مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

نکاتی برای خوشحالی

مالیم گروه | يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۱ ب.ظ

نکاتی برای خوشحالی

ممکن است به نظر برسد سخت است، اما حقیقت این است که شادی انتخاب است. گرچه ژنتیک و شرایط زندگی در سطح شادی شما نقش دارند، شما کنترل بیشتری از آن را دارید. مطمئنا غیر واقعی است که انگشتانتان را بکشید و تصمیم بگیرید که خوشحال باشید. اما اگر به آگاهی، قدردانی و حتی بی توجهی به روز خود برسید، احتمالا بیشتر شادی خواهید داشت. بنابراین، چطور میتونم این کارو انجام بدم؟


این پنج راه برای افزایش سطح شادی خود را امتحان کنید:


پیوستن به آنچه شما را خوشحال می کند. از پرتاب بیس بال به کلاس های هنری، هر کس فعالیت هایی دارد که برای لذت بردن از آنها استفاده می شود. شاید یک برنامه شلوغ یا بدن پیری شما را از عادت بیرون بکشد یا اینکه شما احساس می کنید که باید ترک کنید. صرف نظر از دلیل اینکه شما متوقف شدید، آن فعالیت های سرگرم کننده را دوباره امتحان کنید. پیوستن به آنچه که دوست دارید انجام دهید، یک راه ساده برای افزایش شادی شماست.

دریافت در منطقه آیا تا به حال در چنین چیزی دخالت کرده اید که به نظر می رسد که در حال ایستادن است و نگرانی های شما ناپدید می شوند؟ این در حالت جریان جریان نامیده می شود. این یک وضعیت کامل درگیر در کار در دست است، و می تواند شادی شما را افزایش دهد. پخش یک ساز موسیقی و از دست دادن یک کتاب خوب، نمونه هایی از چگونگی ورود به جریان است.

تازه در زندگی روزمره پیدا کنید مغز شما به چیزهایی جدید یا رمان جذابی است. هنگامی که شما به چیزی جدید توجه می کنید، در لحظه فعلی تمرکز می کنید که می تواند احساسات شادی را افزایش دهد. با کشیدن چیزی جدید یا دیدن چیزی به روش جدید، مغزتان را درگیر کنید. شما مجبور نیستید بروید و از برج ایفل پریدن کنید. از چیزی کوچک شروع کنید، مانند دروغ گفتن در چمن و دنبال کردن در ابرها. هرچند ابرها و چمن جدید نیستند، هر ابر متفاوت است و صادق است، وقتی آخرین بار این کار را انجام دادید؟

اول خودت را بگذار همیشه چیزی است که باید انجام دهید. لیست کارها هرگز پایان نخواهد یافت. برای توازن با شماست. اگر یک تقویم را نگه دارید، چیزی حداقل یک بار در هفته اضافه کنید که فقط برای شما باشد. اجازه دهید خانواده شما بدانند که این یک اولویت است، بنابراین به محض اینکه چیز دیگری ظاهر می شود، ریسک را لغو نکنید.

در طبیعت غرق شوید صرف زمان در طبیعت می تواند استرس را کاهش دهد و احساسات حیاتی، ترس، قدردانی و محبت را افزایش دهد. دنیای طبیعی به مردم یادآوری می کند که آنها جز ذات کوچک موجود در این سیاره هستند و به آنها حس کلیتری می دهد. طبیعت پرورش داده و بازیابی می شود. این یکی از بزرگترین منابع برای شادی است.

 

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره زناشویی

 

مشاوره خانواده در مشهد


فهرستی از فعالیت هایی را که برای لذت بردن از آن استفاده کرده اید، در سال های اخیر رها کنید. یکی را انتخاب کنید تا مجددا با آن ارتباط برقرار کنید و حداقل دو هفته به آن اختصاص دهید. ببینید اگر این فعالیت باعث خوشحالی شما می شود و زمان را برای آن دوباره آماده کنید.

حداقل 10 دقیقه در روز در خارج از منزل صرف کنید توجه به درختان، چمن، آب، نسیم و یا هر چیز دیگری که شما را احاطه کرده است.

چیزهایی را که در گذشته شما را خوشحال و ناراحت کرده اند، در نظر بگیرید. یک لیست ایجاد کنید و آن را به مسیر هدایت شادی خود هدایت کنید.

  • مالیم گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.