مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

انتخاب رشته ریاضی در کنکور سال ۹۷

مالیم گروه | جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۶ ب.ظ

انتخاب رشته ریاضی در کنکور سال ۹۷

کنکور سراسری ریاضی با توجه به آمار سال های قبل و تعداد متقاضیان شرکت کننده شانس قبولی متضایان در رشته های مهندسی مختلف زیاد شده است.چالش بعدی متقاضیان رشته ریاضی بعد از شرکت در کنکور ، انتخاب رشته می باشد. متقاضیان هر چقدر به زمان انتخاب رشته نزدیک می شود استرس بیشتری را تحمل می کنند.

موضوع اصلی برای داشتن یک  انتخاب رشته  صحیح و موفق این است که متقاضیان اهداف خود را بشناسند. به متقاضیان پیشنهاد می کنیم برای موفقیت در انتخاب رشته کنکور ریاضی در ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷  را با دقت کامل مطالعه کنند و بعد اقدام به انتخاب رشته خود کنند. سعی کردیم در این مقاله در مورد زمان انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۷ ، دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی توضیحاتی ارائه دهیم که می توانید برای آگاهی از موارد ذکر شده ادامه مطلب را دنبال کنید.

انتخاب رشته را چگونه انجام دهیم؟

ملزوم است که بدانید انتخاب رشته کنکور آزاد و سراسری از هم جدا می باشد.متقاضیان بعد از اینکه کارنامه و رتبه خود را دریافت کردند.باید برای انتخاب رشته کنکور سراسری به سایت Sanjesh.org مراجعه کنند و برای انتخاب رشته در کنکور آزاد به سایت دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

متقاضیان باید قبل از انتخاب رشته خود در دفترچه مربوط ب رشته خود را دانلود کنند تا از ظرفیت ها و رشته های مورد نظر اطلاع پیدا کنند و سپس رشته خود را انتخاب کنند.

یکی از مهم ترین کارها در مواقع انتخاب رشته اولویت بندی آنها توسط دانشجو است.متقاضیان باید دقت داشته باشند که انتخاب رشته هایی که میکنند را ب امید شانس قبولی در آن دانشگاه انجام ندهند،پس رشته ها و دانشگاه ها که علاقمند به تحصیل در آن هستید را در اولویت خود قرا دهید.

همینطور در کنکور آزاد و سراسری بحث انتخاب رشته اهمیت زیادی دارد و باید علاوه بر علاقه در رشته ای که قصد تحصیل آنرا دارید،باید به دانشگاه محل تحصیل هم توجه کنید.هر متقاضی میتواند  ۱۵۰ کد رشته محل از شهرهای مربوطه انتخاب کرده و وارد فرم انتخاب رشته کند و کسانی ک نیاز به تغییر رشته خود داشته باشند تا پایان زمان ثبت نام حداکثر ۵ کد رشته را تغییر دهند.

زمان انتخاب رشته ریاضی کنکور ۹۷

بعد از شروع کنکور سراسری ریاضی ، انتخاب رشته  مهم ترین بخش کنکور است. لازم است اطلاع داشته باشید که زمان انتخاب رشته کنکور ۹۷ در نیمه دوم مرداد ماه خواهد بود. متقاضیان پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۷ در صورتی که در انتخاب رشته مجاز شده باشند باید با مراجعه به سایت اقدام به انتخاب رشته کنند.

تمدید مهلت انتخاب رشته ریاضی کنکور ۹۷

متقاضیان هر سال در زمان مشخصی که از سازمان سنجش مشخص می شود باید براساس دفترچه ثبت نام انتخاب رشته ، رشته هایی که علاقه مند به آن هستید با توجه به کارنامه قبولی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که یک فرصت مجدد انتخاب رشته برای متقاضیان داده خواهد شد تا نسبت به  ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند و متقاضیانی که به هر دلیلی اقدام به انتخاب رشته نکرده اند می توانند کد رشته محل های خود را انتخاب کنند.

متقاضیانی که در رشته های بدون آزمون که پذیرش آنها براساس سوابق تحصیلی می باشد اگر در کنکور شرکت کرده باشند و یا شرکت نکرده باشند هم می توانند برای ثبت نام بدون آزمون ، نسبت به انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۷

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری در نیمه دوم شهریور ۹۷  بر روی سایت قرار خواهد گرفت خواهد بود. متقاضیانی که در این مرحله قبول شده باشند باید در مدت زمان مشخص شده با مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری به دانشگاه پذیرفته شده خود مراجعه کنند و ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

اما متقاضیانی که در رشته مورد نظر خود قبول نشده اند و یا به هر دلیلی از رشته فعلی خود ناراضی هستند می توانند در مهرماه در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت کنند.

شماعزیزان اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب رشته ریاضی کنکور سال ۹۷ هستید می توانید از مشاوره لازم استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره تحصیلی غیر حضوری میتوانید با مشاوره تلفنی مالیم گروه تماس بگیرید.

برای ارتباط تلفنی با مشاوران خانواده می توانید از طریق تلفت ثابت با شماره مرکز تماس برقرار کنید همچنین می توانید از پکیج مشاوره ای مرکز برای تماس از طریق تلفن همراه نیز استفاده کنید.


منبع : 

انتخاب رشته ریاضی در کنکور سال ۹۷


  • مالیم گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.