مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

افسردگی بالینی

مالیم گروه | جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۲ ب.ظ

افسردگی بالینی 

افسردگی بالینی بدون درمان یک مشکل جدی است. افسردگی بدون درمان احتمال شیوع رفتارهای پرخطر مانند اعتیاد به مواد مخدر یا الکل را افزایش می دهد . این همچنین می تواند روابط را خراب کند ، باعث مشکلات در محل کار شود و غلبه بر بیماری های جدی را دشوار کند.


افسردگی بالینی ، همچنین به عنوان افسردگی عمده شناخته می شود، یک بیماری است که شامل بدن، خلق و خو و افکار است. افسردگی بالینی بر شیوه خوردن و خواب شما تأثیر می گذارد. این به نحوی است که شما در مورد خود و کسانی که در اطراف شما هستند احساس می کنید. حتی بر افکار شما تاثیر می گذارد.

افرادی که افسرده هستند نمی توانند به سادگی "خود را با هم بکشند" و درمان می شوند. بدون درمان مناسب، از جمله داروهای ضد افسردگی و / یا روان درمانی ، افسردگی بالینی درمان نشده می تواند هفته ها، ماه ها یا سال ها ادامه یابد. درمان مناسب، با این حال، می تواند برای بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی مفید باشد.


چگونه افسردگی بالینی درمان نشده بر سلامت جسمی تاثیر می گذارد؟

شواهد ثابت وجود دارد که افسردگی بالینی یک عارضه جدی بر سلامت جسمی می زند. اخیرا مطالعات در زمینه سلامتی و افسردگی عمده در بیماران مبتلا به سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر مشاهده شده است . نتایج نشان داده است افرادی که دچار افسردگی عمده هستند که از سکته مغزی یا حملات قلبی بهبود می یابند، زمان بیشتری را برای انتخاب مراقبت های بهداشتی در نظر می گیرند . آنها همچنین به دنبال دستورالعمل دکتر خود و مقابله با چالش های بیماری خود هستند. مطالعه دیگری نشان داد که بیماران مبتلا به افسردگی شدید در چند ماه اول پس از حمله قلبی ، بیشترین خطر را دارند.


چگونه خواب با افسردگی درمان می شود؟

یکی از نشانه ترین علائم افسردگی بالینی، تغییر در الگوهای خواب است . اگرچه شایع ترین مشکل بی خوابی است (دشوار بودن داشتن خواب مناسب)، بعضی اوقات افراد نیاز به خواب بیشتر را تجربه می کنند و از دست دادن انرژی بیش از حد لذت می برند. کمبود خواب باعث می شود بعضی علائم مشابه افسردگی - خستگی شدید، از دست دادن انرژی، و دشواری تمرکز یا تصمیم گیری.


علاوه بر این، افسردگی بدون درمان ممکن است سبب افزایش یا کاهش وزن ، احساس ناامیدی و بی نظمی و تحریک پذیری شود. درمان افسردگی کمک می کند تا فرد تحت کنترل همه نشانه های افسردگی قرار گیرد .


  • مالیم گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.