مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷

مالیم گروه | شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹ ب.ظ

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷ به چه صورت است؟ شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷ چیست؟ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷چه زمانی انجام می شود؟ در این نوشته قصد داریم به بررسی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷بپردازیم.

دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی متقاضیان علاقه مند به تحصیلات دانشگاهی را به صورت بدون کنکور پذیرش می کند.در میان دانشگاه هایی که پذیرش بدون کنکور در آن ها صورت می گیرد دانشگاه آزاد از تنوع بالایی در لیست رشته های ارائه شده به صورت بدون کنکور برخوردار است.دانشگاه آزاد در شاخه های فنی و مهندسی،علوم تجربی،علوم انسانی،هنر و زبان متقاضیان تحصیل در دانشگاه را به صورت بدون کنکور پذیرش می کند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷

پذیرش دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته،کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه انجام می شود.زمان ثبت نام برای ورودی مهرماه از اوایل شهریور ماه شروع می شود و تا اوایل مهرماه خاتمه می یابد..زمان ثبت نام ورودی بهمن ماه از اوایل دی ماه شروع می شود و تا اواسط بهمن ماه خاتمه می یابد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷

اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقاطع مختلف دانشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است.دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته به صورت بدون کنکور دانشجویان علاقه مند را پذیرش می کند.متقاضیانی که دیپلم شاخه نظری دارند می توانند در همه رشته های ارائه شده ثبت نام کنند اما کسانی که در شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش دیپلم دارند فقط می توانند در رشته هایی مرتبط با دیپلم خود ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

برای اطلاع دقیق از مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷

ثبت نام و نام نویسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مشروط به داشتن مدرک کاردانی است.بنابراین کسانی که در مقطع کاردانی یا همان فوق دیپلم موفق شده اند مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت کنند می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام و نام نویسی انجام دهند و انتخاب رشته کنند.لازم به ذکر است در صورت وجود ظرفیت پذیرش دانشجوی دانشگاه می توانید در رشته های غیرمرتبط با رشته کاردانی خود ثبت نام کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته از تنوع بالایی برخوردار است که پذیرش در این مقطع به صورت بدون کنکور صورت می گیرد.ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته مشروط به داشتن مدرک پیش دانشگاهی است بنابراین متقاضیان ثبت نام در این رشته با محدودیت مواجه نیستند.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷

کاردانی آموزش زبان انگلیسی،کاردانی آموزش زبان و ادبیات فارسی،کاردانی آموزش دینی و عربی،کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی،کاردانی حسابداری،کاردانی  آموزش ریاضی،کاردانی امور بانکی،کاردانی علم اطلاعات و دانش شناسی،کاردانی فنی برق – الکترونیک،کاردانی فنی قدرت،کاردانی فنی ماشین ابزار

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد واحد سقز ۹۸-۹۷

آموزش زبان انگلیسی،آموزش زبان و ادبیات فارسی،آموزش دینی و عربی،مدیریت دولتی،حسابداری،مهندسی تکنولوژی برق مترو،مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو،مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر،مهندسی تکنولوژی تولیدات گیاهی،آموزش علوم تجربی،مهندسی اجرایی عمران،تربیت بدنی و علوم ورزشی،مهندسی تکنولوژی الکترونیک،مهندسی تکنولوژی برق – شبکه های انتقال و توزیع،مهندسی تکنولوژی کنترل – ابزار دقیق،مهندسی تکنولوژی مخابرات – انتقال،مهندسی تکنولوژی مخابرات،مهندسی تکنولوژی برق – قدرت،مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی،مهندسی کشاورزی – علوم و صنایع غذایی،تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی،ارتباط تصویری

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوره تحصیلی تلفنی 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.