مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک

مالیم گروه | شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۸ ب.ظ

شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک

شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک چیست؟ آیا امکان فراهم کردن شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک وجود دارد؟ در این نوشته قصد داریم به بررسی کامل شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک بپردازیم.

گرفتن پذیرش برای تحصیل رشته دندانپزشکی در چک چگونه است؟ آیا برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی کشور چک گزینه مناسبی است؟ گرفتن ویزای تحصیلی در کشور چک به چه صورت انجام می شود؟

رشته های گروه پزشکی نظیر دندانپزشکی و داروسازی به دلیل آینده شغلی و موقعیت مناسب اجتماعی از استقبال بسیاری به خصوص در کشور خودمان برخوردارند.از آن جاییکه قبولی در کنکور این رشته ها سخت به نظر می رسد بسیاری از متقاضیان حاضرند با پرداخت شهریه های هنکفت برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کنند.

مشاوره تحصیلی
مشاوره تحصیلی

کشور چک به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر و برخورداری از اساتید مجرب همه ساله پذیرای بسیاری از علاقه مندان و متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی می باشد.از جمله مزیت های تحصیل در جمهوری چک دریافت شهریه و پرداخت هزینه کم در مقابل دریافت خدمات آموزشی و رفاهی است.

شهر پراک یکی از شهرهای زیبای دنیا می باشد.تحصیل در دانشگاه های این شهرعلاوه بر دریافت خدمات آموزشی با کیفیت،لحظات خوش و به یادماندنی را برای شما فراهم می کند.با تحصیل در شهر پراگ این فرصت را به دست می آورید که مدرک MDDr که همان معادل DDS است را دریافت کنید.ویژگی این مدرک در این است که در کل اتحادیه اروپا و همچنین آمریکا مورد تایید قرار می گیرد و شخص می تواند با داشتن این مدرک در بهترین دانشگاه های اروپا و آمریکا ادامه تحصیل بدهد.

دانشگاه چارلز یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور چک می باشد که از نظر قدمت یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در قاره اروپا می باشد.این دانشگاه بعنوان اولین دانشگاه کشور چک توانست مدرک وزارت آموزش عالی ایالات متحده را کسب کند.

هزینه تحصیل در چک

قابل توجه متقاضیان تحصیل در این دانشگاه فعالیت های تحقیقاتی با پیاده سازی متدهای بروز تشخیص و روش های درمانی جدید و مدرن همراه است.مهم ترین این متدها به عبارت زیر است: جراحی انکولوژیک و براکی تراپی،تراوات بینی،ایمپلنت دندانی،بازسازی پروتز در افراد ناتوان،درمان بیماری هایی پریودنتال،داروی خوراکی،حفاظت و نگهداری دندانپزشکی از اشخاص مبتلا به اختلال روحی و روانی و….

دوره زمان تحصیلی در دانشگاه پراگ چک ۵ سال است که تدریس به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود.تعداد واحد های درسی قابل ارائه که باید توسط دانشجویان گذرانده شود ۳۰۰ واحد است و شهریه پرداختی برای تحصیل در این دانشگاه ۱۲ هزار یورو در سال است.

اخذ پذیرش تحصیلی در این دانشگاه مشروط به حضور و کسب نمره قبولی در امتحان SAT می باشد.این امتحان هرساله توسط مراکز خاصی در سراسر دنیا برگزار می شود.

این امتحان در حوزه های فیزیک،ریاضی،شیمی و زیست شناسی می باشد که دانشجو بنا به علاقه و توانایی خود در یکی از این حوزه ها شرکت می کند.متقاضیان معمولا در امتحانی که در ماه MAY برگزار می شود شرکت می کنند.نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری این آزمون اعلام می شود.برای ورود به دانشگاه باید امتیازی در حدود ۱۸۵۰ کسب کنید.

با در نظر گرفتن شرایط سخت در تایید و پذیرفتن دانشجوها برای ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های چک برخی از دانشگاه های معتبر این کشور با برگزاری دوره های تخصصی پزشکی به نام FOUNDATION دانشجویان را برای ورود به بهترین دانشگاه های این کشور آماده کنند.

دانش آموزان باید در این دوره های تخصصی به شدت و سختی درس بخوانند و با تمرکز بر دروس تخصصی خود را برای امتحان ورودیه دانشگاه های تراز اول آماده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحصیل دندانپزشکی در چک با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس برقرار کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.