساساتی را نشان می دهد که نشان می دهد چگونه آنها احساس می کنند فرزندانشان در داستان هستند.

در نهایت، درمانگر کودک را تشویق می کند داستان خود را، بیشتر ترجیحا در مورد زندگی خود، بگوید. برای هر داستان کودک می گوید، او همچنان به شناسایی احساسات که در هر مناسبت آورده است ادامه خواهد داد. درمانگر داستانها را ادامه خواهد داد تا زمانی که کودک مسائل عمده ای را که با او درگیر است، مطرح کند.

این یک راه عالی برای تشویق یک کودک برای باز شدن در درمان و گرفتن توپ و همچنین شناسایی مشکل ارائه شده است.

سامانه مشاوره تلفنی گروه مالیم

شما عزیزان می توانید از همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی مالیم گروه از طریق تلفن ثابت

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

43 52 907 909

با  سامانه تلفنی گروه مالیم تماس حاصل فرمایید

با شماره تلفن بالا تماس حاصل فرمایید.

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی با شماره تلفن بالای صفحه تماس بگیرید

  • مالیم گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.