مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

راهنمای بازاریابی نهایی برای مبتدیان

مالیم گروه | شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ

راهنمای بازاریابی نهایی برای مبتدیان

راهنمای بازاریابی نهایی برای مبتدیان و بازاریابی وابسته یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد آنلاین از وبلاگ شما است . این به شما اجازه می دهد یک جریان درآمد ثابت را برای استراتژی کسب درآمد وبلاگ خود اضافه کنید. در این راهنمای بازاریابی وابسته برای مبتدیان، ما توضیح خواهیم داد که چگونه بازاریابی وابسته کار می کند و چگونگی شروع به کار از آن استفاده می شود.

بازاریابی وابسته چیست؟

با تعریف، بازاریابی وابسته یک توافق ارجاعی است که در آن یک خرده فروش آنلاین (تبلیغ کننده) به شما یک کمیسیون را پرداخت می کند زمانی که کاربران محصولات خود را از لینک ارجاع خود خریداری می کنند.

بر خلاف سایر انواع تبلیغاتی که براساس کلیک یا دیدگاه پرداخت می کنند، بازاریابی وابسته بر اساس CPA (هزینه برای هر کسب و کار)  انجام می شود. به عبارت دیگر، هنگامی که کسی اقدام می کند (یعنی محصول یا ثبت نام برای یک محاکمه آزاد)، فقط یک کمیسیون را کسب می کنید.

از آنجا که خطر برای مخاطبان کم است، برنامه های وابسته، نسبت به گوگل AdSense یا سایر انواع تبلیغات، به ناشران نسبت به گوگل و یا سایر تبلیغات بیشتر پرداخت می کنند.

راهنمای بازاریابی اینترنتی نهایی برای مبتدیان

بازاریابی وابسته به یک رویکرد دست دوم نیاز دارد. شما باید یک محصول یا سرویس پیدا کنید که برای کاربران شما مفید خواهد بود. پس از آن شما باید به طور استراتژیک آن را در پست های وبلاگ و سایر سایت های خود اضافه کنید، بنابراین کاربران می توانند محصول را با استفاده از لینک ارجاع خود خریداری کنند.

چگونه بازاریابی وابسته / ردیابی کار می کند؟

اول، شما باید یک شرکت یا محصولی را که می خواهید تبلیغ کنید پیدا کنید. شما باید یک محصول یا سرویس را انتخاب کنید که به اعتقاد شما مربوط به موضوع وبلاگ شما خواهد بود و برای مخاطبان شما مفید خواهد بود. محصول یا شرکتی که انتخاب می کنید، نام تجاری Merchant نامیده می شود.

بعدا، با پیوستن به برنامه شریک زندگی خود، باید با شرکت همکاری کنید. این باعث می شود شما “وابسته” خود را. برخی از شرکت ها نیز از شرط شرکا، شرکا و غیره استفاده می کنند.

پس از پیوستن به برنامه شریک خود (همچنین به عنوان برنامه وابسته نامیده می شود)، یک شناسه وابسته منحصر به فرد دریافت خواهید کرد. شما باید از این شناسه وابسته در تمام لینک های وابسته استفاده کنید که در وب سایت خود برای ارتقاء محصول اضافه می کنید.

شما می توانید محصول را با اضافه کردن یک بررسی عمیق محصول ، توصیه آن را در مقالات خود، تبلیغ بنر ، ارسال خبرنامه الکترونیکی و غیره، تبلیغ کنید . تمام ترافیک که به وب سایت بازرگان ارسال می کنید با شناسه منحصر به فرد شما ردیابی می شود.

هنگامی که یک کاربر خرید می کند، شما یک کمیسیون را دریافت خواهید کرد. پرداخت شما پس از آن که درآمد شما به یک آستانه خاص رسید 45 تا 60 روز می رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.