مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

مشاوره فرار کودک از مدرسه

مالیم گروه | شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۶ ب.ظ

مشاوره فرار کودک از مدرسه

مشاوره فرار کودک از مدرسه : فرار کودک مدرسه به اختلالات روانی که در بین کودکان شایع است رخ می دهد. این نوع اختلالات روانی که باعث فرار از مدرسه می شود بیشتر در دوره دبستان رخ می دهد.

فرار کودک از مدرسه دلایل مختلفی دارد که ما در این مقاله علت های اصلی این مشکل را برای ما شرح می دهیم . شما خانواده هایی که از مشکل فرار کودک از مدرسه دچار مشکل و نگرانی شده اید می توانید برای دریافت مشاوره فرار کودک از مدرسه با مشاوره کودک مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

علت فرار کودک از مدرسه

اصلی ترین علت فرار کودک از مدرسه وابستگی بیشت از حد به خانه و خانواده است که در دوران کودکی جدایی فرزند از خانواده بسیار سخت می باشد و در این مواقع خانواده باید بستر این جدایی را از قبل آماده کنند وکودک را از نظر روحی و روانی برای ورود به دوره جدید زندگی خود آماده شود.

حمایت ای بیش از حد و افراطی خانواده از فرزند خود این ذهنیت را به کودک می دهد که محیط بیرلون از خانه بسیار خطرناک و نا امن است و کودک هرگاه که از پدر مادر خود جدا باشد دچار استرس و اضطراب می شود ،بعضا دیده اید که کودک در خانه نیز مانند یک سایه به دنبال مادر خود می رود و از جدا بود از مادر خود واهمه دارد.

یو پی اس

تعمیر یو پی اس در محل

در واقع کودک با این کار اضطراب خود را کاهش می دهد.والدین فرزند باید بدانند که این وابستگی شدید ممکن است کودک را دچار مشکل کند. اضطراب جدایی برای کودک مشکلاتی مانند کابوس دیدن خیال پردازی و حتی مشکلات جسمی مانند شکم درد ،حالت تهوع ،سر درد را در بر داشته باشد.

مشاوره فرار کودک از مدرسه
مشاوره فرار کودک از مدرسه

راه حل مشکل فرار کودک از مدرسه

هنگامی که متوجه شدید کودک از ترس جدایی دچار استرس و اضطراب شدید شده است حتما درمان  او را جدی بگیرید . این نوع اضطراب ممکن است کودک را دچار افسردگی کند.

علل اصلی به وجود آمدن این مشکل را در نوشته ی بالا شرح داده ایم.اما با رعایت چند نکته می شود از رخ دادن این مشکل در شروع دوران  تحصیلی برای کودک جلو گیری کرد.

 برای دریافت مشاوره کودک تلفنی فقط از طریق تلفن ثابت با مشاوره مالیم گروه تماس حاصل فرمایید

برخورد مناسب با فرزند در خانه

برخورد دریت با کودک در خانه : این گونه خصوصیات رفتاری که کوک دارد نشانه حساس بودن او است و شما برای این که رفتار خای او را درست کنید ،نباید از مقایسه کردن او با دیگران  و تحقیر کردن او استفاده کنید.

سعی نکنید کودکی که از رفتن به مدرسه اجتناب می کند را با در درگیر کردن احساساتش ربط  دهید.برای مثال از جملاتی مانند اگه مدرسه نری دیگه چیزی که دوست داری را برات نمیگیرم،یا اگه به مدرسه نری من دیگه مادرت نیستم.هیچگاه رفتار هایی را انجام ندهید که در آینده پیامد های نا هنجاری برای کودک داشته باشد.

با گفتن این جملا کودک فقط برای خوشحال کردن مادر خود و یا از دست ندادن چیز هایی که دوست دارد وادار می شود به مدرسه به رود اما هیچ علاقه قلبی به این کار ندارد و این باعث می شود که در نهایت از درس و تحصیل متنفر شود.

حضور کودک در مدرسه

زمانی کودک درمدرسه است :در ابتدا باید او را زیر نظر داشته باشیدو برای مثال بدانید که در مدسه مورد اذیت و آزار از طرف دیگران قرار نگیرد و مشکل دیگری نداشته باشد .اما از قبل باید اورا آماده کنید و به او کار های شخصی خودش را آموزش دهید و او را به توانایی لازم برای انجام کار های شخصی خود برسانید.

شما باید از قبل با مربی او صحبت کنید و مسئله را با او در میان بگذارید تا از تنبه و توبیخ کردن کودک خود داری کنند و در کنار آن از قشنگی ها و لذت درس خواندن و رفتن به مدرسه با کودک در میان بگذارید و مقررات مدرسه برای او آسان جلوه دهید و از عوامل ناراحت کننده پرهیز کنید و با در نظر گرفتن روانشناسی کودک او را آماده کنید تا بتواند توانایی های خود را انجام دهد.

پیدا کردن دوست در مدرسه باعث می شود اضطراب و استرس کودک از رفتن به مدرسه کمتر شود .به کودکتان مهارت دوست یابی و  ارتباط  را آموزش دهید، با این کار کودک می تواند به راحتی دوستان جدید پیدا کند و باعث ایجاد علاقه کودک از مدرسه شود.هیچوقت کودکتان را به خاطر مسائلی مانند شکم درد، کابوس دیدن و عواملی دیگر به جای مدرسه رفتن در خانه نگه ندارید.

تحت هر شرایطی کودک را به مدرسه بفرستید.این عوامل به مرور زمان کمتر می شود و کودک با شرایط جدید خود را وفق می دهد، اما اگر کودک را در خانه نگه دارید این مشکل به طور ثابت در کودک باقی می مانند و در سن بالاتر عوارض دیگری را در بر دارد.

معرفی اتفاقات و تجربیات جدید رفتن به مدرسه

معرفی اتفاقات و تجربیات جدید و خوب از رفتن به مدرسه : قبل از شروع دوره جدید از خوبی ها و قشنگیای مدرسه برای کودک خود بگویید و سعی کنید هنگام ثبت نام کودک خود را به مدرسه ببرید تا فضای مدرسه را ببیند و  با مربی و مدیر آشنا شود.

هیچگاه از همان ابتدا از عواقب نرفتن به مدرسه با کودک صحبت نکنید و به جای آن با ملایمت و روی خوش سعی کنید او را به مدرسه بفرسید.

زمانی که کودک در مدرسه

زمانی که کودک از مدرسه بر می گردد : آن زمان باید یکی از اعضای خانواده در کنار او قرار بگیرد.به کودک اجازه دهید بعد از انجام تکالیف خود استراحت کند و یا زمان فراغت خود را با بازی یا سرگرمی که دوست دارد بگذراند.

کودک هنگام بازی کردن دلایل ترس خود از مدرسه را با اسباب بازی ها و یا عروسکش در میان میگذارد و آن زمان می توان علت ترس و احساس او نسبت به مدرسه را فهمید و این کار به بهبود مشکل او کمک می کند.

اگر کودک از انجام تکالیف خود اجتناب کرد هیچگاه با ترساندن ، او را به سمت درس سوق ندهید .یرای مثال از گفتم جملاتی مانند اگر درس نخونی به معلمت می گویم و یا … استفاده نکنید.

در صورت تمایل حل مشکل خود می توانید از مشاور کمک بگیرید. شما عزیزان می توانید در مورد مشاوره فرار کودک از مدرسه با مشاوره روانشناسی کودک مشاوره روانشناسی کودک مالیم گروه تماس حاصل فرمایید.

  • مالیم گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.