مشاوره تلفنی تحصیلی

9099075243
مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی کنکور که گروه مشاورین مالیم با تشکیل جوانان متخصص و حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی-مشاوره کنکور و مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده و مشاوره پزشکی در خدمت شما بزرگواران است تا بتواند کمک بزرگ و موثری را ارائه نماید -مشاوره تحصیلی کنکور-مشاوره کنکور مالیم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور-نرم افزار انتخاب رشته-تخمین قبولی شهر و استان-انتخاب رشته تلفنی-مشاوره انتخاب رشته-امریه سربازی-بورسیه-دانشگاه جامع علمی و کاربردی
9099075243

پیوندها
کلمات کلیدی

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی

مشاوره خانواده در خمینی شهر

نمایندگی تعمیرات یو پی اس در تهران

اخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه ازاد

مشاور حقوقی وکیل خانواده

قیمت چمن مصنوعی دست دوم

یو پی اس ایرانی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

وکیل حقوقی

ثبت نام دانشگاه آزاد ورامین بدون کنکور

مشاوره خانواده به صورت آنلاین

مشاوره کسب و کار با کمترین سرمایه

مشاوره پروژه کسر خدمت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد

ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97

رشته های بدون کنکور پزشکی

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

محرومیت کنکور ۹۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره برای افراد پشت کنکور

96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صدا و سیما

مشاوره خانواده در لاهیجان

شرایط ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام رشته قالی بافی بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

مالیم گروه | يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۴۵ ب.ظ

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور به چه صورتی انجام می شود؟

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور چیست؟

برای ثبت نام کلیک کنید   ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 

کپی برداری از سایت http://malimgroup.com

در این نوشته قصد داریم به بررسی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بپردازیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور با مشاوره تحصیلی مالیم گروه تماس برقرار کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – ۹۰۹۹۰۷۵۲۴۳
پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

در چند سال اخیر دانشگاه علمی کاربردی با فراهم کردن بستر ثبت نام بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ،تاثیر به سزایی در ادامه تحصیل داوطلبان دانشگاه به خصوص افراد شاغل داشته است.

از مزیت های بارز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ارائه دادن کدرشته های متنوع و فراوان در تمام واحدهای این دانشگاه می باشد.ارائه رشته ها در دومقطع کاردانی و کارشناسی می باشد.این تنوع باعث شده است متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی بتوانند در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازنند.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور

رشته فوریت های پزشکی بدون کنکور

بدون کنکور

برای مشاهده لیست رشته های ارائه شده در واحدهای دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانید با دریافت و مشاهده ثبت نام دانشگاه بدون کنکور به این مهم دست یابید.

تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بدون محدودیت انتخاب رشته می باشد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی بدون کنکور

لست رشته های علمی کاربردی مقطع کاردانی بدون کنکور در دو ورودی مهرماه و بهمن ماه انجام می شود.شرط ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی داشتن مدرک دیپلم یکی از گروه های آزمایشی ریاضی،تجربی،انسانی ویا شاخه فنی حرفه ای و یا کاردانش می باشد.

کسانی که متقاضیه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی بدون کنکور هستند می توانند بدون لحاظ کردن نوع و عنوان مدرک دیپلم خود در هریک از رشته های مورد علاقه خود ثبت نام کنند.می توانید رشته خود را از میان کدرشته های موجود در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی بیابید.

اگر احیانا رشته مورد نظر خود را دراین دفترچه نیافتید می توانید به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مقطع کاردانی مراجعه کنید.

اگر شما مدرک پیش دانشگاهی دارید می توانید برای ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی بدون کنکور اقدام کنید.

برای ثبت نام در ابتدا باید کارت اعتباری ثبت نام علمی کاربردی را خریداری کنید.این خرید از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.باید شماره سریال ثبت نام را وارد کرده و وارد مرحله ثبت نام بشوید.

در مرحله بعد شما بایستی اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و حداکثر ۳۰ کدرشته مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته وارد نمایید و در پایان با تایید نهایی ثبت نام شما انجام می گیرد و باید منتظر اعلام نتایج ثبت نام باشید.

دانشگاه علمی کاربردی با بررسی سوابق تحصیلی و مدارک داوطلب و ظرفیت پذیرش کدرشته های انتخابی توسط داوطلب نتیجه درخواست او را مبنی بر قبولی یا عدم قبولی وی را مشخص می کند.

کسانی که موفق به قبولی در دانشگاه و کدرشته مورد نظر خود شدند می بایست برای ثبت نام نهایی خود با داشتن مدارک مورد نیاز به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کنند.

شهریه مصوب شده برای تحصیل هرترم دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی در حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان می باشد.مدت زمان دوره کاردانی ۴الی ۵ ترم می باشد که در حدود ۲الی ۲٫۵ سال به طول می انجامد.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی بدون کنکور

دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش دانشجو ندارد.داوطلبانی که خواهان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی هستند می بایست با داشتن مدرک کاردانی ،در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند.

شهریه ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور برای دو ورودی مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود.لازم به ذکر است کسانی که خواهان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی هستند نیازی به تطبیق عنوان مدرک کاردانی و رشته کارشناسی آن ها نمی باشد.

این افراد می توانند با تهیه و مشاهده دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی ناپیوسته و انتخاب کدرشته مورد نظر خود بدون هیچ محدودیتی نسبت به انتخاب آن اقدام کنند.

داوطلبان برای انجام ثبت نام ابتدا باید با مراجعه به سایت سنجش نسبت به خریداری کارت اعتباری اقدام کنند و با وارد کردن شماره سریال وارد مرحله ثبت نام بشوند.

در این مرحله داوطلب بایستی بعد از تکمیل فرم اطلاعات شخصی ،تعداد حداکثر ۳۰ کدرشته مورد علاقه خود را وارد کند و بعد از تایید نهایی ثبت نام خود را انجام دهد.

وضعیت قبولی یا عدم قبولی هرداوطلب براساس سوابق تحصیلی دوره کاردانی(معدل کاردانی) و با توجه به شرایط و ظرفیت پذیرش کدرشته انتخابی داوطلب مشخص می شود.نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

در صورت قرار گرفتن نام شما در لیست قبول شدگان بایستی برای انجام ثبت نام نهایی با داشتن مدارک مورد نیاز به صورت حضوری به واحد مورد نظر مراجعه کنید و ثبت نام نهایی را انجام دهید.

اگر در مرحله ثبت نام مقطع کارشناسی کدرشته مورد نظر خود را دفترچه انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی نیافتید می توانید نسبت به ثبت نام دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور،ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی مقطع کارشناسی ناپیوستهبدون کنکور یا ثبت نام دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور اقدام کنید.

هزینه و شهریه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی در هر ترم در حدود ۷۰۰ الی ۹۰۰ تومان خواهد بود.تعداد ترم مقطع کارشناسی ناپیوسته در ۴الی ۵ ترم می باشد که حدود ۲ الی ۲٫۵ سال به طول می انجامد.

تنوع کدرشته های ارائه شده از مزایای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می باشد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

همانطور که در ابتدای نوشته بیان کردیم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای دو ورودی مهرماه و بهمن ماه انجام می شود.

زمان ثبت نام برای ورودی مهرماه در اواسط مرداد ماه آغاز می شود و زمان ثبت نام برای ورودی بهمن ماه در اواخر بهمن صورت می گیرد.

برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی مالیم گروه تماس برقرار کنید.

زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

در رابطه با زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی باید بگوییم که حدود سه هفته الی ۱ ماه بعد از انجام ثبت نام،نتایج آن اعلام خواهد شد.اعلام نتایج از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

همانطور که در ابتدای نوشته گفتیم برای ثبت نام نهایی باید به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید.برای اطلاع دقیق از میزان شهریه دانشگاه علمی و کاربردی با مشاوران مالیم گروه تماس برقرار کنید.

اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی

اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع مختلف همواره مدنظر بسیاری از داوطلبان و متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه می باشد.

دانشگاه علمی کابردی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات و فناوری می باشد که به همین دلیل مورد تایید ارگان ها و دستگاه های اجرایی کشور است.مدرک دانشگاه علمی کاربردی قابل ترجمه و دارای اعتبار بین المللی می باشد.البته واحدهای دانشگاهی نیز در کیفیت و اعتبار مدرک نیز تاثیرگذار است.

واحدهایی مثل دانشگاه صنعت عباس پور،دانشکده پست و مخابرات ایران،دانشگاه صدا و سیما از اعتبار بالاتری نسبت به بقیه واحدهای دانشگاهی برخوردارند.

در بعضی از کشور ها نظیر آلمان ،اتریش،استرالیا و نروژ نظام آموزشی دانشگاه ها منطبق بر نظام آموزشی علمی کاربردی و فنی حرفه ای است.در زمان ارزیابی مدارک برای دادن پذیرش دانشگاهی به مدارک دانشگاه علمی کاربردی اهمیت بیشتری داده می شود.دانشجویان می توانند نیمی از تحصیل خود را در ایران و نیمی دیگر را در این دانشگاه ها بگذرانند و مدرک بین المللی دریافت کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی با مشاوران مالیم گروه تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  ۹۰۹۹۰۷۵۲۴۳
پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

برای دریافت مشاوره تحصیلی با مشاوران مالیم تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.