مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

مالیم گروه | جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۳ ب.ظ

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هر ساله پس از برگزاری کنکور سراسری نوبت به انتخاب رشته کنکور می رسد که در این مرحله داوطلبان زیادی با توجه به تجربیات خود و یا اطرافیان و همچنین بهره بردن از مشاوره های افراد خبره موفق به قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود می شوند

اما در این میان داوطلبانی هم هستند که یا موفق به قبولی در رشته دلخواه خود نشده و یا از رشته ی قبولی خود رضایت کافی را ندارند. برای این داوطلبان فرصت دوباره ای در نظر گرفته شده است و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد یکی از این فرصت ها می باشد.

داوطلبان مجاز در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

داوطلبان مجاز در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهم ترین سوال در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد این است که چه کسانی واجد انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می باشند.قابل توجه آن دسته از افرادی که در انتخاب رشته مرداد ماه شرکت نکرده اند تنها شرایط شرکت در  حضور در جلسه کنکور سراسری و صدور کارنامه می باشد.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

هر داوطلب تنها اجازه ۲۰ انتخاب رشته را در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ دارد و فقط در گرایش رشته خود می توانند انتخاب رشته کنند. به عنوان مثال داوطلبانی که در کنکور انسانی شرکت کرده اند ، تنها می توانند از رشته محل های رشته انسانی در تکمیل ظرفیت برخوردار شوند.

لازم به ذکر است که اگر داوطلبان در تکمیل ظرفیت مهر و بهمن دانشگاه آزاد ۹۶ شرکت کنند و همچنین در انتخاب رشته شهریور ماه هم در دانشگاه آزاد پذیرش شده باشند ، پس از اعلام  دیگر قبولی در دانشگاهی که شهریور ماه پذیرفته شده بودند لغو می گردد و تنها اجازه تحصیل در دانشگاهی را دارند که در تکمیل ظرفیت مهر و بهمن پذیرفته شده اند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند،اصلی ترین گروه آموزشی که در کنکور آزاد با آن سرو کار داریم رشته علوم تجربی است زیرا که ۹۵ درصد رشته محل ها به غیر از رشته تجربی در تکمیل ظرفیت بدون آزمون بوده و تنها رشته محل هایی که با آزمون هستند

تکمیل ظرفیت اعلام می شوند و بسیار محدود هستند. آن دسته از داوطلبانی که ساکن تهران نمی باشند و می خواهند در رشته های به غیر از پزشکی و پیرا پزشکی شرکت کنند بدانند که تمام رشته  محل های دانشگاه آزاد بدون کنکور است.

نکات مهم در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

نکات مهم در دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ را تنها براساس علاقه خود اولویت بندی کنید.

در تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد ۹۶ چند اولویت اولتان را نسبت به ترازتان خوشبینانه انتخاب کنید و توجه داشته باشید که در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ تعدادی انتخاب بدبینانه و چند انتخاب منطقی داشته باشید.

متقاضیانی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ و همچنین انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۶ این مورد را رعایت کنند که انتخاب رشته ها و ترتیب آن بایستی براساس میزان علاقه باشد.

داوطلبان فرض را براین نگذارند که شانس قبولی در انتخاب اول بالاتر است و توجه داشته باشند که اگر انتخاب اولتان رشته محلی باشد که ترازش از تراز شما بالاتر باشد شانس قبولی را ازدست خواهید داد.

متقاضیانی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ در نیمه اول امسال شرکت می کنند لازم است بدانند که شروع کلاس های آن ها در دهه دوم بهمن ماه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد با کارشناسان

  • مالیم گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.